cri74 880 Report post Posted March 23, 2013 Har du vært så uheldig å ikke ha en venn som spiller Arma 3 Alpha ? Da kan denne tråden kanskje hjelpe deg. Bohemia gav bort 50 nøkler for under 1 time siden, uheldigvis så ble de også revet bort i løpet av få minutter. Arma 3 Alpha Lite er en Showcase for Arma 3 spillet og lar deg prøve forskjellige elementer i spillets singleplayer modus. Denne tråden er for dem som enda ikke har fått muligheten til å prøve, eller som ser 180 kroner som en stor investering, eller som kanskje ikke har råd eller mulighet til å betale for spillet. Her kan du spørre om nøkler. De fleste som har kjøpt spillet har allerede gitt bort noen av sine nøkler, men en del sitter kanskje på et par som de ikke har noen å gi dem til. Som en god venn så kan du gi dem bort til noen som virkelig har lyst til å prøve spillet. Det er nødvendig å legge ved din Steam ID for å kunne finne deg og gi deg nøkkel. Post her og kanskje du er heldig og får en gratis Arma 3 Alpha Lite fra en annen medlem i Battlefield.no Share this post Link to post Share on other sites
lundern 96 Report post Posted March 23, 2013 Har 2 stk Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted March 23, 2013 Har 3 stk, veit ikke åssen jeg har fått dem Share this post Link to post Share on other sites
Kongkopa 31 Report post Posted March 23, 2013 Jeg vil nødig tigge, men, litt skeptisk til å putte penger i noe jeg ikke vet hva er. Så om noen har lyst til å sende meg en key... ID: STEAM_0:1:17127313 Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted March 23, 2013 Jeg vil nødig tigge, men, litt skeptisk til å putte penger i noe jeg ikke vet hva er. Så om noen har lyst til å sende meg en key... ID: STEAM_0:1:17127313 Ikke den Steam ID'en, men f.eks http://steamcommunity.com/id/dinbruker/ Share this post Link to post Share on other sites
EagleEye91 70 Report post Posted March 23, 2013 Jeg har 3 stk jeg kan gi bort bare send meg PM til steam'en din Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted March 23, 2013 kunne godt tenke meg å prøve det, å se om det er noe http://steamcommunity.com/profiles/76561198018996858 Share this post Link to post Share on other sites
Boller_brus 3 Report post Posted March 23, 2013 Om det er noen keys igjen er det mulighet for å få en key. http://steamcommunit...61197972290850/ Fikk en av Gambler Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted March 23, 2013 har 1 igjen, kom med ID kongkopa Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted March 23, 2013 Jeg har 2 invites! Share this post Link to post Share on other sites
Fiskervenn 50 Report post Posted March 24, 2013 Har også to igjen. Pluss armed assult og den x edition av arma eller va det no en heter. Vist noen har løst på, ingen vits at jeg bare sitt å ruge på det. Ikke hjemme før etter påske da. Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted March 29, 2013 Har også 3x alpha invitasjoner, samt Arma X og Arma: Cold War Assault. Share this post Link to post Share on other sites