Dr. Cooper 2 Report post Posted March 22, 2013 (edited) Hax eu duden. LoL kan jeg bare si. Profil http://battlelog.bat...s/315590036/pc/ BAN HAN MED EN GANG!!!!!!!!!!!!!! Screene Ps! han her minner meg om Chris Brown Edited March 22, 2013 by Dr. Cooper 1 Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted March 23, 2013 Jeg stikker innom her en liten tur. Har ingenting med battlefield å gjøre, siden jeg er en Hellfragger, men.. Hvorfor i alle dager komme med anklagelser mot en tilfeldig kar? Han har nærmere 1200timer spilt og han spiller, ser det ut som for Team Coolermaster.(?) Som er et ganske kjent produkt/community/multiklan osvosv... Ninja edit: Aner ikke hvorfor, men gjorde en bitte liten research. Sjå hær! 3 Share this post Link to post Share on other sites
Kongkopa 31 Report post Posted March 23, 2013 Nå er det vanskelig å garantere for at noen IKKE cheater. Men jeg er ganske sikker på at han her ikke gjør det. Jeg har spilt med han i VIP, og mtp hvor mange timer og hvor god han er i HW så syntes jeg ikke statsen hans er "merkelig". Skal man banne noen bare fordi de er gode? Share this post Link to post Share on other sites
CampyCamper 18 Report post Posted March 26, 2013 10/10 would read again Share this post Link to post Share on other sites