KoNLaR 8 Report post Posted March 20, 2013 Har laget en del fragmovies med clips kun fra kompetitiv matcher. Si meg hva du synes om dem (Enda en fragmovie i playlisten her: http://www.youtube.com/playlist?list=PLmNzWC7vqJ0qWa2O_tgjMXpURAcNHzQav&feature=view_all Kunne bare liste opp 2 videoer) 1 Share this post Link to post Share on other sites
2easy-Broseph 37 Report post Posted March 21, 2013 Not impressed!! Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted March 21, 2013 Det ble jeg 2 Share this post Link to post Share on other sites
2easy-Broseph 37 Report post Posted March 21, 2013 Det ble jeg Greit da, kanskje de var litt kule 1 Share this post Link to post Share on other sites
Kongkopa 31 Report post Posted March 21, 2013 +1 =) 1 Share this post Link to post Share on other sites
KoNLaR 8 Report post Posted March 23, 2013 Not impressed!! Du blir jo ikke imponert av noe annet en p90 nixon style kills du! 1 Share this post Link to post Share on other sites
2easy-Broseph 37 Report post Posted March 23, 2013 (edited) Not impressed!! Du blir jo ikke imponert av noe annet en p90 nixon style kills du! p90 som er true skills you know!! Men på et helt seriøst nivå så er det fet editing(liker særlig den feat disaster), men håper du mekker en ny en av deg selv med bedre frags, siden du burde ha endel på lager nå Edited March 23, 2013 by 2easy-Broseph Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted March 23, 2013 Vidds or i didn't happen Share this post Link to post Share on other sites
wona 24 Report post Posted March 23, 2013 Mye kul slowmo på folk som nettop har spawnet 6/10 Share this post Link to post Share on other sites
KoNLaR 8 Report post Posted March 24, 2013 Not impressed!! Du blir jo ikke imponert av noe annet en p90 nixon style kills du! p90 som er true skills you know!! Men på et helt seriøst nivå så er det fet editing(liker særlig den feat disaster), men håper du mekker en ny en av deg selv med bedre frags, siden du burde ha endel på lager nå Nehh recorder ikke kampene, har kun de jeg har streamet og da blir det jo bra kvalitet Man skal kanskje begynne å recorde litt også, får se Satser nok på en til fragmovie med meg, har også siXFinns-Giquli's Versus Fragmovie på lager, skal laste den opp snart Mye kul slowmo på folk som nettop har spawnet 6/10 De måtte jo spawne etter han hadde drept dem den første gangen Men hvis det var det eneste du ikke likte så burde jeg vell fortjent 8/10 Share this post Link to post Share on other sites
ReWrite 6 Report post Posted April 2, 2013 Er kun 1 fragmovie som gjelder for BF3.. og det er denne: Share this post Link to post Share on other sites
KoNLaR 8 Report post Posted June 15, 2013 flere fragmovies ^^ Share this post Link to post Share on other sites
Softnor 1 Report post Posted June 15, 2013 Herregud! så fantastisk bra! Sangvalget fikk meg til å kaste skjermen min ut av vinduet av glede!! Share this post Link to post Share on other sites