cri74 880 Report post Posted March 20, 2013 Redaksjonen i Battlefield.no reiser til DICE i Stockholm for å se Battlefield 4 Vi skal informere deg så godt vi kan gjennom nyhetssaker på fremsiden. Vi har med profesjonell fotograf og det blir bilder og video - i den grad vi får lov til å dokumentere. Håper at dere gleder dere, like mye som oss. Vi fikk nylig bekreftet flyreise førstkommende tirsdag. Har du også lyst til å være med på slike events i fremtiden? Redaksjonen i battlefield.no er åpen for alle som har lyst, og som har et talent, for å skrive. Denne kommer på fremsiden, men vi opplever en del feil med portalen akkurat nå. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lundern 96 Report post Posted March 20, 2013 Vil være med! Quote Share this post Link to post Share on other sites
DaX 8 Report post Posted March 20, 2013 Husk solbriller og vindusviskere 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted March 23, 2013 Redaksjonen reiser til DICE Les hele artikkelen... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kongkopa 31 Report post Posted March 23, 2013 Konge! Spør om e-sport støtte. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kongkopa 31 Report post Posted March 23, 2013 Blir det mod tools? PC fokus? Spectator mode? Spør også om blue tint filter(og muligheter for å ta det bort)!? Vet det er utenfor områdene dere skal snakke om, men det er hva jeg bryr meg om. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted March 23, 2013 Så lenge de har dedikerte servere og noen form for battlerecorder blir jeg "fornøyd". Quote Share this post Link to post Share on other sites
Steinsvigen 5 Report post Posted March 23, 2013 esport støtte? =) Quote Share this post Link to post Share on other sites
dopehawk 98 Report post Posted March 24, 2013 Tror aldri en modtool til BF vil komme ut , men tror kanskje det kommer en map editor. Dem kjører samme greier som activison og pumper ut nye spill. En populær mod kan fort kvele eventult salg av framtidig spill. Tror neppe dem kommer til å snu i " art direction" heller - Ikke at jeg har ett problem med blå tint , men supernova og supprerssion kan dem justere ned flere hakk... E-sport ja.. Vel Spec , battlerecord og netcode er vel problemet der. Hadde vært flott om dem gadd å legge penger i å utvikle spillet helt ut til alle . Bruke alle muligheter til PC enn å skal kvele pc p.g.a konsollene - Men igjen money talks.. Mest mulig penger inn , minst mulig arbeid... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Steinsvigen 5 Report post Posted March 24, 2013 De har vell allerede en uferdig versjon av spectator mode i spillet ihvertfall! Har skjedd flere ganger med meg at jeg har plutselig spectata folk midt i et game ( mens jeg er i livet) jeg måtte selv dø ingame før det skjedde noe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted March 25, 2013 :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted March 25, 2013 Blir spennende å se uansett Quote Share this post Link to post Share on other sites
Prixmyo 11 Report post Posted March 25, 2013 Kan vi se også? Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted March 25, 2013 Følg gjerne med på Facebook. Vi tenkte det kunne være morsomt for flere å se hva vi er med på og derfor tar vi bilder gjennom hele turen(og laster opp fortløpende), og viser frem alt vi får lov å vise frem. Vi starter i morgen tidlig, rett før 0600 og det vil komme bilder jevnlig. Selve artikkelen blir jobbet på gjennom natten og kommer nok i løpet av onsdag morgen Tusen takk for spørsmålene, vi tar dem med oss og spør DICE på dine vegne ! Husk at redaksjonen er åpen for de som har lyst til å være med å produsere, og skrive, og kanskje være med på slike events i tiden som kommer. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mr.Pyle 9 Report post Posted March 25, 2013 blir det pay to win? og når får man teste bf4... Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted March 26, 2013 Flere bilder ligger ute på vår facebook side Klokken 1700 bærer det avsted for å se Battlefield 4 - vi oppdaterer albumet forløpende 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted March 26, 2013 superstas med aktiv facebook-feed med bra bilder :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted March 26, 2013 Indeed, veldig artige bilder. Gleder meg til å høre om informasjon, gameplay-vids osv. Noen peil på når det kommer? OT: qed, ny sig og avatar kan du bare drite i... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hst 1 Report post Posted March 27, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=xb4iJFRS4Mw&feature=youtu.be Screens:http://kotaku.com/ba...nline-460024313Ser ut som vi får hele 17 minutter med gameplay i morra. Det blir kos. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted March 27, 2013 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted March 27, 2013 Fikk frysninger når dem kutta av beienet hans Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cappadocius 4 Report post Posted March 27, 2013 Sikkert fint og flott og alt det der. Det jeg er mest interessert i er multiplayer. Singleplayer bryr meg midt på ryggen. Få no skikkelig MP-info please!! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
dopehawk 98 Report post Posted March 27, 2013 Jau.. implitere dem det dere spote funskjonen at han trykker på ett eller annen knapp i MP da spyr jeg. Ta bort hele 3d spottingen og få det på minimap isteden.. Bruk hauet isteden når man spiller.. . Ellers så kan du faktisk se noe , men spørs hvor mye dill dall dem skal adde på. Og den sola... jeezzz. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ramstad 14 Report post Posted March 27, 2013 Flott video, eyecandy og sol fra helvette ofc^^ Men de bruker samma motor her som på bf3? og ser selvsagt frem til hva de klarer å dra ut av hatten når det kommer til mp. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted March 27, 2013 Flott video, eyecandy og sol fra helvette ofc^^ Men de bruker samma motor her som på bf3? og ser selvsagt frem til hva de klarer å dra ut av hatten når det kommer til mp. Nye Frostbite 3. Quote Share this post Link to post Share on other sites