Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
cri74

DICE 26-27 mars | Redaksjonen skal se Battlefield 4

Recommended Posts

image002_zpseb1f78f9.png

Redaksjonen i Battlefield.no reiser til DICE i Stockholm for å se Battlefield 4 smile.png Vi skal informere deg så godt vi kan gjennom nyhetssaker på fremsiden. Vi har med profesjonell fotograf og det blir bilder og video - i den grad vi får lov til å dokumentere.

Håper at dere gleder dere, like mye som oss. Vi fikk nylig bekreftet flyreise førstkommende tirsdag.

Har du også lyst til å være med på slike events i fremtiden? Redaksjonen i battlefield.no er åpen for alle som har lyst, og som har et talent, for å skrive.

Denne kommer på fremsiden, men vi opplever en del feil med portalen akkurat nå.

Blir det mod tools?

PC fokus?

Spectator mode?

Spør også om blue tint filter(og muligheter for å ta det bort)!?

Vet det er utenfor områdene dere skal snakke om, men det er hva jeg bryr meg om.

Tror aldri en modtool til BF vil komme ut , men tror kanskje det kommer en map editor. Dem kjører samme greier som activison og pumper ut nye spill. En populær mod kan fort kvele eventult salg av framtidig spill. Tror neppe dem kommer til å snu i " art direction" heller - Ikke at jeg har ett problem med blå tint , men supernova og supprerssion kan dem justere ned flere hakk... E-sport ja.. Vel Spec , battlerecord og netcode er vel problemet der. Hadde vært flott om dem gadd å legge penger i å utvikle spillet helt ut til alle . Bruke alle muligheter til PC enn å skal kvele pc p.g.a konsollene - Men igjen money talks.. Mest mulig penger inn , minst mulig arbeid...

De har vell allerede en uferdig versjon av spectator mode i spillet ihvertfall! Har skjedd flere ganger med meg at jeg har plutselig spectata folk midt i et game ( mens jeg er i livet) jeg måtte selv dø ingame før det skjedde noe.

Følg gjerne med på Facebook. Vi tenkte det kunne være morsomt for flere å se hva vi er med på og derfor tar vi bilder gjennom hele turen(og laster opp fortløpende), og viser frem alt vi får lov å vise frem. Vi starter i morgen tidlig, rett før 0600 og det vil komme bilder jevnlig. Selve artikkelen blir jobbet på gjennom natten og kommer nok i løpet av onsdag morgen :)

Tusen takk for spørsmålene, vi tar dem med oss og spør DICE på dine vegne !

Husk at redaksjonen er åpen for de som har lyst til å være med å produsere, og skrive, og kanskje være med på slike events i tiden som kommer.

Flere bilder ligger ute på vår facebook side :) Klokken 1700 bærer det avsted for å se Battlefield 4 - vi oppdaterer albumet forløpende

• Like 2

Sikkert fint og flott og alt det der. Det jeg er mest interessert i er multiplayer. Singleplayer bryr meg midt på ryggen. Få no skikkelig MP-info please!!

• Like 1

Jau.. implitere dem det dere spote funskjonen at han trykker på ett eller annen knapp i MP da spyr jeg. Ta bort hele 3d spottingen og få det på minimap isteden.. Bruk hauet isteden når man spiller.. . Ellers så kan du faktisk se noe , men spørs hvor mye dill dall dem skal adde på. Og den sola... jeezzz.

Flott video, eyecandy og sol fra helvette ofc^^ Men de bruker samma motor her som på bf3? og ser selvsagt frem til hva de klarer å dra ut av hatten når det kommer til mp.

Flott video, eyecandy og sol fra helvette ofc^^ Men de bruker samma motor her som på bf3? og ser selvsagt frem til hva de klarer å dra ut av hatten når det kommer til mp.

Nye Frostbite 3.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...