Sign in to follow this  
cri74

Battlefield 4 - 26 mars ?

Recommended Posts

Tja, vet ikke hva man ska si.

Vil heller ha BC3. Men blir da spennende å se hva de har kokt frem denne gang.

Jeg paster denne her:

Om Dice er smart og gjør som fyren sier, kan BF4 bli et fantastisk spill. BF3 hadde utgangspunktet til å klare det, men mangelen på satsning innen e-sport gjorde at spillet døde ut alt for tidlig.

Siterer meg selv: Kom igjen Dice, ikke skuff oss igjen :)

UNVEILING:

noun

1.a ceremony in which a statue or monument is presented or displayed for the first time by removing its covering.

2.an act or instance of presenting, displaying, or revealing, especially for the first time: the unveiling of a new play.

Jeg tror motivasjonen for å lage et e-sport spill har økt veldig de siste årene. Streaming har jo revolusjonert dette. Håper EA ser at SC2, LoL og DOTA2 ligger øverst på twitch.tv lista konstant og de skjønner hva som må til for å få bf4 dit.

Men nå har jo de lovet e-sport støtte til både bc2 og bf3, men ikke levert, så denne gangen tar jeg ikke noe på forskudd...

Battlefield er blitt som FIFA xxx. De spyr ut en versjon i året. Fordelen til Fifa er at spillerstallen endrer seg... Hva skjedde med innovasjon?

Nei takke meg til Arma 3 som gir samfunnet verktøy slik at spillerne selv kan være kreative.

Sier som over "Herregud let it die"

Battlefield er blitt som FIFA xxx. De spyr ut en versjon i året. Fordelen til Fifa er at spillerstallen endrer seg... Hva skjedde med innovasjon?

Nei takke meg til Arma 3 som gir samfunnet verktøy slik at spillerne selv kan være kreative.

Sier som over "Herregud let it die"

Som om jeg skulle sagt det selv! :)