Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
g_maZta

Etterlysning: The player formerly known as "Jarnapa" (Thomas)

Recommended Posts

Dette er en etterlysning etter en spiller på battlefield.no server'n som tidligere gikk under nicket "Jarnapa" eller Thomas som han het irl.

Jeg hadde gleden av å teame opp med deg så vidt det var for en tid tilbake, og dette er noe som frister til gjentakelse.

Grunnen til dette er enkel: Du skyter ikke on sight, du var mer opptatt av å overleve enn å drepe andre.

Det ser ut til at stadig fler velger å være bandits, eller i det minste plaffe løs på alt som rører seg.

Og greit nok det for de som digger slikt, men det er ikke min foretrukne fremgangsmåte.

dessuten er jeg en elendig skarpskytter, så jeg gjør best i å unngå konflikt.

Jeg forsøker å oppnå "Hero"-status, og er ikke interessert i å skyte noen, som ikke er banditter, unntatt i selvforsvar.

Derfor syns jeg det er litt anstrengende til stadighet å måtte gå på akkord med egne prinsipper for å ha noen å spille med.

Hvis du Jarnapa/Thomas leser dette, send meg en PM om du er keen på å hooke opp med en fellow survivor.

Brune Hudberg, formerly known as Vidar Theisen.

• Like 3

Har selv hatt gleden av å spille litt med Jarnapa. Vi møttes på NW og kjørte oss en tur til NE før vi ble brutalt slaktet :) Det var en hyggelig kar å ha i bilen sin. Synd at vi fikk en slik tragisk slutt :)

Hvar

• Like 1

nei så artig. savnet å greier =)

vel jeg møtte deg nå for ikke mange dagene siden da men må nesten svare her for jeg har ikke sett dette før nå =P

skikkelig bromance! ^^

ja å til deg "nerd" det var synd vi møtte på han der fyren på slutten. men vi fikk da gjort litt =)

vi sees!

• Like 2