Jump to content
Battlefield.no

Recommended Posts

Er det noen andre her som har skaffet seg tidlig tilgang til alpha-utgaven av det kommende spillet Insurgency? Eller for den saks skyld, har tenkt til å teste ut dette når det blir lansert?

Dette er ett frittstående spill som bygger videre på prinsippene bak INSURGENCY: Modern Infantry Combat-modifikasjonen til Half-Life2. Det bruker samme utgave av Source-motoren som f.eks. Portal 2 og er tilgjengelig nå i alpha-utgave på Steam til både Windows og Mac (Linux-støtte skal komme). Man må kjøpe spillet for å få tilgang til alpha'en, men 120kr er da ikke all verden.

Jeg har selv testet spillet i ca. 7 minutter, da uten medspillere. Så jeg kan vel egentlig ikke uttale meg noe særlig om spillet utover at det ser pent ut (til å være Source). Ikke har jeg spilt INSURGENCY: Modern Infantry Combat-modifikasjonen før heller, så jeg har ingen sammenligningsgrunnlag opp mot den.

Videoer:

(Fra 03.2013: Så og si slik det er nå. Men det har kommet en del oppdateringer på våpensiden som rekyl, skuddtakt, ladetid osv.)

WTF Is... - Insurgency 2 (Alpha) ( Hyper WTF Edition ) ?

(Fra 08.2012: Store forandringer har kommet siden denne versjonen. Av det mest åpenbare man ser i videoen så har HUD, "klasse- og våpenvalg"-menyene fått en stor forbedring.)

• Like 1

Jeg spilte MASSE insurgency på halflife2 motoren. Var et fantastisk morsomt spill, ikke pga nøyaktighet men pga de herlige brettene og landskapene. Kommer definitivt til å prøve dette også.

har testet litt insmod og likte det ganske bra. Blir det linuxstøtte, så kjøper jeg det garantert!

Tja, blir nok ikke like bra som modden var(er). Håper ihvertfall at skaden på våpna er som den var, samme med rekylen osv. Håper også det er litt størrelse på karta. Men er vel bare å kjøpe å prøve ;)

Jeg og mange fra [aCe] spiller mye Insurgency Standalone 2014. Spillet (Steam Global key) koster 60 kroner via g2a.com og er virkelig verdt pengene.

Vi har satt opp en norsk server, som du enkelt finner ved å søke med det magiske ordet [aCe] eller sortere etter ping.

Er du med på moroa?

Btw, spillet fungerer meget bra på Linux via Wine. Egen Linux client er på vei.

Ooooh, norsk server liker jeg lyden av! Skulle ønske det vokste seg frem et dugelig norskt miljø i dette spillet, det er jo et av de bedre skytespillene per nå.

• Like 2

89.162.86.69:27015 for de som vil legge til via IP

Serveren var forøvrig digg, god ping, ingen lugging. Ny fast lekeplass for meg i alle fall :)

Fortsatt ikke fixa lagspikes i dette spillet. Andre som sliter?

Kjører alt på low, har GTX680 SLI

Det var utrolig kos på mumble ja. Er folk med på litt gaming etter jobb i dag også eller?

Dette spillet er bygget på Source-motoren. Google etter configs for CSS som letter på grafikk-problemer, så vil jeg tippe de fungerer for Insurgency også. Ved hjelp av konsollet og kommando for å se framerate og lignende så burde du forhåpentligvis klare å avdekke hva problemet er.

Jeg har en del å gjøre etter jobb, men regner med jeg blir med for å tømme et par x 20 magasiner i kveld. ;)

Det var utrolig kos på mumble ja. Er folk med på litt gaming etter jobb i dag også eller?

Dette spillet er bygget på Source-motoren. Google etter configs for CSS som letter på grafikk-problemer, så vil jeg tippe de fungerer for Insurgency også. Ved hjelp av konsollet og kommando for å se framerate og lignende så burde du forhåpentligvis klare å avdekke hva problemet er.

Skal prøve det, men det kan virke for meg at det ikke er grafikkmessige problemer sånn sett. Kjører BF4 med låst framerate på 125fps. Virker faktisk som det er connection mot servere elns. spiller på servere som pinger mlm 30-70ms

Evt. microstuttering ifh til at jeg kjører SLI. Av og til så kan spillet "henge" i opptil et halvt sekund.

Har ikke opplevd dette i CS:GO f.eks.

DEete irriterer meg for jeg liker spillet veldig godt.