djchange 16 Report post Posted March 14, 2013 Er det noen andre her som har skaffet seg tidlig tilgang til alpha-utgaven av det kommende spillet Insurgency? Eller for den saks skyld, har tenkt til å teste ut dette når det blir lansert? Dette er ett frittstående spill som bygger videre på prinsippene bak INSURGENCY: Modern Infantry Combat-modifikasjonen til Half-Life2. Det bruker samme utgave av Source-motoren som f.eks. Portal 2 og er tilgjengelig nå i alpha-utgave på Steam til både Windows og Mac (Linux-støtte skal komme). Man må kjøpe spillet for å få tilgang til alpha'en, men 120kr er da ikke all verden. Jeg har selv testet spillet i ca. 7 minutter, da uten medspillere. Så jeg kan vel egentlig ikke uttale meg noe særlig om spillet utover at det ser pent ut (til å være Source). Ikke har jeg spilt INSURGENCY: Modern Infantry Combat-modifikasjonen før heller, så jeg har ingen sammenligningsgrunnlag opp mot den. Videoer: (Fra 03.2013: Så og si slik det er nå. Men det har kommet en del oppdateringer på våpensiden som rekyl, skuddtakt, ladetid osv.) WTF Is... - Insurgency 2 (Alpha) ( Hyper WTF Edition ) ? (Fra 08.2012: Store forandringer har kommet siden denne versjonen. Av det mest åpenbare man ser i videoen så har HUD, "klasse- og våpenvalg"-menyene fått en stor forbedring.) 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted March 14, 2013 Jeg spilte MASSE insurgency på halflife2 motoren. Var et fantastisk morsomt spill, ikke pga nøyaktighet men pga de herlige brettene og landskapene. Kommer definitivt til å prøve dette også. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skvate 4 Report post Posted March 14, 2013 har testet litt insmod og likte det ganske bra. Blir det linuxstøtte, så kjøper jeg det garantert! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted March 14, 2013 Tja, blir nok ikke like bra som modden var(er). Håper ihvertfall at skaden på våpna er som den var, samme med rekylen osv. Håper også det er litt størrelse på karta. Men er vel bare å kjøpe å prøve Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted March 14, 2013 Likte modden veldig godt, og liker det jeg ser. Dette skal definetivt prøves ut Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted April 27, 2013 Fikk en betanøkkel av de Skrik ut her om du vil ha. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted April 27, 2013 Tar gjerne imot en betakey om du har flere til overs. Quote Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted May 29, 2014 Jeg har spilt Insurgency i et par dager nå! Hvem andre spiller det? Kjøp spillet nå! Quote Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted September 2, 2014 Jeg og mange fra [aCe] spiller mye Insurgency Standalone 2014. Spillet (Steam Global key) koster 60 kroner via g2a.com og er virkelig verdt pengene. Vi har satt opp en norsk server, som du enkelt finner ved å søke med det magiske ordet [aCe] eller sortere etter ping. Er du med på moroa? Btw, spillet fungerer meget bra på Linux via Wine. Egen Linux client er på vei. Quote Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted September 2, 2014 Vi samles i kveld fra klokken 20:00 for å spille Insurgency! Hiv deg med! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted September 2, 2014 Ooooh, norsk server liker jeg lyden av! Skulle ønske det vokste seg frem et dugelig norskt miljø i dette spillet, det er jo et av de bedre skytespillene per nå. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
BearH 76 Report post Posted September 2, 2014 Skal legges til favoritter. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted September 2, 2014 Har ikke funnet noen å teste det med etter at jeg kjøpte spillet, dette virket som et godt tilbud Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted September 2, 2014 Finner ikke serveren. IP? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted September 2, 2014 89.162.86.69:27015 for de som vil legge til via IP Serveren var forøvrig digg, god ping, ingen lugging. Ny fast lekeplass for meg i alle fall Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted September 2, 2014 Veldig gøy, vi skulle vært enda flere og gjerne samlet på mumble elns Quote Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted September 2, 2014 Var morro det lille jeg fikk spilt, lagt til i favoritter! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted September 2, 2014 GG Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fiskervenn 50 Report post Posted September 3, 2014 Ahh nice :-) hiver meg med i kveld! Tumbs up Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted September 3, 2014 Laster ned i kveld jeg også Quote Share this post Link to post Share on other sites
BearH 76 Report post Posted September 3, 2014 Fortsatt ikke fixa lagspikes i dette spillet. Andre som sliter? Kjører alt på low, har GTX680 SLI Quote Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted September 3, 2014 Ikke noe problemer hos meg. Spiller med GTX690. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted September 3, 2014 Det var utrolig kos på mumble ja. Er folk med på litt gaming etter jobb i dag også eller? Fortsatt ikke fixa lagspikes i dette spillet. Andre som sliter? Kjører alt på low, har GTX680 SLI Dette spillet er bygget på Source-motoren. Google etter configs for CSS som letter på grafikk-problemer, så vil jeg tippe de fungerer for Insurgency også. Ved hjelp av konsollet og kommando for å se framerate og lignende så burde du forhåpentligvis klare å avdekke hva problemet er. Quote Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted September 3, 2014 Jeg har en del å gjøre etter jobb, men regner med jeg blir med for å tømme et par x 20 magasiner i kveld. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BearH 76 Report post Posted September 3, 2014 Det var utrolig kos på mumble ja. Er folk med på litt gaming etter jobb i dag også eller? Fortsatt ikke fixa lagspikes i dette spillet. Andre som sliter? Kjører alt på low, har GTX680 SLI Dette spillet er bygget på Source-motoren. Google etter configs for CSS som letter på grafikk-problemer, så vil jeg tippe de fungerer for Insurgency også. Ved hjelp av konsollet og kommando for å se framerate og lignende så burde du forhåpentligvis klare å avdekke hva problemet er. Skal prøve det, men det kan virke for meg at det ikke er grafikkmessige problemer sånn sett. Kjører BF4 med låst framerate på 125fps. Virker faktisk som det er connection mot servere elns. spiller på servere som pinger mlm 30-70ms Evt. microstuttering ifh til at jeg kjører SLI. Av og til så kan spillet "henge" i opptil et halvt sekund. Har ikke opplevd dette i CS:GO f.eks. DEete irriterer meg for jeg liker spillet veldig godt. Quote Share this post Link to post Share on other sites