Franke 0 Report post Posted March 13, 2013 Hei! Vet ikke om det er riktig av meg å poste det her, men jeg har lett en del på nett og dette er det nærmeste jeg kommer. Jeg kjøpte Arma 2, men maglet noen å spille med. No kjøpte jeg ARMA 3 Alpha, og søker en klan for å spille med. Jeg er fersk i dette og kunne trengt litt hjelp i starten. Det jeg hovedsaklig vil spille, er heli pilot da jeg er meget innterresert i dette feltet privat. Har ikke noe imot å spille noe annet også, men dette er mitt hovedmål. Om dette er noe, så ta kontakt Share this post Link to post Share on other sites
TommyWelle 2 Report post Posted March 13, 2013 Heisann. Ta en titt inn på www.injectiongaming.com Vi er relansert Clan/Community som satser på gaming innen flere spilltitler, også Arma 3, Vi vokser for hver dag 1 Share this post Link to post Share on other sites
Franke 0 Report post Posted March 13, 2013 Hei! Skal ta meg en titt Share this post Link to post Share on other sites
TommyWelle 2 Report post Posted March 13, 2013 Flotters. Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted March 13, 2013 Heisann. Du kan ta en titt på Victrix Legion(siden Arma2-2009) og NoPryl of Norway(siden Operation Flashpoint-2001) også Begge lager missions(nKenny sine missions ligger allerede på holic), er kjent med å ha servere og har events for medlemmer. Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted March 17, 2013 ...Eller så begynner [aCe] å få en del Arma 3-spillere nå. Vi er vel 18 spillere som har spilt aktivt den siste uken og vi tar gjerne i mot flere [aCe] - arctic Combat elite - >> Nettside << [aCe], arctic Combat elite, is a merge between the former squads Madplay, Trønderbataljonen and SoD. [aCe] was founded on the 16th of January 2002, back when we still were playing DF: Landwarrior. Since then, we have played games like Task Force Dagger, Black Hawk Down, Team Sabre, Delta Force Extreme, Joint Opertations + Escalation Pack, Battlefield 2, Call Of Duty 4, Modern Warfare 2, Battlefield: Bad Company 2 and now Battlefield 3/Arma 3 Beta. [aCe] is known as a fairplaying squad with adults who play for the fun and the thrill of the game. We are at present around 30 active members, from the age of 20 to infinity.... Share this post Link to post Share on other sites
Miller 15 Report post Posted March 17, 2013 Brigaden spiller også Arma 3. http://www.brigaden.org om man skulle være interessert. 1 Share this post Link to post Share on other sites
JVMyhre 0 Report post Posted March 17, 2013 Vi i Sons of Valor rekkruterer også spillere om dagen. Vi er pr. dags dato kun 9 medlemmer, men vi vokser rimelig fort. Vi spiller kun Wasteland, så om du er interessert er det bare og ta en tur innom hjemmesiden våres, registrere deg og fylle ut skjemaet under "Recuritment" delen. http://sonsofvalor.net/ Vi ønsker helst nokså modene mennesker, ingen kids som hyler inn i micen! Share this post Link to post Share on other sites
porcupinen 0 Report post Posted May 24, 2013 http://pythonest.com/ Norsk leiesoldat-agentur for ArmA 3-spillere Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted August 14, 2013 Til alle dere klanløse som spiller eller kommer til å spille Arma 3. Finn dere en klan i dag. Share this post Link to post Share on other sites
Miller 15 Report post Posted August 16, 2013 Er allerede noen klaner her som har falt litt av lasset ser jeg. Jeg ser vel egentlig bare aCe, Brigaden, NoPryl og Victrix Legion som faktisk er aktive. Håper det blir flere dog Share this post Link to post Share on other sites
forsakenstar 0 Report post Posted August 25, 2013 Er allerede noen klaner her som har falt litt av lasset ser jeg. Jeg ser vel egentlig bare aCe, Brigaden, NoPryl og Victrix Legion som faktisk er aktive. Håper det blir flere dog Injection Gaming er fortsatt aktiv hoved fokuset er det sosiale med co-op oppdrag/events Share this post Link to post Share on other sites