Polska87 3 Report post Posted March 9, 2013 Problemet mitt er at når jeg spiller spill så fryser spillet i noen sekunder (jeg kan bevege musa i spill som simcity) så blir den svart i noen sekunder og så kommer den tilbake til normal igjen. det hender også at jeg får rare "effekter" når jeg holder musepekeren over ikoner i Windows og skrifta kommer opp. Det virker som om det er skjermkortet men hva??? Noen geeks her?? Det er forresten et XFX 7970 Black edition og det har bare skjedd i off-road drive og simcity så langt. ALDRI skjedd i BF 3 og Far Cry 3. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Polska87 3 Report post Posted March 9, 2013 Kan vel også nevne at jeg bytta kort fra 6950 og bare oppdaterte catalyst control center. Prøve å avinstallere alt ati/amd og ta en clean install?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted March 9, 2013 Høres ut som en god ide å starte med drivere ja 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites