Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
cri74

Helgecup starter i morgen

Recommended Posts

Husk på at eventen ikke er for å bevise pro-team eller en eSport event sådan. Kartene er valgt for å gi spillere fra Norge en sjanse for å ha det gøy en weekend. Helgecup denne gangen er fordi vi har lyst til å samle norske spillere til noe felles. Det skal sies at Nordic-Five allerede har "skremt" vettet av mange spillere :p

Ta det som en fun-event og en samling, fremfor en eSport event. Kanskje kan dette gro og vi kan samle flere lag. Kanskje kan en slik cup arrangeres oftere og være en bedre pekepin enn Team Norway - som tydeligvis er en kompis gjeng med tvilsomme metoder for å vinne. Vi får nok starte i det små, selv om dere er vant til større forhold og mer proff. Hovedsaken er å spille sammen og mot hverandre, ikke hvilke maps som er lagt frem?

Supert, gleder meg.

Men, problemet med Noshahr er at det ene laget må svømme inn. RU kan baserape før det andre laget har svømt i land. Det er jo ikke spesielt morro :p

• Like 1

Utrolig interessant er det ikke ? Det er jo dere som bestemmer via vote - eller lettere sagt, det er community som bestemmer om det blir Nesehår - eller ikke

Er ikke det at jeg er vant til pro event eller ikke, er bare det at nesehår overhodet ikke passer som 5on5 map. Og hvis et map skal bli ofret for det tulle mappet så er det ikke tehran. Tehran er et av de bedre mapsa man kan spille å framhever lag taktikk og godt teamplay synes jeg da.

Pfftt--- dere er favoritter Bro :p

Om dere skulle havne på nesehår, så er dere beste til å klare det. Mer enn alle andre i cuppen....vote har såvidt begynt, men om dere havner i finalen - så tror jeg du har røpet deg for å havne på nesehår.

også er ikke at jeg hater nesehår det er bare det at det IKKE funker i 5vs5, Og tehran er en av de mapsa som er best/morsomt både for oss som spillere og folk som skal se på streamen. jeg har snakket med ihvertfall tre av lagene nå og ingen kan skjønner hva dere tenker med når dere tar ut tehran for canals. Det må rettes på før turnering

Kartene er valgt for å gi spillere fra Norge en sjanse for å ha det gøy en weekend.

Det blir ikke rettet på. Dette er kartene som skal stemmes over.

Må si meg enig at nosharh ikke funker i det hele tatt på 5on5, med mindre laget får lovt til å bruke båter hahahaha :) Men uansett det vil sikkert bare bli baserape på US siden og da gjelder det jo om hvem som er best å baserape. Ødelegger mye av moroen som dere sier at dere fokuserer om. Selvom det ikke skal være et slags "Proft" event så kan vi hvertfall bruke de kartene som fungerer :)

Tehran er mye bedre og kjekkere å spille og se på for den slags grunn på stream. Tehran krever også mer av laget enn andre maps, trenger mye bedre teamplay og taktikk. Men hvis dere skal absolutt ha det med, håper jeg jo ikke at folk velger det fordi det er helt langt ifra fun. Regner med at til og med de som baseraper det andre laget ikke har det kjekt på å vente på kills :)

Mumble passord er: madskills

Før du joiner kanalen må du i klienten gå til Server -> Access tokens. Der klikker du "Add"

Brackets E,F,G,H Spiller 15:00 på Grand Bazaar

Brackets N,O,P,Q Spiller 17:00 på Seine Crossing

Brackets I,J, R,S Spiller 18:30 på Sharqi Peninsula

Jeg tror det ble bestemt klokken 17 i morgen :)

Fantastisk streaming og god stemning i de fleste kanalene.

For streaming i morgen må vi finne ut en felles verdi på forsinkelse.

gg wp alle sammen, synd vi manglet noen lag men virket som om det var bra stemning uansett . Satser på bra stemning i morra også :) her er ihvertfall første runde seine mellom Nordic FiVE og Instagib

Har vært noen problemer her og der, med servere som ikke har fungert optimalt, lag som ikke kommer/glemt det og sånt, men det er jo første gangen vi hare dette ^^ Tror morgendagen kommer til å gå smoothere, og forhåpentligvis neste event også =)

Virker som at folk har kosa seg, og at humøret har vært bra :)

ønsker alle de resterende lagene lykke til i morgen!

(mer info om maps og klokkeslett kommer etterpå)

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...