Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Daniel-

House of Cards

Recommended Posts

house-of-cards-final-poster.jpg

Francis Underwood is Majority Whip. He has his hands on every secret in politics - and is willing to betray them all to become President.

Noen andre som har sett denne serien? :wub:

Ferdig sesong 3 spoiler:

Spennende sesong, men syntes den tapte seg litt til tider. Noe av det jeg har likt best ved serien så langt er hvordan Francis og Claire hele tiden har klart å tenke helt likt og forstå hverandre uten å måtte prate. De trenger bare se på hverandre og så vite hva den andre tenker. Synes Francis ble litt retard mot slutten der og jeg klarer ikke helt å like den karakteren (noe som sikkert er meningen), men er allikevel spent på hvordan dette kommer til å gå videre.

Må ærlig innrømme at jeg synes Doug er den beste karakteren i serien. Han er veldig kompleks og kan være følelsesløs og vanskelig å lese til tider. Jeg likte veldig utviklingen hans gjennom siste sesong. Det at sesong 2 sluttet med det jeg trodde var at han ble drept likte jeg dårlig, så glad for å se at han fikk fortsette videre.

Sesong 3 er den svakeste hittil, men det med Doug hjalp veldig.

Skal dog sies at jeg tror de prøver nye ting nå, de to forrige sesongene fulgte jo originalen(britiske House of Cards) hvis jeg ikke tar helt feil).