Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Silentspy

Dayz Oppdateringer[1.7.7.1r1]

Recommended Posts

Vil liste alle oppdateringer som blir utført på servern her, r står for revision slik at jeg har noe lunde versjon system :p

Changelog

1.7.7.1(19.06.2013)

- Oppdaterte serveren til 1.7.7.1(custom bygg legges til snarest).

1.7.7r1 (17.06.2013)

- Oppdaterte server til 1.7.7 (mangler custom bygninger atm)

1.7.6.1r2 (05.05.2013)

- Oppdaterte server siden for og få fjerna noen bugs og evt lag problemer

1.7.6.1r1 (27.02.2013)

- Oppdaterte servern til 1.7.6.1

1.7.6r1 (26.02.2013)

- Oppdaterte servern til 1.7.6

1.7.5.1r1 (24.02.2013)

- la opp bedre backup funksjon (backup hver 5te minutt i opptil 24 timer)

- fiksa slik det spawner vehicles hver restart på den ordentlige måten

- Whitelist syncer nå om du oppdaterer profilen din på den riktige måten

- Whitelist kjører nå ved oppstart en sjekk på alle spillerne

• Like 2

Jævlig teit at alle telt/ biler har blitt flytta litt pga updaten, masse biler som står inni bygninger/ vegger og en hel del med telt som ikke går ann å få åpnet.

Server wipe er allerede blitt gjort. Men det er fremdeles bugs som er til stede, så når dette er ordnet vil det muligens komme en server wipe til. Daniel her, har full oversikt og etter det jeg skjønte vil det nok bli enda en wipe når alt er i orden.

• Like 1

Tok kun wipe av telt og kjøretøy i dag, når alle bugsa er fikset osv blir det nok en ny total wipe ja.

Hvis vi alle setter oss i ring, holder hender og ber til de store maktene, så får vi kanskje en fix på all buggen sånn at vi kan sloss om en fyrstikkboks i market igjen. :D

• Like 2

Det jeg synes er merkelig er at Norway 01 har bugs som ikke andre servere som kjører 1.7.7.1 har. F.eks at du blir kicka når du skyter et skudd.

Ser at det er flere som har problemer med det samme og at et nytt svar kom i dag. Det kan godt hende at andre servere har skrudd av Battleye og/eller funksjoner der man kontrollerer hackers (i alle fall forsøker). Vi har valgt å holde slike funksjoner skrudd på, men fordi det er en modifikasjon så er vi avhengig av at de som lager modifikasjonen også oppdater sitt material når de gjør en oppdatering. De siste oppdateringen av DayZ har alltid hatt en hotfix i etterkant og det er nesten alltid bugs og problemer i forbindelse med oppdateringer. Derimot var det et brennende ønske om å få oppdatert serveren så fort som mulig og vi gikk fra en noenlunde stabil versjon til en ny. Jeg skal informere om at det har kommet noen nye filer og forhåpentligvis er serveren oppdatert med de nyeste filterne i løpet av kort tid.

• Like 1

Blir dritgøy med dayz når det ikke lengre skal være mulig å gjemme unna utstyr i telt lengre. Og de nye stashsitene er og jævlig stor og lett synlig. Ikke har dem lagringsplass heller. Gå på endeløs jakt etter gear hver gang en dør ser jeg veldig frem til. NOT!

Blir og et ork å ha chopper når det ikke lengre skal være mulig å speedfuele. Mener det skal ta litt tid og arbeid å fylle tanken på chopper, men sånn det ble nå så er det bare patetisk.

Kan dere ta og fikse serveren. nå når eg skyter blir eg kicked. legger eg fra meg sekken for å plukke opp ein større får eg [anti-dupe] you may only pickup one item at a time!. ikkje rart serveren er død

• Like 1

Er på Silentspy ts og maser på han nå. I mellomtiden, ta en titt på DayZ Standalone, forhåpentligvis kommer de til å gjøre oppdateringene litt bedre enn modden