Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Silentspy

Dayz Oppdateringer[1.7.7.1r1]

Recommended Posts

Personlig ser jeg ikke helt poenget med å wipe serveren nå. Tror de fleste har dødd hardt og brutalt opptil flere ganger de siste dagene under tilvenning til siste patch.

Teltene er uansett nullstilt...

Personlig ser jeg ikke helt poenget med å wipe serveren nå. Tror de fleste har dødd hardt og brutalt opptil flere ganger de siste dagene under tilvenning til siste patch.

Teltene er uansett nullstilt...

...og hvorfor i all verden kom det to ganger?

Jeg syntes en wipe kunne vært både bra og dårlig for serveren, spørsmålet er jo når den evt. kommer..(?)

Det er sikkert en del av oss her som har en backup account som dem fremdeles har bra gear på, og det gir jo egentlig dem et lite forsprang, iom. at en GOD del som har vært innom den siste uken har død av patetiske grunner.

Om det blir server wipe, så bør det gjøres umiddelbart.

Ikke når folk har geara seg opp igjen og prøvd å fiksa nye camper og samla utstyr.

Om dere har planlagt det så burde det vært allerede gjort etter at det ble testa at alt var i orden igjen.

Det blir ingen ny serverwipe i dette tilfellet :)

Blir nok en god stund til neste.

• Like 1

sorry det tok sin tid for å oppdatere servern, har vært mye tull med dayz private om dagen.. men uansett.. ting skal funke fint nå!

blir ikke no reset med det første, vi får venta kanskje 1-2 måneder først :)

• Like 2

Jeg tror dere må gjøre noen endringer på 01, jeg vet ikke hva eller hvordan, men hvis den bare står som den er nå, så kommer det aldri nye/flere spillere på servern, og den er så godt som død.

Når jeg sjekker så ser jeg max 6 spillere på, enten det eller færre.

Ser ut som interessen har dalt litt ja. Sjekker titt og ofte på Norway serverne http://arma2.swec.se/server/list og det kan se ut som de omkring 20 andre Norway serverne også sliter litt med å populere. Som tallene er akkurat nå, klokken 0200 - så ville en server hatt 40 spillere om alle hadde spilt på samme server. Dette er kanskje hoved "problemet" med norske community, det finnes så mange som deler på så få spillere at ingen av dem egentlig har en fordel.