Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
DaX

Myst har infiltrert BF3 miljøet

Recommended Posts

Myst sa han skulle gi fra seg platoon og cb kaptein, men det skjedde jo ikke. Ny platoon på battlelog, og forhåpentligvis snart ny kaptein på clanbase.

Myst sa han skulle gi fra seg platoon og cb kaptein, men det skjedde jo ikke. Ny platoon på battlelog, og forhåpentligvis snart ny kaptein på clanbase.

fant den på battlelog nå..nice, lykke til gutta.skal følge med.håper noen streamer:)

fant den på battlelog nå..nice, lykke til gutta.skal følge med.håper noen streamer:)

Bare en liten update angående team Norway, det blir ihvertfall ikke et lag bestående av noen form for gode spiller da Myst nekter å gi slipp på kapteins rollen på cb. Jeg har ikke mulighet til å adde noen nye spillere da og når vi prøvde å få han fjerna etter han sa han skulle forlate Team Norway frivillig så bare kicker han alle fra laget på cb som sier noe imot han og sender mld til admin i håp om at de gjør noe med saken. Så slik som det ser ut nå blir det ikke noe lag. De aller fleste regner jeg med ikke vill spille for en slik tulling og jeg har heller ikke tid eller lyst til å prøve å skape noe lag når han gjør alt han kan for å stoppe at vi får til en bra lag uten han som kaptein.

Quote Myst: Hey, re4lize problem? han sendte meg dette. re4lize22:44 klagene som sendes til CB teller ikke, Broseph får aldri over 80 prosent siden broseph og de andre som slenger drit med kjeften sin ikke lengre er med i Team Norge de har jo ikke fixa pcw heller kun jeg som ordna slikt de er for opptatt med 5v5 og gidder ikke ville heller hatt dårligere folk og tapt kamper, enn å bruke folk som ikke bryr seg jeg er Kaptein jeg og har folk som vil spille jeg adder nye as we speak

Etter jeg så dette så kjenner jeg at jeg mistet lysten til og fortsatt bruke tid på dette. Så jeg har idag forlatt team Norway sammen med endel andre som heller ikke ville ha noe og gjøre med en slik taper som Myst(regner med flere vill leave når de ser hva som har skjedd) men som jeg sa i min post i platoonen er det opp til hver enkelt om de fortsatt vill assosieres med team Norway når Myst er kaptein eller om de vill fortsette kampen mot battlefield Norges største tulling.

Her er også enda en liten quote fra Myst der vi igjen ser hvilken person han er: Trenger stemmer fra deg og dine Kurt, vote på Captain. Er en shitkid på 18 år som har søkt, han er totalt idiot og vil ødelegge alt for 8v8. Han får med seg masse fjortiss kompiser til å stemme han, så han må stoppes. Han er så shitkid at han ikke engang gidder spille funmatcher med oss når vi bruker våre andre Norske som han mener ikke er gode nok, totalt idiot han der. I sin første søknad som captain skrev han følgende under Reason for application: I AM TO AWSOME FOR THIS GAME Så han må ikke bli captain, da er alt over og ut. Gi gjerne melding til flere med CB konto du kjenner, så jeg får nok votes til å plukke ut dere gutta og et godt lag. Mvh Tomas aka VIP - re4lize/spei4lize

Det eneste jeg hadde gjort for å framprovosere dette var å skrive en litt tullete søknad ( denne skiftet jeg seinere og synes ihvertfall ikke det er noen grunn til å slenge såpass mye dritt bare på grunn av det) Alle her vet hvordan battlelog her og hvis jeg ikke hadde slettet han som venn kunne jeg vist chatlogger hvor jeg spørr på en høflig måte (selvom jeg er shitkid, i know) om han kan overlate team Norway til noen andre, Og han svarer at det ikke er noe problem. Dette sa han til meg ihvertfall to ganger og også til andre medlemmer av laget, dette skjedde jo selvfølgelig aldri. Så når vi begynner å sende mld til admin på cb ( litt seint vell å merke, dette var min feil da jeg ikke tok initiativ tidlig nok) så kaster han alle de han veit har sendt mld til cb admin ut av laget. Dette så vi ikke skal få et overtall på 80% innad i laget så vi kunne kaste han ut.

Jeg skulle gjerne sett at vi fikk til et skikkelig Norsk lag som kunne hevdet i cuppen, men dette ser nå veldig vanskelig ut. Vi skal egentlig spille mot Sverige imorgen og Polen den 10. Regner med at dette ikke blir noe av og vi må trekke laget fra nationscuppen på grunn av en stakkarslig 37 åring som ikke kan finne på noe bedre i livet sitt en å trashtalke en 18 åring, en ting er at han ikke liker meg. det kan jeg respektere, men at han ødelegger for hele Norge bare på trass og for å være en stor drittsekk er ganske utrolig.

Men håper og kunne legge alt det bak meg å ser fram til en forhåpentligvis awesome 5on5 cup arrangert av bf.no uten tapere slik som Myst.

Edited by 2easy-Broseph
  • Like 2

ok skjønner deg godt Brose.synd at en jævla idiot skal ødlegge så jævlig.men kommer ikke som sjokk da han er en med store problemer.

pubnubs med ch33tz sikkert!