Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
DaX

Myst har infiltrert BF3 miljøet

Recommended Posts

Beklagelig dette... vil bare si at Re4lize blir kicket ut fra vip i dag! Vi vil fremstå som en clean clan og vil ikke ha noe med den typen spillere å gjøre...

Og til dere som synes fremgangsmåten til hvordan et landslag i BF blir til: Etter det jeg kan se så er det en demokratisk og fin måte å velge en kaptein på... de som ikke har vært på clanbase eller kjenner til clanbase burde heller ikke få lov til å stemme frem en kaptein!

• Like 1

Og til dere som synes fremgangsmåten til hvordan et landslag i BF blir til: Etter det jeg kan se så er det en demokratisk og fin måte å velge en kaptein på... de som ikke har vært på clanbase eller kjenner til clanbase burde heller ikke få lov til å stemme frem en kaptein!

Vel og greit det at den som ikke har vært på clanbase ikke har noe der å gjøre, men hva har det med saken å gjøre?. Det har ikke foreligget noe demokratisk valg på noe nettsted om hvem som burde være i ett landslag. Om noen skulle ha gjort det, så burde det være igjennom ett norskt community som Battlefield.no, siden de har noen år på baken.

Det er jo et demokratisk valg....de som vil være kapteiner, signer seg opp, og folk velger selv hvem de tror av kapteinene som kan velge ut det beste laget ;)

(jeg stemte på mr.Broseph btw ;)

Den der er det nok kun serveradmins som kan se :)

Ahh dæven, smått stressalesebattlefield.nopåjobb ting.

Uansett møtte denne karen 16 januar inn på en bf.no server. få folk på server, men fulgte meg stort sett uansett hvor jeg gikk på mappet hvor vi spillte inf. samt han var ufyslig i kjeftn sin til tider, noe som kjennetegner myst da jeg har hatt mine diskusjoner med den mannen både i bf2 og cod4 i sin tid. Hele mannen kan brenne for min del. Jævla synd at han faktisk klarte og lure seg inn i en ok klan.

copy/paste hit da?

Team norway er jo stappa full med cheatere nå ;)

Ser ut som min post for noen dager siden hadde noe rett i seg ja. hoho

• Like 1

copy/paste hit da?

Copy/paste en hel admintråd ut på public fora vil ikke skje, av opplagte årsaker (ikke at trådene nødvendigvis til enhver tid er så spesielle). Ramstad forklarte fint hva tråden handlet om uansett :)

hadde vært interessant å se den ene posten bare!

Jeg som ikke tenkte meg om da jeg posta, og dro inn en link fra adminforum. Beklager.

Uansett så handlet posten om akkurat denne spilleren og min mistanke om at han ikke hadde rent mel i posen. Dette etter at jeg hadde spillt en god del runder med han. derav spurte jeg andre admins om noen hadde vært ut for han før, eller kunne hjelpe meg med og ta en vurdering på spilleren.

Faen, jeg har bæsja skikkelig på leggen! Var jeg som tok på meg å sjekke om det var Myst når Ramstad spurte tidlig i fjor, men glemte det helt. Svaret er forøvrig ja - det finnes ikke tvil om at det er han.

Utrolig surt at dette kunne vært unngått :(

Mange av de som var på det forrige bf3 landslaget representerer det beste norge kan tilby av bf3 spillere, og veldig mange av de er ikke med nå.

• Like 1

Mange av de som var på det forrige bf3 landslaget representerer det beste norge kan tilby av bf3 spillere, og veldig mange av de er ikke med nå.

Er du sikker? Kanskje dem bare har bytta nick på 4 siste battlelog-kontoene sine og fortsatt er i slaget?

Hvem vet, for det jo fan ikke mulighet til å se en eneste kamp på skikkelig vis i dette utrolig populære spillet!

klarer ikke å skjønne hva de skulle tjene på det.

For at denne tråden ikke skal skli ut vil jeg poengtere at jeg lagde den for å informere dere om at re4lize er myst fra BF2- tiden. Jeg vet ikke om at har prøvd eller brukt cheats i BF3. Spillere som tidligere har spilt med han i VIP og Team Norway 2013 sier at han er for dårlig, og at dette ikke er mulig, ikke vet jeg.

Jeg har snakket med myst i dag og vil dele dette med dere slik at dere ser hva slags person det er snakk om. Jeg personlig ser på dette som en innrømmelse fra hans side at han faktisk er myst.

Han har aldri innrømmet bruk av cheats i BF2 og han har nektet for dette til den dag i dag.

http://pastebin.com/hqWvC7sa

re4lize19:23

Hva er problemet ditt dax? har vi noengang hatt uenigheter?

trodde ikke du var slik en type, meget skuffet

og alt du skriver som er logger mellom oss, samt legger ut mitt navn og sverter meg foran alle.

hadde jeg aldri trodd om deg

You

Problemet mitt er vel at jeg ikke har sagt fra før. At du ble kaptein på landslaget var siste dråpe for meg

re4lize19:26

jeg har aldri de siste 5 år vært uærlig

You

Ditt navn har du klart å svartne lenge før. Henrix er moderator og han har lagt det ut, da tenkte jeg at jeg kan gjøre det

re4lize19:27

jeg kommer til å anmelde posten for ærekrenkelse, du legger ut mitt navn og private logger

greit om man legger ut noe uten private ting, men det du gjør er ulovlig

greit jeg har driti meg ut før, men det var i 2007

You

For noe tull. Du står selv registrert på ulike nettsteder med navn

re4lize19:29

ikke i sammensetning med gaming navn dax

er du som knytter det

You

Sjekk ut dine profiler på clanbase og VIP- gaming før du kommer med slikt tull

re4lize19:31

jeg legger det frem, så får vi se hva de sier

You

Når ble en chat på battlelog privat om jeg tør spørre? Kommer til å legge ut dette også

re4lize19:31

er andre måter å legge ut ting på dax, ikke slik du gjør

legg ut hva du vil, jeg er bare meget skuffet at du tar opp ting fra 6 år tilbake

You19:32

Trusler med søksmål er noe du alltid har kommet med. Du får kjøpe deg nye spill/GUIDS og holde deg langt unna Battlefield comminitiet i Norge

re4lize19:33

Trenger ikke nye spill dax, blir ikke banned av det her.

faktisk er en logg hvor kun vi 2 prater konfidensiell så lenge ikke motpart sier det er greit at det legges ut

You19:34

Jeg sier på ingen måte at du cheater i BF3. Bare håper du registrer at du er uvelkommen i det Norske communitiet

re4lize19:34

men samme er det, er deg jeg er skuffet på

vi har aldri hatt noe usnakket

btw: det finnes ikke noe NORSK community

det er dødt for lenge siden

eneste som ga liv til bf.no er dene posten, kanskje du får litt steetcred nå da dax. Er vel det du ønsket:p

street*

You19:36

Begeret mitt ble fullt når du kommer med de samme løgnene som du kom med i BF2.

re4lize19:37

hvilke løgner?

You19:37

Kan også informere deg om at jeg faktisk har en jobb og slikt tull kan du holde deg for god for

re4lize19:37

vi har faktisk premier om du tenker på det, og kommer fortsatt til å gi de ut til bestemann

You19:38

Ja, samme som med QPAD etc som hovedsponsor i BF2. Det blir bare med praten og det burde alle få vite

re4lize19:38

hehe du er på lavmål nå dax, vi har faktisk fått ting å gi ut

You19:38

Og jeg sa også ifra pga reglene på clanbase jeg har lenket til.

re4lize19:39

min konto er linket feil dax, jeg er ikke Kylling1

min konto ble unbanned i 2008

nekter ikke at jeg hacket en gang mot de fra Spania jeg, men den konto er feil linket

jeg er ikke bannet i CB

gamle kontoen er godt i live, men jeg ønsket nytt liv i gaming og gjøre opp for alt annet

derfor brukte ikke jeg den gamle

You19:41

Fortsett og tro det du. Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg gitt fra meg kapteinsbåndet og kommet deg videre. Kanskje gjøre det mindre opplagt at du er myst

re4lize19:41

aldri rørt hacks siden den gangen, og iallefall ALDRI i bf3

ikke noe jeg tror dax, eneste som sitter å dveller ved bf2 fra 2007 er de du hauser opp på bf.no

ingen av de spiller BF3 engang

er folk på landslaget som vet mitt gamle nick, men driter vel i hva som ble gjort for 6 år siden

om du tror du får steetcred for log du legger ut så værsegod dax, egentlig er du kun en Judas-)

Lykke til med jobben din, og håper du ble mer lykkelig nå etter å sverte noen for ting som skjedde for 6 år siden.

You19:45

Ja for man ser jo veldig godt hvor velkommen du er.

re4lize19:45

Når du skriver slikt dax, hadde ikke engang Paven vært velkommen.

Du kommer til å lære i livet, at du også gjør feil. Da kommer du til å tenke mer over hva du skriver og gjør.

You19:47

Ok, hva er feil i posten?

re4lize19:47

link til konto som ikke er min, jeg er ikke banned i Clanbase

den server er ikke min, men broseph sin som han kødder med

at vi ikke har premier, de har vi

og at jeg ikke heter det mellomnavnet, noe som jeg gjør

og syns du det er bra å legge ut private navn på folk? hva om jeg fant ut noe om deg, skal jeg poste det på gaming forum?

You19:49

Det er bare deg CB lenker til, ikke babelfisk den står uten lenke

Jeg fikk ikke kopiert det siste han kom med siden chatboksen på battlelog ble borte. Kan vel si det var mer oppgulp enn noe annet.

• Like 1

i accidentally the competitive side of the game for an entire country. is this bad?

personlig har jeg bare gode opplevelsa med myst. han var en skikkelig gledesspreder back in the day.

mad shoutout til redux og!

Tror vi har tatt poenget. Jeg er veldig motstander av alt som har med cheat å gjøre, ref mine tidligere poster her, men ser ikke helt nytteverdien av det siste her.

enig med kopa her... ingen vits i å fortsette å flame Re4lize her! Han fikk lurt mange i bf3... skulle ønske jeg visste hvem han var fra starten av! Men vi vet hvem han er nå... var ikke det poenget med posten? så da er det vel egentlig ikke vits i å la posten fortsette!

kan vel komme med en litt saklig post, og ikke bare trolling. selv om jeg elsker å trolle.

myst har alltid visst klare tegn til psykopati, og vil alltid true og lyve fram og tilbake. han kommer til å lyve hull i sine egne historier, eller finne på måter å snu på ting slik at de stiller ham selv i et positivt lys, men dette er å forvente fra en psykopat. merk at psykopatien det er snakk om, ikke er av jack torrance-typen, men heller av den maktgale typen.

ellers kan jeg melde at han også truet flere brukere med vold, nevneverdig at han truet medlemmer av aPas med juling før hw-lan rundt 2006 - 2008 (husker ikke hvilket årstall). fyren kommer tilbake på en eller annen måte. dette er en maktposisjon for han, og han kommer ikke til å slippe taket så lett. han vil prøve å manipulere seg tilbake inn i varmen igjen, på en eller annen måte. dersom det er noen av dere som virkelig elsker å spille bf3, og ønsker å representere landslaget i nations cup må nok en av dere trå til og melde kandidatur til landslaget. det må til et miljø hvor folk kjenner til hverandre for at ting skal bli bra, a-la hva det var i bf1942 og bf2. da er folk fornøyde, og prosessen er gjort på åpent vis. husker de fleste valg av landslagsfolk i bf2 ble informert om gjennom forumet her, og at kapteinsvalget ble diskutert offentlig. dette fordi folk ønsket å følge med norge / spille for norge. det virker som om at myst hijacket rollen her.

networking gjennom irc, forum, osv er fine greier for sånt. (:

Prosessen er/var da ikke gjemt på noen måte. De fleste som er på landslaget kjenner hverandre, de fleste var fornøyde. Det er naturlig at det var slik i bf2 da bf.no var en bf2 hub om jeg har forstått rett. Føler ikke at det er det samme i bf3.

Landslaget i bf3 har vært, og er, basert på trynefaktor innen miljøet som spiller kamper i bf3. Det er helt likt slik det var i 2012. Jeg ser ingen forskjell annet enn at vi var så heldige å få Myst til kaptein i år. Påstår ikke at dette er optimalt, bare ikke kom her å tro det er så mye værre nå enn det var for ett år siden. Vi hadde dog sluppet den situasjonen vi nå er i.

Sett bort i fra det så ser jeg ikke at det ville vært annerledes om man legger på en ekstra trynefaktor (aka hvor kjent man var i bf2), for meg så virker denne diskusjonen bare unødvenig.

Det viktige med denne tråden var å få frem hvem re4lize/myst er.

Edited by Kongkopa

hahahahahahahh myst as... fortsatt samme drittungen :p

• Like 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...