Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Silentspy

Reset på servern

37 members have voted

1. 1. Vil du ha en reset på servern?

• Ja
      27
    • Nei
      4
    • Samme for meg
      6

Recommended Posts

Hei, tenkte å sette opp en liten avstemming på reset av servern slik at whitelist har full effekt og at alle gamle rester er vekke for godt.

Dette fikser blant annet en liten bunke problemer vi også har med at databasen ikke stemmer helt i takt med siste server modden vi kjører siden vi gikk fra bliss til reality(pga bliss sluttet i 1.7.5).

om jeg får nok stemmer i løpet av dagen så vil jeg gjøre en reset på sparken :) og det blir idag!

reset betyr at alle kjøretøy, inventory og telt blir fjernet

Kjør på :-D da blir det mere morro og spelle I helga :-D

MEN: vil telt buggen bli fiksa samtidig så det går ann og campe på nytt?

Kjør på :-D da blir det mere morro og spelle I helga :-D

MEN: vil telt buggen bli fiksa samtidig så det går ann og campe på nytt?

telt buggen skal være fiksa allerede nå

Stiller meg positiv til dette, selv om jeg nettopp fikk tak i NVG for første gang på lenge...

Når vi er inne på telt, resetting osv. - Er det fremdeles mulig å lagre ting utenfor selve kartet (<0, y osv.)? Mener å huske at dette skulle bli fikset, men har ikke fulgt så godt med på oppdateringer i det siste.

Ta full clean for min del, inkludert spillere. La oss alle starte helt på nytt :D

Ta gjerne en reset, men helst raskest mulig slik at vi har hele helgen til å få opp camps and stuff! :)

Stiller meg positiv til dette, selv om jeg nettopp fikk tak i NVG for første gang på lenge...

Når vi er inne på telt, resetting osv. - Er det fremdeles mulig å lagre ting utenfor selve kartet (<0, y osv.)? Mener å huske at dette skulle bli fikset, men har ikke fulgt så godt med på oppdateringer i det siste.

Det er ikke mulig! Lenge siden det ble fiksa :)

• Like 1

Hadde vært gull hvis alle startet samtidig ved strandlinja på en fresh servr.... Hvor mye roping og skrikin hadde det ikke blitt i cherno ... Haha..Prester med sklitaklinger .. Hauger litt mere opphisset en vanlig...

Låste topic da reset allerede er utført så det er ikke noe å stemme over lenger :)

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...