Java 25 Report post Posted February 13, 2013 WarZ Private Server: http://forums.playwarz.com/showthread.php?118086-Server-Rentals Er dette noe vi kan prøve ut? Quote Share this post Link to post Share on other sites
wona 24 Report post Posted February 13, 2013 nein nein nein! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lightning 57 Report post Posted February 13, 2013 Dayz for alle penga 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted February 13, 2013 enig med Wona. WarZ er den største skuffelsen jeg har vært borti når det kommer til spill jeg har faktisk gledet meg til å prøve.. Det er ikke et veldig populært spill som jeg har forstått det, samt har det vært ute ganske lenge nå, og folk har sansynligvis allerede skaffet favoritt servere etc.... Waste of money IMO Quote Share this post Link to post Share on other sites
lundern 96 Report post Posted February 13, 2013 Brenn! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
dopehawk 98 Report post Posted February 13, 2013 njet Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted February 13, 2013 Bortkasta penger ja.... Quote Share this post Link to post Share on other sites