cri74 880 Report post Posted February 6, 2013 (Battlefield.no): Dayz er populært og her i Battlefield.no er vi glade for å kunne tilby spillerne gode servere. Battlefield.no var en av de første i Norge med å tilby servere å spille på, men DayZ er ikke uten problemer. Helt fra start ble servere over hele verden overøst av ivrige skripts og hacks, og det ser ikke ut til å ta slutt. Våre administratorer spiller på serverne og tar nye juksemakere flere ganger hvert eneste døgn. For en tid tilbake ble det satt opp en avstemning i forumet for å innføre whitelist på Norway 01 & 02, dette betyr at spillere som registreres i whitelist er de eneste som slipper inn. Nå har vi fått ny funksjonalitet i forumet for å innføre verktøyet på en fornuftig måte og om ikke lenge vil whitelist systemet være igang. Vi ber deg derfor om å registrere din GUID på følgende måte. Merk at du først må være medlem for å fullføre whitelist registreringen, ved å være medlem vil du også kunne være med på events og delta på premie utdelninger. Vi pinner denne nyheten i DayZ forumet slik at den lett kan finnes tilbake til. Legg samtidig merke til at Arma og DayZ lett kan finnes på nedtrekksmenyen øverst i Battlefield.no forum meny. FOR ENGLISH - SCROLL DOWN Registrer deg på Battlefield.no eller log inn med bruker og passord Naviger til denne adressen http://www.battlefield.no/user Velg <REDIGER> Velg <PROFIL> Velg undermeny for <INSTILLINGER FOR SPILL> Fyll in GUID i feltet for Dayz - GUID finner du i spillet ved å skrive i chat #beclient GUID "Tittel" feltet finner du i fanen i profil redigerings menyen, om du får beskjed om å fylle ut i feltet (Spoiler) ------------------------------ We are happy to provide players with excellent servers to play Dayz, but the game is not without problems. Battlefield.no was one of the first servers in Norway to provide Dayz, but since the very start of playing Dayz servers all over the world has been infected with scripts, hacks and griefers. For added security, we now have new features in our portal and forums to provide whitelist functions to our servers, and within the week we plan to introduce the system to our servers. Please note that you will need to be a member of the community to successfully add you GUID to the whitelist system. A registration just takes a few minutes and at the same time qualifies you as a member. A member status is also needed to participate in events, and to receive prizes in competitions/events. Register or/and login with your username and password Navigate to http://www.battlefield.no/user Select <REDIGER/EDIT> Select <PROFIL/PROFILE> Select submenu <INNSTILLINGER FOR SPILL/CONFIGURATION FOR GAMES> Enter the correct GUID - Your GUID is found by typing #beclient GUID ingame If promted to fill "Title", please navigate to this in your profile editor (Spoiler) ----------------------------------- Det er rapportert at spillere må skrive i feltet for "Tittel", dette er en feil som ikke har blitt bekreftet da denne guiden ble skrevet - men om du får melding om at "Tittel" feltet skal fylles, så finnes dette feltet på en av de andre fanene i profil redigeringen. If you are prompted to fill "Tittel" / "Title", this is found under a tab in the profile editing menu. Please fill in relevant information to be displayed in "title" If you require assistance, please post it in this topic: 1 Share this post Link to post Share on other sites
lundern 96 Report post Posted February 6, 2013 Aww yeah! Share this post Link to post Share on other sites
BearH 76 Report post Posted February 7, 2013 så da går det an å jakte på friendly henry og banden hans i trygghet igjen. ses ingame, jeg skyter bare de som er ekle mot andre og som sikter mot meg Share this post Link to post Share on other sites
lundern 96 Report post Posted February 7, 2013 Hvordan veit du om det gamle nicket mitt baer :o Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted February 7, 2013 Jadda! Dette blir flott! Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted February 7, 2013 Da går det ann erklere krig mot andre gjenger, tenker på bushwooki og co :-D Jeg sleiker nesten ræva til lundern hele tida, så da må du gjennom meg først baer ;-) 1 Share this post Link to post Share on other sites
lundern 96 Report post Posted February 7, 2013 og hauger, headspin, cobra, aasing osv osv! Hihi :* 1 Share this post Link to post Share on other sites
BearH 76 Report post Posted February 7, 2013 dere var vel innom soldier.no ts'n før jul en gang ...og hatt noen runder med gummireven og co. koskos! Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted February 7, 2013 så når går det an å tusla ein tur i skogen uten å få ei kula i pannen uten grunn? Eller er folk idiotar sjølv med whitelist? Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted February 7, 2013 Whitelist hjelper ikke mot banditter akkurat. Share this post Link to post Share on other sites
dopehawk 98 Report post Posted February 7, 2013 Må nå si at whitelist var vel en suksess , er 50 spillere av 50 inne nå . Hvis lista er aktiv da.. Share this post Link to post Share on other sites
gummirev 33 Report post Posted February 7, 2013 Mhmm, jeg kom rett inn uten å registrere meg. Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted February 7, 2013 Spm er vel hvor mange hacks som har vært innom I dag hvis lista er aktiv :-) Share this post Link to post Share on other sites
dopehawk 98 Report post Posted February 7, 2013 Tror ikke lista er aktiv , men det oppdager man fort når man har skrivet feil GUID inn.. haha.. Noen enkel måte å copy past guid fra chat consoll da? Trodde den gikk aktiv med en gang.. Leste engang til ha cri skrev.. The horror .. Har hoppet rundt på server i godt tro om det var whitelist.. the horror.. Nå har vi fått ny funksjonalitet i forumet for å innføre verktøyet på en furnuftig måte og om ikke lenge vil whitelist systemet være igang. Share this post Link to post Share on other sites
lundern 96 Report post Posted February 7, 2013 Hoho! Whitelisten blir aktivert om ikke så lenge tenker jeg, vi må gi folk litt tid til å registrere seg Share this post Link to post Share on other sites
Cobra2Killer 20 Report post Posted February 7, 2013 Sweet gleder meg til det blir whitelist ^^ Share this post Link to post Share on other sites
HeadSpin 115 Report post Posted February 7, 2013 Dette kommer til å slå ann. Mer kontroll over personer som er innom. GJ Share this post Link to post Share on other sites
Dale Cooper 3 Report post Posted February 7, 2013 Fantastisk! Sees ingame. Andreas Share this post Link to post Share on other sites
BearH 76 Report post Posted February 7, 2013 no-loot-bug på #1 atm Share this post Link to post Share on other sites
Skogens Mann 91 Report post Posted February 8, 2013 Skogens Mann er ikke så fan av å bli sport opp og holdt følge med, men om det stopper hackere fra å komme inn og ødelegge for resten så får det gå. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted February 8, 2013 Skogens Mann er ikke så fan av å bli sport opp og holdt følge med, men om det stopper hackere fra å komme inn og ødelegge for resten så får det gå. Trur det går bra kim ;-) Share this post Link to post Share on other sites
nerd 12 Report post Posted February 8, 2013 Er det lenge igjen før dette trer i kraft da? Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted February 8, 2013 Muligens i løpet av di nermeste dagene Share this post Link to post Share on other sites
theyoytoy 0 Report post Posted February 9, 2013 Aktiv nå, klarte å skrive feil GUID første gang. Hvor lang tid tar det før den er riktig oppdatert igjen? Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted February 9, 2013 Ca 5 min Share this post Link to post Share on other sites