Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
cri74

WHITELIST INFO

Recommended Posts

Noobicake lager ett tool som du kan konvertere arma operation arrowhead keyen din til en GUID basert på kun javascript, så den blir aldri delt på serversiden, tror vi kommer til å anbefale dette etterhvert som den blir litt mer ferdig.

evt mye bedre måte å whiteliste seg selv på

eg har gjort allt eg kan skrevet GUID Dayz:

og gjort SteamID:anders655

men eg blir forsatt kicka..

hjelp.

--Anders655

har du fulgt denne ?

jeg har fulgt whitelist-info, men kommer ikke inn i dag. Har spilt i 2 dager uten å bli whilelista og nå skjer det ikke noe når jeg følger lista...

ingame name : Daocan

DayZ GUID: 10de7180cc53fb589bf35f7e0b4ff

Mulig å få litt hjelp med det her? :)

Guid fra logg 10de7180cc53fb8db589bf35f7e0b4ff

Husk at når du er inne å endrer profilen din og legger til Guid, at feltet for tittel må fylles ut (det var ikke nødvendig da guiden ble laget, og du finner tittel feltet i undermenyen i profilen)

ser ut som du logga inn fint nå :p enjoy!

13.07.2013 00:02:40 Checking Daocan with GUID 10de7180cc53fb8db589bf35f7e0b4ff

13.07.2013 00:02:40 GUID match!

• Like 1

Hvordan finner jeg serveren da? Finner ikke noe når jeg søker på "Norway 01", "Battlefield.no", "BF.no" osv.

Pass på at du ikke har noen filter som hindrer deg fra å finne de.

Og at du selvsagt kjører DayZ Epoch. Du kan også finne serveren på DayZCommander.

Har faktisk ikke peiling på om jeg kjører Epoch eller Commander. Kjøpte spillet på steam her om dagen, og klarer fortsatt ikke å finne serveren deres.

kremt :)

DayZ Commander er et program som brukes til å laste ned de forskjellige modesen i DayZ, f.eks. Epoch, og finne servere.

http://www.dayzcommander.com/

Etter å ha installert commanderen bruker du denne til å laste ned Epochmodden, og deretter finner du Norway01 i serverbrowsern

eller 81.166.125.79:20500

ps: husk at du må ha lastet ned Arma II operation arrowhead beta også

God Ettermiddag folk, når jeg skal joine serveren står det noe om at den ikke akseptere "panthera" modden som jeg har installert for å spille på andre servere, er det mulighet for å skru denne av eller må avinstallere modden helt for å komme inn?

God Ettermiddag folk, når jeg skal joine serveren står det noe om at den ikke akseptere "panthera" modden som jeg har installert for å spille på andre servere, er det mulighet for å skru denne av eller må avinstallere modden helt for å komme inn?

Vel hvis det er Norway 01 eller 02 du prøver å joine blir det vanskelig ettersom ingen av de kjører Panthera kartet.

Det eneste du trenger for å joine Norway 01 er DayZ Epoch v 1.0.3.1

Og det eneste du trenger for å joine Norway 02 er DayZ Epoch v 1.0.3.1 og DayZ Namalsk v 0.741

Hallo.

Prøver å koble til Dayz Epoch Norway 01, men blir kicket pga mangel på whitelist, men jeg har fyllt ut både tittel og UID i profilen min. Er bare en 10 minutter ca siden jeg gjorde dette, så er det mulig jeg må vente litt kanskje?

Edit:

I'm a retard. Fant nettopp ut at det ikke er UID dere vil ha, men GUID *doh* :p Tipper jeg kommer inn på servern når jeg får fikset dette, så se bort fra min post (kanskje den vil hjelpe noen andre i fremtiden)