Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Daniel-

The Witcher 3: Wild Hunt

Recommended Posts

witcher_3_hearts_of_stone_shani_dlc-600x306.jpg

Shani was last seen in the original Witcher game tending plague victims and war casualties at a field hospital. She is mentioned in a journal entry in The Witcher 2, and should Geralt pursue the mission Carnal Sins in The Witcher 3, he meets a doctor who knew of Shani from Oxenfurt Academy.

According to the official description for the Hearts of Stone content drop, Geralt ventures into the wilds of No Man’s Land of Oxenfurt, where he’ll “try to complete a contract from the mysterious Man of Glass.”

Forrige patchen voldtok fpsen min så dette blir nok ikke fullført før jeg gidder å oppgradere skjermkortet (680) gikk lei spillet etter rundt 50timer og kom til skellige uansett :p

Hearts of Stone er ute nå og er gratis*

Må se å få runda det så jeg kan prøve exp packen.

* dersom du er en verdig TW3 spiller og har kjøpt Season Pass. For alle andre koster det 84 kr.

Nja. tror ikke jeg orker å reinstallere for å forsette. er lei sverd og sånt nå

Hadde avinstallert jeg og for å få plass til ymse.

Lasta ned igjen og må bare få tid til å sette meg ned og få runda det :p

Hvordan får jeg tilgang til det nye?

Høyreklikk på spillet i spill-biblioteket ditt, gå ned på Properties og DLC inni menyen som popper opp, så kan du sjekke om den er installert eller uinstallert.

Hvordan får jeg tilgang til det nye?

Høyreklikk på spillet i spill-biblioteket ditt, gå ned på Properties og DLC inni menyen som popper opp, så kan du sjekke om den er installert eller uinstallert.

Den på 4 isj GB? (4,6 kanskje)

Om fem dager så kommer Blood and Wine exp pakken.

Den har fått ganske solide anmeldelser. Blir deilig å begynne med Witcher igjen i et nytt landskap :wub:

• Like 1

Da er "Hearts of stone" og "Blood and wine" ekspansjonene dessverre ferdigspilt.

Det var veldig alright.

Likte storyen i Hearts of stone veldig bra - en veldig god variant av et klassisk tema. "Blood and wine" er litt mindre original føler jeg - settingen blir nesten litt for "lys" og "koselig" :-)

"Blood and wine" hadde en del mer innhold / litt høyere kvalitet.

Til sammen er Witcher 3 den beste RPGen jeg har spilt - det er nok et par stykker jeg har likt bedre - men de er over 10 år gamle og er strengt tatt ganske mye dårligere :-)

Eredin ?

Har spilt med en sign-wolf School type og en fast attack-cat shool type - av en eller annen grunn var det ikke i den kampen jeg hadde problemer.

Det går vel an å midlertidig senke vanskeligshetsnivået hvis du må feige ut :-)