Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Daniel-

The Witcher 3: Wild Hunt

Recommended Posts

Har vært innom Larvik, Lofoten, Trottheim(nærme nok) og et par andre "norske" steder jeg ikke husker navna på.

Fant en mod dere MÅ laste ned. http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/66/?

Skipper de videoene man må se hver gang man loader inn/fast traveler, så tar kun fem sekunder istedenfor 30.

Diverse Trophies er også fin: http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/72/?

Og denne: http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/44/?

• Like 1

Også mange morsomme navn.

Sverdsmeden Hattori

Bounty hunteren jango fedt e.l? husker ikke helt nå. Har vært mange andre også, men har ikke skrevet de ned :p

Spillet er koselig som faen! liker ikke at cam er så nærme karakteren, skulle ønske jeg kunne zoome litt lenger bak så man får mer oversikt og mer plass til å nyte utsikten. Og map'et er ikke så forbaska bra laget syns jeg. Men ett deilig spill

Ja, det er enda litt uoversiktelig. Spesielt etter at du har gjort ørten quests og har sånn en million papirer i usable items category. Også får du et nytt et, og da er skattejakten i gang :p.

Og map'et er ikke så forbaska bra laget syns jeg.

Hva syns du ikke er bra med kartet?

Har fått lagd meg Mastercrafted Witcher setta(Griffin, Ursine, Feline), bare å levle opp et par ganger til så får jeg prøvd de ut :tafse:

• Like 1

Det som irriterer meg mest med kartet (som jeg har nevnt før), er at man ikke kan se flere quests på en gang. Enda irriterende for min del :s.

Ingen som ville ha key heller visst. :p

Om du fortsatt ønsker å dele den ut kjenner jeg et par stykker som sikkert vil sloss om den.

Har spilt i ca 70 timer, nesten gjort alle main questa og er lvl 32 eller noe sånt. Er ikke lei enda.

Endelig så var det noen som ville ha. Førstemann ble Daniel. :) Sorry Big_Joe88, par minutter for seint.

Jeg har spilt i rimelig rolig tempo opp til lvl 30 - er flere år siden jeg har kost meg så mye med et spill.

Rent objektivt er det klart at enkelte ting kunne vært jobbet noe mer med - men det er en deilig, voksen og "realistisk" setting fri for "Hollywood" moral.

- Det er vel ikke tilfeldig at polsk selskap kan klare å gi en skikkelig skildring av en krigssone.

• Like 1

Kjempe bra spill. Akkurat ferdig med main quest og storyen, fikk en litt sånn middels avslutningen da.

Hvilken avslutning fikk dere?

!!!Heftig avslutning spoiler nedenfor!!!

Fikk følgene avslutning: Bekjemper The Wild Hunt, ez pz, så bestemmer Ciri seg for å dra å bekjempe den Hvite frost alene. Hun kommer ikke tilbake fra portalen. Et par uker senere drar Geralt til keiseren og sier at Ciri ikke overlevde men gjorde slutt på den hvite frost og at liket aldri kommer til å bli funnet. Avslutter med at keiseren sier han aldri vil se Geralt igjen. Deretter drar Geralt tilbake den første Inn'en vi stopper på i begynnelsen av spillet, med et Witcher sverd til Ciri. Ciri sitter bak i lokalet og Geralt overrekker sverdet til henne, og de skiller senere veier. Etter cutscene er ferdig så kommer mr speakermann og forteller litt om hvordan krigen utspiller seg. Har visstnok klart å si nei til å drepe Radovid tidligere, eller questet bugget seg for jeg fikk ikke gjort det, fant ei heller noen av de to personene jeg skulle snakke med, Roach (?) og han feite fra badstuen. Så avslutningen blir rimelig teit siden alle trollmenn og hekser, og nonhumans blir drept av Radovid. Det ville jo ikke jeg skulle skje!!! :p Keiseren blir drept av sitt egent folk elns.

jeg er ikke ferdig så jeg har ikke sett på spoileren din. Synes vel at det passer bra om det ikke går bra med alle.

For min del har jeg hatt en liten misforståelse med folkene i Trottheim, så det bor det ikke så mange lenger. La oss si at vi teller det på den positive siden :-)

• Like 2

Hvilken avslutning fikk dere?

Emhyr vinner krigen siden Radovid er død. Dijkstra er også død, og Temeria blir en selvstyrt provins i Nilfgard.

Datteren(husker ikke hva hun het) styrer i Skellige.

Ciri overlever white frost og fortsetter som Whitcher.

So far so good.

Det som ikke gikk etter planen var at Geralt fortsatte å leve alene som Whitcher etterpå. Jeg hadde tenkt han kunne velge Triss, men klarte ikke å si "nei" til yennefer i Djinn questen. Fikk "takes three to Tango" questen - som var morsom - og fortjent - regner vel med at romansen gikk i dass på det punktet. menmen - forsåvidt realistisk nok at slike ting ikke går som planlagt :)

• Like 1

Haha! Så var det det med Triss og Yennefer... hvorfor ikke begge :D:(:p

'Takket' være traileren gikk jeg rett i fellen på den, kan man vell trygt si. :p

jeg er også nå ferdig med spillet, etter mye av og på, og mye sidequests osv, ca 110 timer tok deg meg å runne hele spillet, var ferdig med en lvl 35 karakter, med alt mastercrafted osv ;p.

Massive ending spoilers will follow.

Jeg fikk også en slik ending som dere over. Cirri tar seg av white frost, men kommer tilbake og blir med Geralt som witcher en liten stund før hun gjør det alene.

Radovid tar over nord, og dreper alle non-humans og "witches" som han kommer over, mest skuffet over dette, trodde jeg hadde prøvd å drepe han karen der, men kanskje jeg gjorde noe galt i det questet.

Hun dattera styrer Skellige, og gjør en fin jobb der.

Geralt blir alene, som dere over dyppet jeg sverdet to ganger for å si det sånn, hahaha.

For min del, en passende avslutning, bortsett fra det med genocide opplegget, men men. Har hørt at alternativene er at keiseren tar over hele nord, og gjør det selvstendig, eller at Djikstra tar over eller noe lignende.

Er vistnok også en avslutning der du har gjort Cirri lei seg, så hun dør, og Geralt får en scene der han er omringet av nasty dyr osv...