Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Wrathchild97

Få det norske folk mer aktiv på battlefield.no sine servere!

Recommended Posts

Jeg synes virkelig at vi som er på denne spillportalen virkelig burde bruke deres server tilbud mer aktivt.

Som oftest er det bare rundt 1-10 personer på EN av serverene til Battlefield.no og TV2.

Jeg synes derfor at vår community burde bli litt flinkere til å spille ilag på de norske serverene vi har,

og skape en bedre norsk gaming community. Kunne gjerne blitt arrangert noen events også på serverene, som en helgecup som er nevnt i en tidligere post, men også f.eks knife and pistol only, og andre morro gamemodes. Savner virkelig den morroa jeg, og sikkert mange andre, hadde når vi spillte med andre norske spillere på Battlefield.no og TV2 sine servere på Battlefield 2 for noen år tilbake.

Jeg tror problemet først og fremst kommer av at det ikke er så stor interesse for BF3 lenger. For min del forsvant interessen veldig tidlig. Spillet appellerte rett og slett ikke til meg. Dårlig teamplay og rotete maps gjorde at det jeg ønsket mest, klanspilling og pubbing med venner, ble umulig. Det er nok også årsaken til at folk spiller på random servere rundt om i verden, de spiller rett og slett alene.

Jeg savner også storhetstiden til BF2 da serveren var stappfull med bare kjente fjes og gode venner fra det norske communitiet, men jeg tror aldri BF3 vil være i nærheten av den æraen. I så fall er den tiden allerede forbi. Trist, men sant.

Credz å stå på, men jeg tror nesten det bare er å vente til det neste FPS-spillet som kan samle et stort nok community til at det er mange nordmenn som også spiller.

RIP BF2, u were my best friend :wub:

Helgecuppen kommer med mest sannsynlighet :) Og det blir med premier, jo flere som melder seg på jo bedre premier har nok sponsor lyst til å gi. Så meld dere på :)

• Like 1

Jeg tror problemet først og fremst kommer av at det ikke er så stor interesse for BF3 lenger.

Det er nok riktig.

Dårlig teamplay og rotete maps gjorde at det jeg ønsket mest, klanspilling og pubbing med venner, ble umulig.

Det er langt fra sannheten, da har du ikke prøvd hardt nok.

Det er nok også årsaken til at folk spiller på random servere rundt om i verden, de spiller rett og slett alene.

Nei!? Communitien har flyttet seg fra div sider rundt om kring, til å eksistere/leve på battlelog. Jeg har ingen tilhørlighet til noen server, og jeg spiller mer eller mindre aldri aleine. Jeg nekter å tro at jeg er unntaket!?

Nå skal det sies at jeg ikke vet hva battlefield.no platoonen på battlelog brukes til, men hva med å prøve å skape mer liv der? Host noen events, dra i gang en cup, osv o.l ++ etc

Edited by Kongkopa
  • Like 2

Dårlig teamplay og rotete maps gjorde at det jeg ønsket mest, klanspilling og pubbing med venner, ble umulig.

Tjaa. Lett for deg å si. Jeg prøvde en del timer, men syntes absolutt ikke det var noe gøy. Det prøver å være så sinnsykt realistisk at all morroa forsvinner. Samtidig liker jeg Inf best og er ikke så keen på alle kjøretøyene, og Inf-delen var helt herpa syntes jeg. Minnet meg om en CoD-klone. Bleh. Fikk mye mer goodfeeling av BF2.

Det er nok også årsaken til at folk spiller på random servere rundt om i verden, de spiller rett og slett alene.

Nei!? Communitien har flyttet seg fra div sider rundt om kring, til å eksistere/leve på battlelog. Jeg har ingen tilhørlighet til noen server, og jeg spiller mer eller mindre aldri aleine. Jeg nekter å tro at jeg er unntaket!?

Nå skal det sies at jeg ikke vet hva battlefield.no platoonen på battlelog brukes til, men hva med å prøve å skape mer liv der? Host noen events, dra i gang en cup, osv o.l ++ etc

Jeg vet om mange som spiller alene fordi de ikke har noen å spille sammen med, men det vil aldri bli noe community om det er noen kompiser som spiller på forskjellige servere hver kveld heller.

Bf.no kunne jobbet mye mer for å få sitt tilbud ut til folket, men jeg tror den lave oppslutningen nesten fra start av gjorde at ingen var spesielt keen på dette.

Jeg tror problemet først og fremst kommer av at det ikke er så stor interesse for BF3 lenger.

Det er nok riktig.

Ja, jeg er enig at communitien er ganske spredd, men som du sa, hadde det blitt postet events ol. på Battlefield.no sin platoon, hadde nok vi som fortsatt har interesse for spillet blitt med :lol: Håper bare de som driver den platoonen tar til seg det vi vil fram til og at vi i den norske BF3 communitien faktisk gidder å stille opp når de setter oppe slike flotte arrangement som Helgecupen. å siden jeg ikke har hengt her så mye siden siden var grønn og dekorert av BF2, så vet jeg ikke hvor jeg skal melde meg på helgecupen :boxed:

Tjaa. Lett for deg å si. Jeg prøvde en del timer, men syntes absolutt ikke det var noe gøy. Det prøver å være så sinnsykt realistisk at all morroa forsvinner. Samtidig liker jeg Inf best og er ikke så keen på alle kjøretøyene, og Inf-delen var helt herpa syntes jeg. Minnet meg om en CoD-klone. Bleh. Fikk mye mer goodfeeling av BF2.

Jeg vet om mange som spiller alene fordi de ikke har noen å spille sammen med, men det vil aldri bli noe community om det er noen kompiser som spiller på forskjellige servere hver kveld heller.

Bf.no kunne jobbet mye mer for å få sitt tilbud ut til folket, men jeg tror den lave oppslutningen nesten fra start av gjorde at ingen var spesielt keen på dette.

Prøvde du det i 15 timer, og når det nettopp hadde kommet ut Optimus??

Har vært en del patcher siden den gang...

Jeg er også mest glad i å spille inf, derfor spiller jeg på inf baner.... sånn som Bazaar, karkand, seine, canals, metro (metro er gøy, når det ikke er fler enn 32 spiller, og man tar bort rockets, m320 og sånt. Mange sånne servere ute.)

Squad rush har også mye inf spilling, og masse sammarbeid (ihvertfall på noen servere, eller hvis man spiller med noen)

Kanskje prøve det ut igjen??

Kommer aldri til å bli noe mer enn det allerede er; et pubspill uten noen form for community.

uten at jeg er noe ekspert på området, så er det vel betraktelig mye billigere å hoste en publicserver i BF3 en det var i BF2? i BF2 var det jo svindyrt og gjorde at store klaner heller joina battle.no battlefield.no etc, mens de i dag har egen server, der de kan banne og fjerne hvem de vil:)

Kommer aldri til å bli noe mer enn det allerede er; et pubspill uten noen form for community.

Community har dem jo samlet på Battlelog, kanskje det som er problemet?

Jeg spiller så og si bf3 par timer hver dag... Spiller mest på webhallen servere...Ellers så joiner jeg de jeg har på vennelista på den serveren de spiller på...

Spectator mode:

Se der jah! så helt lovlig også :p

Det er rett og slett uvilje fra EA at DICE ikke "får lov" til å lage dette. Man ser jo at det er mulig...

Hvem skal kjøpe Suppressionfield4 hvis vi fikk promod og specmode for 3'ern??

• Like 1

Synd PromodBF3 har stagnert i utviklingen da;

http://www.mordorhq....?3373-Kelthomod

"Spectoror mode -ish"-mod

http://www.mordorhq....ull=1#post73687

http://youtu.be/t18HHgBTH5U

Må være lekkert å faktisk se hva man skyter på -- Hadde BF3 vært slik , så tror jeg at det har vært noe annet når det kommer til aktivitet.. DICE er noe sær på Art Dircetion sin ja...

Promoden så jo dritbra ut! Hadde spillet vært sånn kunne jeg glatt ha prøvd det igjen. Synd BF3 egentlig ikke støtter mods :(

Strengt tatt burde jeg vel egentlig gi det en ny sjanse uansett. Tror ikke jeg klokket mer enn 40 timer i det i starten før jeg gikk drittlei.

BF3 er ikke kun et public spill, om man ser rundt i Europa er spillet mye mer i live enn BF2 var på denne tiden.

Edited by leifa