Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
cri74

De beste spilltrailerne og spillvideoene...noensinne?

Recommended Posts

Tenkte det ville vært morsom å sette opp en tråd med spillvideoer, nye og gamle. Spillvideoer som har imponert og som gjør at du gleder deg til å spille, eller at du nesten blir varm i hjertet når du husker hvordan det var å spille akkurat det spillet. Legg gjerne med noen kommentarer om hvordan du tenkte deg spillet ville bli, hva du gledet deg til, og hvorfor du synes trailer/videoen er/var så bra.

Here we go !

RESET

Reset er et spill som vi ikke vet så mye om enda, men det skal bli en singleplayer/coop førstepersons puzzle spill. Spillmotoren heter Praxis. Videoen er nesten litt melankolsk og har enkel musikk og tema, men det er imponerende arbeid allikevel. Jeg får skikkelig lyst til å utforske spillet og vite mer med en gang den er ferdig.

DEUS EX: HUMAN REVOLUTION

Deus Ex: Human Revolution tar for seg et tema som appellerer til mange Si-fi fans og Cyberpunks. Videoen er satt sammen med musikk fra Michael McCann og er kanskje derfor så utrolig deilig å se på. Denne cinematic traileren gir et godt innblikk i historien i spillet og tar deg med på en liten reise. Samtidig så viser den hva spilleren har til rådighet inne i spillet og man får lyst til å spille Deus Ex. Jeg satt nesten på kanten av stolen før spillet ble sluppet og gledet meg skikkelig på grunn av denne.

Fyll på med videoer og trailere - Diskuter og skriv gjerne noen ord om hvorfor de er så bra, eller om du er uenig

Aldri en sånn tråd uten noe fra Luckasarts, det skal jeg sørge for.

Et av de første spillene jeg hadde på pc kom ut i 1990, "The Secret for Monkey Island". Det gjorde ingen ting at man var 8 år å hadde neste null engelsk kunnskap. Learning by doing var oppgaven og vi brukte uendelig med tid for å komme oss igjennom spillet gjennom point and click systemet til SCUMM motoren :wub: . Spillet ble for meg selve definisjonen på eventyrspill. året etterpå kom "LeChuck`s Revenge". Men etter dette var det en lang pause. Luckasarts prioriterte Star Wars. Så ikke før i 1997 kom "The Curse of Monkey Island" ut. Etter min mening det beste spillet i serien :lovecrazed:

På strategisiden var det mange spill siden Dune, i 1996 kom "C&C Red Alert" fra Westwood Studios ut, oppfølgeren til "Command and Conquer". Nå begynte det virkelig å bli fart i denne typen spill med brukbar AI og fungerende multiplayer.

• Like 2

Arena, Daggerfall, Morrowind, Oblivion.... SKYRIM......

Har smått deltatt i serien siden Daggerfall og Morrowind. I Oblivion tok det helt av, spillet ble mye bedre når man forstod "level" systemet. Dette systemet gjorde at mange falt av lasset i Morrowind, og i Skyrim ble det enklere for alle. Noen Morrowind patrioter savner fortsatt det gamle level systemet, men for folk flest er det vanskelig nok.

Når Bethesda kom med traileren for Skyrim var forventningen stor. For Oblivion i Cyrodiil tror jeg ikke det er en Nirnroot på kartet jeg ikke har plukket. Gleden var stor når jeg plukker opp "Sinderions field journal" i Skyrim og han referer til "a generous and indomitable traveler became a field collector in my stead and provided me with five score of the nirnroot". Dette ble det store punktumet for meg på hvor dyktige Bethesda er på å holde denne serien i live!

• Like 1

...Spillvideoer som har imponert og som gjør at du gleder deg til å spille, eller at du nesten blir varm i hjertet når du husker hvordan det var å spille akkurat det spillet...

Zelda Ocarina of Time

that game <3

Ingen over, ingen ved siden av...

Edited by gummirev

Noen som husker Little Big Adventure? Husker det spillet som stort og veldig fritt, og med mange timers spill. Det var skikkelig kos. Dinofly som du kunne fly rundt med og som sov bak huset ditt.

For sin tid så var dette en ganske bra trailer og spill.... ooo nostalgi :p

Game of the year 2003

Expasionpack Island Thunder

noen her som spilte dette?

Edited by Baerkowzky
  • Like 1

Noen som husker Little Big Adventure?

U bet, dette var gode spill. husker fortsatt hvor creepy det var at alle ropte "Murderer" etter deg.

Halo! Trenger jeg å si mer?

Denne introen var awesome i 1999-2000. Må være et av de mest spilte RTS-spillene jeg har spilt.

• Like 1

reset i 1080p er helt helt perfekt, har aldri gledet meg så mye til et eventyrspill noen sinne.

når det kommer til humor er faktisk valve sine team fortress-videoer av "meet the.." helt herlige <3