Sign in to follow this  
Miller

bf.no helgecup

Recommended Posts

tror xo kan stille med 1 lag jeg:)(8on8 eller 12on12) om det blir 5on5 så har vi nok senile gamlinger til 2 lag. så da er det bare å mata på!

Supert.. ta tror jeg vi er GO! Begynner å lete premier :)

Ligger fremdeles en eksklusiv, special edition xo-musematte her og venter på å bli delt ut. ;)

Col. Jensen

• Like 1

Skal prøve på det, men det er jo ikke noe spectator mode eller battlerecorder i spillet. Det må bli slik at noen spillere streamer, og at en "produsent" kan samle streams til 1 - må kikke på om det går ann.

Venter på premiesvar her. Bondelan er vel først på programmet for flere deltagere i helgecuppen. Skal høre med Brigaden hva de tenker, så blir det en annonsering og en måte å finne den beste helgen for alle sammen :)

Helgecuppen er GO, de som vil bli med å organisere trenger bare å si ifra :) Premie bordet skal fylles og vi skal ha det gøy !!

Som dere har sikkert fått med dere har nå påmeldingen til Helgecupen i Battlefield 3 begynt.

Brigaden sammens med Trønderbataljonen og Soldier of Resurrection har innledet ett samarbeid med Battlefield.no om å lage helgecup for å få litt mer aktivitet i det norske battlefield-miljøet og for å fremme mer Esport i Norge.

Helgecupen skal være første helga i mars (2. og 3. mars). Mer info om når vi begynner på lørdagen vil komme etterhvert som når folk melder seg opp.

I denne helgecupen ønsker vi som sagt å fremme norsk esport-miljø, derfor er også denne helgecupen kun ment til norske spillere.

Det ønskes at hvert lag har en eller to spillere som streamer til Battlefield.no sin twitch. Dette fordi at Battlefield.no skal ha kommentator-opplegg til kampene som blir spilt. Mer info om dette kommer senere.

Game-moden som skal spilles er 5v5 infanteri (noe som betyr at kjøretøy ikke er tillatt).

Reglene er veldig enkle og oppsummeres her:

• Ingen cheats/hacks, eller annen missbruk av programvare som gir en fordeler i spillet.

• En person på laget må streame gameplay til battlefield.no. Kvaliteten må være såpass at man kan se hva som foregår uten problemer, men det er ingen krav til Full HD kvalitet.

• Ikke tactical light på noen våpen (også pistol)
  • Ingen M320(granat) Smoke og sånt er lov.
  • Ingen MAV
  • Ingen Spawn Beacon
  • Ikke lov å bruke biler/kjøretøy

Og ingen av våpnene som kom etter Back to Karkand pakka er tillatt. De står listet under.

• AUG A3
  • SCAR-L
  • L86A2
  • LSAT
  • ACW-R
  • MTAR-21
  • M417
  • JNG-90
  • SPAS-12
  • M5K
  • XBOW

Man kan melde seg opp som enkeltspiller/del-lag her:

http://www.battlefie...35#entry2313935

Og man melde seg som helt lag her:

http://www.battlefie...ecup-mars-2013/

Mer info om helgecupen kommer når det nærmer seg frist for oppmelding.

Jeg håper så mange som mulig vil være med på helgecupen, da dette skal være en gøy og fin opplevelse for alle.

Ang streaming, går det og "leie inn" folk for dette^^ Flere av oss som ikke har linje til dette, ei heller er kjent med det.

Hvis noen vil bruke meg på et lag så si fra. Jeg kan spille både assualt eller enginer. I kjøretøy er jeg best i det som går på bakken.