Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Multicyber

Diskusjonstråd for manga-lesere (om det finnes)

Recommended Posts

Heisan!

Jeg er en ivrig leser selv, så tenkte jeg skulle sjekke om noen av andre travere her på battlefield.no er lesere selv?

Leser personlig Naruto, OP og Bleach, samt litt av FairyTail.

Any1 out there?

Neida, fins sikkert fler også!

Og jeg er ufattelig dårlig til å forklare ting såååå.. Wikipedia-utdrag!

"Psyren follows Ageha Yoshina, a high school student who is chosen by Nemesis Q as a participant in the Psyren games. The games take place in a world known initially as Psyren, which is revealed to be the real world a decade in the future. Ageha and his friends attempt to alter the future and save the world from becoming Psyren."

Høres litt sci-fi ut der, men veldig lite romvesner og romskip! En god blanding humor, følelser og bra slossing. :)

Off-topic: Du spammer forumet med nye topics hele tiden, Arve..

On-Topic: Jeg leser quests, lore tablets og NPC Lore samtaler på WoW.

Off-topic: Du spammer forumet med nye topics hele tiden, Arve..

On-Topic: Jeg leser quests, lore tablets og NPC Lore samtaler på WoW.

:yahoo:

har aldri greit å bli interessert i dette, nærmeste jeg kom var Lenore: the cute little dead girl. Hun er søt. Men ikke manga :p

• Like 1

Høres bra ut :)

Human, veit du at all ka manga æ? Wow æ ikke manga :p so you are still Off-topic!

Trodde det var dialekt da!! :(

Hahaha^^ søt du mennesk :wub: Men 3 topics er ikke spam da :p Spesielt ikke når to av de handler om demo's :p "flink Arve" !

Men noen som leser Naruto, OP eller Bleach her a? :)

Human, veit du at all ka manga æ? Wow æ ikke manga :p so you are still Off-topic!

Trodde det var dialekt da!! :(

Hehe, hva trodde du det egentlig var da? Manga er japansk tegneserie det :)

Altså, jeg trodde det ikke var noe some helst, bare dialekt for "bok lesere" elns random. :p

THIS^

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

• Like 2

Ser bare på naruto atm, har sett alt til nå. Hadde planer om å begynne å se på noen andre serier å., men har aldri kommet i gang.

Har også blitt anbefalt "sword art online" jepp det er en serie, den skal vist være litt spesiell men veldig bra. Så den tror jeg kan være noe.

Nice :) Nå begynner det jo å heate seg opp skikkelig på Naruto!! ^^ Jeg leser både mangaen og ser serien :)

Andre serier jeg ser er OnePiece og Bleach :) OnePiece er vell kanskje litt "barnslig" men har latterlig morsomme øyblikk og mange bra slåsskamper ( INGEN FILLERS) :)

One Piece har jo noen av de mest irriterende fillerne midt i store kamper. Plutselig noe helt annet!

Men tror ingenting slår hvor dårlig Naruto-fillere er.

Titter innom utviklingen i Berserk en gang i blandt, men har vel mistet litt interessen for den serien og.

Leste litt Gantz også for lenge siden.

Er forsåvidt inne i en liten animé periode igjen. Sett de fleste av seriene og filmene på Top30 lista til The Cart Driver. Også sett mesteparten av top-10 lista doms fra 2012. Venter på de siste to episodene av "Girls und Panzer" :D

One Piece har jo noen av de mest irriterende fillerne midt i store kamper. Plutselig noe helt annet!

Men tror ingenting slår hvor dårlig Naruto-fillere er.

Haha, could not agree more^^ Men det er isåfall ikke fillere på OP :p

Titter innom utviklingen i Berserk en gang i blandt, men har vel mistet litt interessen for den serien og.

Leste litt Gantz også for lenge siden.

Er forsåvidt inne i en liten animé periode igjen. Sett de fleste av seriene og filmene på Top30 lista til The Cart Driver. Også sett mesteparten av top-10 lista doms fra 2012. Venter på de siste to episodene av "Girls und Panzer" :D

Shinsekai yori episode 15 <--- bildet der var extremt forstyrrende :p YucK!

Men hva handler Berserk om ? anbefaler du det?^^