Multicyber 376 Report post Posted January 21, 2013 Heisan! Jeg er en ivrig leser selv, så tenkte jeg skulle sjekke om noen av andre travere her på battlefield.no er lesere selv? Leser personlig Naruto, OP og Bleach, samt litt av FairyTail. Any1 out there? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Line 8 Report post Posted January 21, 2013 Har lest en godgod del, og har noen bøker i hylla. Mest korte serier, men Naruto, OP og Psyren. Psyren anbefales! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted January 21, 2013 Wohoo, im not alone! Hva handler psyren om a? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Line 8 Report post Posted January 21, 2013 Neida, fins sikkert fler også! Og jeg er ufattelig dårlig til å forklare ting såååå.. Wikipedia-utdrag! "Psyren follows Ageha Yoshina, a high school student who is chosen by Nemesis Q as a participant in the Psyren games. The games take place in a world known initially as Psyren, which is revealed to be the real world a decade in the future. Ageha and his friends attempt to alter the future and save the world from becoming Psyren." Høres litt sci-fi ut der, men veldig lite romvesner og romskip! En god blanding humor, følelser og bra slossing. Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted January 22, 2013 Off-topic: Du spammer forumet med nye topics hele tiden, Arve.. On-Topic: Jeg leser quests, lore tablets og NPC Lore samtaler på WoW. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted January 22, 2013 Høres bra ut Human, veit du at all ka manga æ? Wow æ ikke manga so you are still Off-topic! Quote Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted January 22, 2013 Off-topic: Du spammer forumet med nye topics hele tiden, Arve.. On-Topic: Jeg leser quests, lore tablets og NPC Lore samtaler på WoW. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted January 22, 2013 Wohoo, im not alone! Jo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted January 22, 2013 har aldri greit å bli interessert i dette, nærmeste jeg kom var Lenore: the cute little dead girl. Hun er søt. Men ikke manga 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted January 22, 2013 Nahaai Opti! Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted January 22, 2013 Høres bra ut Human, veit du at all ka manga æ? Wow æ ikke manga so you are still Off-topic! Trodde det var dialekt da!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted January 22, 2013 Hehe, hva trodde du det egentlig var da? Manga er japansk tegneserie det Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted January 22, 2013 Altså, jeg trodde det ikke var noe some helst, bare dialekt for "bok lesere" elns random. Haha! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted January 22, 2013 Hahaha^^ søt du mennesk Men 3 topics er ikke spam da Spesielt ikke når to av de handler om demo's "flink Arve" ! Men noen som leser Naruto, OP eller Bleach her a? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted January 23, 2013 Human, veit du at all ka manga æ? Wow æ ikke manga so you are still Off-topic! Trodde det var dialekt da!! Hehe, hva trodde du det egentlig var da? Manga er japansk tegneserie det Altså, jeg trodde det ikke var noe some helst, bare dialekt for "bok lesere" elns random. THIS^ :lol: :lol: :lol: 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted January 24, 2013 Gotta love Human Quote Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted January 25, 2013 leser ikke, men ser på Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted January 26, 2013 Hva du ser på a? Fungerer godt for diskusjon det også^^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted January 26, 2013 Ser bare på naruto atm, har sett alt til nå. Hadde planer om å begynne å se på noen andre serier å., men har aldri kommet i gang. Har også blitt anbefalt "sword art online" jepp det er en serie, den skal vist være litt spesiell men veldig bra. Så den tror jeg kan være noe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted January 26, 2013 Nice Nå begynner det jo å heate seg opp skikkelig på Naruto!! ^^ Jeg leser både mangaen og ser serien Andre serier jeg ser er OnePiece og Bleach OnePiece er vell kanskje litt "barnslig" men har latterlig morsomme øyblikk og mange bra slåsskamper ( INGEN FILLERS) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted January 26, 2013 Ingen som har dratt en hentai-vits enda? FFS bf.no Quote Share this post Link to post Share on other sites
Line 8 Report post Posted January 26, 2013 One Piece har jo noen av de mest irriterende fillerne midt i store kamper. Plutselig noe helt annet! Men tror ingenting slår hvor dårlig Naruto-fillere er. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vafflus_Slappis 41 Report post Posted January 26, 2013 Ingen som har dratt en hentai-vits enda? FFS bf.no Noen som KAN en hentai vits? Ville jo vært mer sjokkerende enn å lese hentai/naturo or whatever Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skvate 4 Report post Posted January 26, 2013 Titter innom utviklingen i Berserk en gang i blandt, men har vel mistet litt interessen for den serien og. Leste litt Gantz også for lenge siden. Er forsåvidt inne i en liten animé periode igjen. Sett de fleste av seriene og filmene på Top30 lista til The Cart Driver. Også sett mesteparten av top-10 lista doms fra 2012. Venter på de siste to episodene av "Girls und Panzer" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted January 27, 2013 One Piece har jo noen av de mest irriterende fillerne midt i store kamper. Plutselig noe helt annet! Men tror ingenting slår hvor dårlig Naruto-fillere er. Haha, could not agree more^^ Men det er isåfall ikke fillere på OP Titter innom utviklingen i Berserk en gang i blandt, men har vel mistet litt interessen for den serien og. Leste litt Gantz også for lenge siden. Er forsåvidt inne i en liten animé periode igjen. Sett de fleste av seriene og filmene på Top30 lista til The Cart Driver. Også sett mesteparten av top-10 lista doms fra 2012. Venter på de siste to episodene av "Girls und Panzer" Shinsekai yori episode 15 <--- bildet der var extremt forstyrrende YucK! Men hva handler Berserk om ? anbefaler du det?^^ Quote Share this post Link to post Share on other sites