Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
VenoMeisther

Problem med counter-strike source

Recommended Posts

Heisan har hatt en bug nå på css en god stund som jeg har gitt blanke i, men nå er jeg lei og vil ha det bort.

prøvde å poste i hjelpetråden inne på css sub-forumet men fikk ikke noe svar så prøver meg her og håper på tilbakemelding.

Hver gang jeg starter css og skal inn på en server med kart f.eks cs_office så blinker gulvet som om det skulle vært ett lys som gikk av og på i en ganske så stor fart dette skjer også på de_dust2 med alle trekassene som står rundt på mappet.

Dette fjerner seg selv etter en stund men er fette irriterende på office når hele gulvet blinker.

eksempel:

Det ene sekundet er det som på bilde 1 og det ander sekundet er det som på bilde 2:

bilde 1:

6fr4ux.jpg

Bilde 2

14jm1oz.jpg

har prøvd å reinstallere grafikk driveren, reinstallere css, verify cache tingen. Setter pris på alt av tilbakemeldinger

Mvh venoM

Har samme problemet.

Husker ikke helt, men kom etter en update, cfg endring eller noe, husker ikke eksakt hva som forårsaket det.

haaaalp!

Hvilket skjermkort har du og hvilken driver kjører du med?

Hvilke innstillinger har du på grafikken i CS:S?

Med litt googling på "flickering textures" så ser det ut til at det kan ha noe med "Anti aliasing"-innstillingene. Finner ingen fix som hjelper alle, men de fleste løser problemet ved å endre på den innstillingen enten i spillet eller i skjermkortets egne instillinger.

CS:GO er jo såååå mye bedre....

Men jeg hadde lignende problem før på css. ihvertfall på dust2. Enten ble det sjakkmønstret gulv i Mørk eller gjennomsiktig...

Skiftet drivere til skjermkortet så ble det borte...

å slutte å spille CSS er en workaround, ikke en fix.

Om dusjen lekker så slutter du ikke å dusje heller, man fixer den også :p

Håper ikke dusjen til Lakrisal lekker :S The smell! :iiiiik:

Du skrev du hadde skrudd av aa, var det i spillet eller kortets innstillinger?

Har du supersampling eller Catalyst AI på kortet, skru den av og sett aa på 2x i CSS.