Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
cri74

Adventskalender: Nummer 4

Recommended Posts

"GRATULERE MED NY BUTIKK I TRONDHEIM, DIGITAL IMPULS"

Ønsker meg Carrier Command og joystick :) (åsså litteranne hØyere enn bunn3 i trekningen) :D

Du gjør en stor jobb, cri. Vinner jeg skal du få premiene selv. Synd det ikke er flere som deg på boringfield.no :)

Takk for gode ord drozo :)

Jeg har allerede fått min belønning med å kunne være med å dekke spillexpo, forhåpentligvis har det vært interessante artikler som gir innblikk og opplyser, det er også en glede og kunne bidra på denne måten i adventskalenderen. Det er jo ekstra gøy når vi ser kommentarer på nyheter og enkelte saker kan vekke til liv et interessant tema, og bli diskusjoner om spill - en belønning i seg selv.

Selv om redaksjons vervet kanskje gjør meg mer synlig enn andre her på bruket, så hadde ingen ting vært mulig uten hjelp fra alle de som legger ned frivillig "arbeidstid" i battlefield.no. Battlefield.no er et fellskap der resultatet er direkte forbundet med engasjement og innsats gjort av alle som velger å være involvert. Forhåpentligvis så kan ens engasjement, vekke motivasjon hos andre, og at innsatsen gror på den måten. Dessuten alle som leser, bidrar og er medlemmer her, som spiller på serverne og som har det gøy. En stor takk burde derfor gå til alle dem også.

• Like 1

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...