Mr.Pyle 9 Report post Posted December 15, 2012 GRATULERE MED NY BUTIKK I TRONDHEIM, DIGITAL IMPULS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mr_Donkeyman 32 Report post Posted December 15, 2012 GRATULERE MED NY BUTIKK I TRONDHEIM, DIGITAL IMPULS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wigami 9 Report post Posted December 15, 2012 GRATULERE MED NY BUTIKK I TRONDHEIM, DIGITAL IMPULS Quote Share this post Link to post Share on other sites
flipside79 0 Report post Posted December 15, 2012 GRATULERE MED NY BUTIKK I TRONDHEIM, DIGITAL IMPULS Assassins Creed 3 Mario coin Wii U nøkkelbånd Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted December 16, 2012 GRATULERE MED NY BUTIKK I TRONDHEIM, DIGITAL IMPULS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted December 16, 2012 GRATULERE MED NY BUTIKK I TRONDHEIM, DIGITAL IMPULS! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Concrux 5 Report post Posted December 16, 2012 GRATULERE MED NY BUTIKK I TRONDHEIM, DIGITAL IMPULS Ønsker mus og musematte. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TB-GORGONPLEX 5 Report post Posted December 16, 2012 GRATULERE MED NY BUTIKK I TRONDHEIM, DIGITAL IMPULS Det Carrier-spillet + BF3 stæsj Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted December 16, 2012 GRATULERE MED NY BUTIKK I TRONDHEIM, DIGITAL IMPULS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arthalion 4 Report post Posted December 16, 2012 GRATULERE MED NY BUTIKK I TRONDHEIM, DIGITAL IMPULS Ønsker meg gjerne en Qpad-mus og borderlands 2-PC Quote Share this post Link to post Share on other sites
Luxcy 4 Report post Posted December 16, 2012 GRATULERE MED NY BUTIKK I TRONDHEIM, DIGITAL IMPULS Ønsker Most wanted til pc og rat mus Quote Share this post Link to post Share on other sites
Whitefall 4 Report post Posted December 16, 2012 "GRATULERE MED NY BUTIKK I TRONDHEIM, DIGITAL IMPULS" Ønsker meg Carrier Command og joystick (åsså litteranne hØyere enn bunn3 i trekningen) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mr.Teddy 3 Report post Posted December 16, 2012 "GRATULERE MED NY BUTIKK I TRONDHEIM, DIGITAL IMPULS" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deraneo 0 Report post Posted December 16, 2012 "GRATULERE MED NY BUTIKK I TRONDHEIM, DIGITAL IMPULS" Quote Share this post Link to post Share on other sites
ninjabloo 50 Report post Posted December 16, 2012 GRATULERER MED NY BUTIKK I TRONDHEIM, DIGITAL IMPULS Quote Share this post Link to post Share on other sites
sint-vaffel 0 Report post Posted December 16, 2012 GRATULERE MED NY BUTIKK I TRONDHEIM, DIGITAL IMPULS Ønsker meg gjerne en Qpad-mus + BF3 stæsj Quote Share this post Link to post Share on other sites
lazynes 3 Report post Posted December 16, 2012 GRATULERE MED NY BUTIKK I TRONDHEIM, DIGITAL IMPULS Arma 2 Combined Operations PCSteam +stæsj Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dorull x 5 Report post Posted December 16, 2012 "GRATULERE MED NY BUTIKK I TRONDHEIM, DIGITAL IMPULS" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Clibus 0 Report post Posted December 16, 2012 "GRATULERE MED NY BUTIKK I TRONDHEIM, DIGITAL IMPULS" Quote Share this post Link to post Share on other sites
StreptoDupe 1 Report post Posted December 16, 2012 GRATULERER MED NY BUTIKK I TRONDHEIM, DIGITAL IMPULS Quote Share this post Link to post Share on other sites
A Slice of Cake 0 Report post Posted December 16, 2012 GRATULERE MED NY BUTIKK I TRONDHEIM, DIGITAL IMPULS Assassin's Creed 3 hvis dere enda har. Hvis ikke, Need For Speed: Most Wanted PS Vita Og hvis dere fremdeles har, så ønsker jeg meg Madcatz G.L.I.D.E 5 musematta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
EagleEye91 70 Report post Posted December 17, 2012 GRATULERE MED NY BUTIKK I TRONDHEIM, DIGITAL IMPULS Quote Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted December 17, 2012 Du gjør en stor jobb, cri. Vinner jeg skal du få premiene selv. Synd det ikke er flere som deg på boringfield.no Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted December 17, 2012 Takk for gode ord drozo Jeg har allerede fått min belønning med å kunne være med å dekke spillexpo, forhåpentligvis har det vært interessante artikler som gir innblikk og opplyser, det er også en glede og kunne bidra på denne måten i adventskalenderen. Det er jo ekstra gøy når vi ser kommentarer på nyheter og enkelte saker kan vekke til liv et interessant tema, og bli diskusjoner om spill - en belønning i seg selv. Selv om redaksjons vervet kanskje gjør meg mer synlig enn andre her på bruket, så hadde ingen ting vært mulig uten hjelp fra alle de som legger ned frivillig "arbeidstid" i battlefield.no. Battlefield.no er et fellskap der resultatet er direkte forbundet med engasjement og innsats gjort av alle som velger å være involvert. Forhåpentligvis så kan ens engasjement, vekke motivasjon hos andre, og at innsatsen gror på den måten. Dessuten alle som leser, bidrar og er medlemmer her, som spiller på serverne og som har det gøy. En stor takk burde derfor gå til alle dem også. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ramstad 14 Report post Posted December 17, 2012 GRATULERE MED NY BUTIKK I TRONDHEIM, DIGITAL IMPULS Quote Share this post Link to post Share on other sites