ullsokken 1 Report post Posted December 14, 2012 (edited) Hei! Har kommet en ny og sinnsykt kul mod til Arma 2, kalt Wasteland Mod! Er nesten de samme som DayZ, bare uten zombier. Nesten det beste av alt er at man kan bygge sinnsykt kule baser!. Man kan velge mellom å vere, Independent, Opfor og Bluefor. For å spille, start arma 2 operations arrowhead å søk etter en server! Kjører og en wasteland server: Wasteland Chernarus - TRK Wasteland server | Vilayer.com IP: 94.242.227.42 Port: 2362 Vi har også mumble server: TheRoadkillers.mumble.com port: 5144 Edited December 14, 2012 by ullsokken Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted December 14, 2012 Forskjellen på independent, bluefor og opfor? Share this post Link to post Share on other sites
ullsokken 1 Report post Posted December 14, 2012 (edited) er faktisk litt usikker sjøl.. Men det jeg vet er at Independent er som å vere bandit på dayz... Da kan man drepe alt rundt seg.. Bluefor og opfor er man på lag me de andre som er enten bluefor eller opfor edit: er selv independent, derfor jeg ikke vet så mye om de to andre Edited December 14, 2012 by ullsokken Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted December 14, 2012 Syns ikke noe om Wasteland, er morro første gangrene men det kule med DayZ er at man må jobbe såpass hardt for å få gear og all uvissheten med hvor folk er hen. I Wasteland har du baser og gun shops og oppdrag man må utføre. Er mer spenning I friheten man har I DayZ. Share this post Link to post Share on other sites
ullsokken 1 Report post Posted December 15, 2012 Har hatt 2 fantastiske kriger idag! den ene vann vi, men den andre ble de andre litt forsterke for oss! Kan si at de hadde ett godt comeback! Share this post Link to post Share on other sites
Xtri 21 Report post Posted December 15, 2012 Wasteland er absolutt noe jeg liker, litt annerledes enn standard DayZ, kjør på 1 Share this post Link to post Share on other sites
ullsokken 1 Report post Posted December 15, 2012 Om det var noen av dere som var på igår! Håper dere kommer på idag også! var sinnsykt artig Share this post Link to post Share on other sites
lundern 96 Report post Posted December 16, 2012 Dette var helt konge, takk for en awesome kveld! Hilsen Friendly Henry 1 Share this post Link to post Share on other sites
ullsokken 1 Report post Posted December 16, 2012 Dette var helt konge, takk for en awesome kveld! Hilsen Friendly Henry Var en helt fantastisk kveld! Gleder meg til fortsettelsen! Share this post Link to post Share on other sites
lundern 96 Report post Posted December 16, 2012 Og fortsettelsen var jo helt awesome, nettopp ferdig med å loke rundt i noen andres camp på factoryen mellom polana og orlovetz. Fikk rundt 10 kills der tror jeg Share this post Link to post Share on other sites
ullsokken 1 Report post Posted December 21, 2012 http://store.steampowered.com/sub/4639/ 40% på arma 2 combined operations Share this post Link to post Share on other sites
ullsokken 1 Report post Posted December 22, 2012 Håper dere som spiller kommer på serveren min! Alt er resatt, startet serveren for 2 min siden! Share this post Link to post Share on other sites
ullsokken 1 Report post Posted January 6, 2013 Kom dere på serveren min! Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted January 6, 2013 Eller på battlefield.no sin Share this post Link to post Share on other sites
gummirev 33 Report post Posted January 6, 2013 Kan du sette på sånn at man kan se hvor man selv er på serveren cri? =) btw: Man må ha nyeste beta patch for å komme inn! http://www.arma2.com/beta-patch.php Jeg (har steam verson) må kopiere arma2oa.exe fila fra Arma 2 Operation Arrowhead/Expansion/beta Og kopiere den over til der den andre arma2oa.exe fila ligger (trykk 2 ganger på tilbake knappen) Share this post Link to post Share on other sites
ullsokken 1 Report post Posted January 8, 2013 Serveren har nå 60 slots og har banen takistan! Share this post Link to post Share on other sites
EagleEye91 70 Report post Posted March 1, 2013 Noen som fortsatt spiller wasteland? Jeg spiller det en del... men som oftest alene Share this post Link to post Share on other sites
ullsokken 1 Report post Posted June 15, 2013 Noen som fortsatt spiller? Share this post Link to post Share on other sites