cri74 880 Report post Posted December 7, 2012 Med hilsen fra QPAD Les hele artikkelen... Quote Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted December 7, 2012 Tusen takk Max fra Qpad. GOD JUL Assasins creed 3 Razer nøkkelbånd & super mario coin, eventuelt gaming mus vis det er mulig. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Concrux 5 Report post Posted December 7, 2012 Tusen takk Max fra Qpad. GOD JUL Assassins Creed 3 og eventuelt ei mus. Quote Share this post Link to post Share on other sites
StreptoDupe 1 Report post Posted December 7, 2012 Tusen takk Max fra Qpad. GOD JUL! Kan tenke meg NFS: Most Wanted (x360) som en "julelektyre" Quote Share this post Link to post Share on other sites
gummirev 33 Report post Posted December 7, 2012 Tusen takk Max fra Qpad. GOD JUL Jeg ønsker meg en musematte som matcher BF3 beltet og solbrillene jeg vant i fjor! =D Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted December 7, 2012 Tusen takk Max fra Qpad. GOD JUL Quote Share this post Link to post Share on other sites
Whitefall 4 Report post Posted December 7, 2012 Tusen takk Max fra Qpad. GOD JUL Carrier Command, og noe kult stæsj.. Kanskje en joystick.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
g0lden 1 Report post Posted December 7, 2012 Tusen takk Max fra Qpad. GOD JUL Musa og musematten i videoen hadde passet bra i min pc. + Assassin's Creed 2 (PC) og Arma2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted December 7, 2012 Tusen takk Max fra Qpad. GOD JUL Assasins Creed 3 og en mus gjerne. Takk cri74! Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted December 7, 2012 Tusen takk Max fra Qpad. GOD JUL Sier ikke nei takk til RAT-musa og Assassin's Creed 3 PC Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mariell 48 Report post Posted December 7, 2012 Tusen takk Max fra Qpad. GOD JUL Vil fortsatt ha Assains Creed 3 til pc. Eller Razer-musa. Også oransje nøkkelbåndet Kjører på med rosa skrift og håper flaksen holder helt ut denne gangen... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jck 20 Report post Posted December 7, 2012 Tusen takk Max fra Qpad. GOD JUL Ønsker medal of honor Quote Share this post Link to post Share on other sites
sint-vaffel 0 Report post Posted December 7, 2012 Tusen takk Max fra Qpad. GOD JUL Ønsker meg RAT-musa og musematte Quote Share this post Link to post Share on other sites
flipside79 0 Report post Posted December 7, 2012 Tusen takk Max fra Qpad. GOD JUL Assassins Creed 3 Mario Coin Qpad mus Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted December 7, 2012 Tusen takk Max fra Qpad. GOD JUL Quote Share this post Link to post Share on other sites
scenest 3 Report post Posted December 7, 2012 Tusen takk Max fra Qpad. GOD JUL Razer mus Quote Share this post Link to post Share on other sites
Luxcy 4 Report post Posted December 7, 2012 Tusen takk Max fra Qpad. GOD JUL ønsker rat musa å noen nøkkelbånd (?) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wigami 9 Report post Posted December 7, 2012 Tusen takk Max fra Qpad. GOD JUL Quote Share this post Link to post Share on other sites
MentalM 38 Report post Posted December 7, 2012 Tusen takk Max fra Qpad. GOD JUL Razer musen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted December 7, 2012 "Tusen takk Max fra Qpad. GOD JUL" Borderlands 2 og evt Qpad-musa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reppelars waits for nobody 30 Report post Posted December 7, 2012 Tusen takk Max fra Qpad. GOD JUL Mus og musematte hadde vært knall! Quote Share this post Link to post Share on other sites
TB-GORGONPLEX 5 Report post Posted December 7, 2012 Tusen takk Max fra Qpad. GOD JUL Ønsker: Noe med BF3 og ACIII Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ramstad 14 Report post Posted December 7, 2012 Tusen takk Max fra Qpad. GOD JUL Borderlands 2 PC, Assassins Creed 3 PC hadde vært kos:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted December 7, 2012 Tusen takk Max fra Qpad. GOD JUL RAT mus ønskes Quote Share this post Link to post Share on other sites
ninjabloo 50 Report post Posted December 8, 2012 Tusen takk Max fra Qpad. GOD JUL Assassins Creed 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites