Kiko 0 Report post Posted December 5, 2012 (edited) Server:Hellfragger.no #06 Office only Multigamer.no Tidspunkt:14:50 - 15:00 Brett:Office Admin:Vet ikke Årsak: Jeg skøt nesten ett helt MP5 mag i en teammate. Forklaring: Da jeg spilte var det bare først en mot en, og jeg la ikke merke til at noen andre joinet gamet, sÅ jeg var helt uvitende. Jeg var CT og loket rundt T spawn, da hørte jeg noen komme rundt hjørnet, sÅ jeg gjorde meg klar og sprayet teammaten min. Jeg tenkte ikke pÅ kartet eller noe, siden jeg var helt 100% sikker pÅ at det var en 1v1 situasjon. Jeg beklager selfølgelig, det var ikke med meningen Å skyte en teammate, jeg er normalt vennlig og skaper sjeldent konflikter i chat og hÅper pÅ at denne bannen blir fjernet, siden hf's Office server er nesten den eneste jeg liker Å spille pÅ CCS for tiden. Steam ID: STEAM_0:1:46245925 Heter .kiko / kikotaa Takk! Edited December 5, 2012 by Kiko Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted December 5, 2012 Hei på deg Vi har en fantastisk plugin som fjerner og banner teamkillere, skjønner du, og du ble dessverre et offer for denne grusomme TK Manager. Denne pluginen er en jæ*** av en kar og banna deg i 26t og jeg beklager dette på det sterkeste. All spøk til side, så skal jeg la dette gå siden dette er din første og eneste merknad i systemet vårt. Du skal med det være unbanna så sees vi forhåpentligvis ingame og ikke her i klagemuren neste gang. Med supervennlig hilsen, nightzirch Klagemuransvarlig Hellfragger.no Share this post Link to post Share on other sites
Kiko 0 Report post Posted December 5, 2012 Jeg skjønner ^^ haha Men tusen takk, skal forhåpentlig aldri skje igjen! Share this post Link to post Share on other sites