Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
qed

Snutes tråd

Recommended Posts

Kikket faktisk såvidt innom den helgen helt tilfeldig, utrolig gøy.

Sett litt på turneringer i det siste, trist scenen har dødt ut i så stor grad som den har. Begynner å minne litt om bw utenfor korea før i tiden. Sc2 er enda langt større enn bw var i vesten, men kan se for meg at det er rundt det sc2 kommer til å ende opp som i framtiden.

tja, det var nå europeiske finalister i dreamhack i dag.

men, spillet har blitt vel mye "skill-based" - slitsomt å spille for vanlige folk. greit å se på - morsommmere en foppal hvertfall.

tja, det var nå europeiske finalister i dreamhack i dag.

men, spillet har blitt vel mye "skill-based" - slitsomt å spille for vanlige folk. greit å se på - morsommmere en foppal hvertfall.

Jada, er enda folk som spiller, men merker godt at det er langt fra det det en gang var. Jeg er enig i at starcraft er for krevende for casual gamers. En feil har du tapt, kun en vinner og ikke så morsomt å spille med venner med mindre skill-nivået er svært nært, de aller fleste aksepterer ikke å tape en masse games før de kommer opp på et greit nivå, dessverre.

Spiller ganske mye ennå. Men gått over til å heller bare spille fun games i lavere liga'er. Hatch in yo base, rushing, kreative builds som setter folk ut. Uten dette hadde jeg ikke orket å spille spillet lenger

snute er klar for 2016 WCS Global Playoffs. 200.000 dollar i førstepremie, og 8 gjenværende deltakere. Dag 1 er 27, oktober :-D

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...