SerpenS 46 Report post Posted June 2, 2014 regnet med at han skulle ryke ut først - ble sittende hele kvelden. Det var utrolig bra - har ikke sett han spille på det nivået før. 4 gode koreanere på rad :-) folk burde kanskje se siste game mot MC. http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/IEM_Season_IX_-_Shenzhen/European_Qualifier Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted June 9, 2014 GO GO Snute!! [edit] nevermind, du snakker om å knekke som et korthus når det virkelig gjelder... Share this post Link to post Share on other sites
m0lder 8 Report post Posted July 15, 2014 Bare en liten oppdatering for de som ikke har oversikt over hva Snute har gjort i det siste Det jeg har fått med meg i alle fall. Han er litt opp og ned i turneringene i det siste. Men en ting er sikkert, så lenge han har hodet med seg (eller kanskje man skal si så lenge han ikke tenker FOR mye) så overgår han de fleste for tiden. Jeg nevner f.eks kvalifiseringen til IEM Shenzhen (som forøvrig starter i morgen) som også er nevnt over, der han under en starcraft sesjon på 8 timer knuser fire profilerte koreanere på rad! Han all-killet team Acer i teamstory cup, der han møtte Nerchio, Innovation, MMA og Scarlett (Innovation og Scarlett slet litt med lagg dog), men spillestilen så solid ut. Så det blir spennende i IEM som starter nå. Alle gruppene ser tøffe ut, og Snute spiller mot Innovation som han nylig slo i online tournament. Vi får se om lagg hadde noe utslag i forrige match http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/IEM_Season_IX_-_Shenzhen 1 Share this post Link to post Share on other sites
SerpenS 46 Report post Posted August 3, 2014 Nice sistekamp mot MMA nettopp, spiller mer snart. Share this post Link to post Share on other sites
glost 31 Report post Posted August 29, 2014 Snute kvalifiserte seg til IEM Toronto natt til idag. Håper han kommer seg gjennom gruppespillet. Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted September 26, 2014 snute er i form om dagen, kvartfinaler i både forrige dreamhack og i IEM! nå er dremhack stockholm igang, ro32 begynner om drøye ti minutter og snute har fått en veldig ok trekning for sin gruppe Group H Matches jjakji Snute Solar SpaceMarine http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/2014_DreamHack_Open/Stockholm/Group_Stage_3 glgl snute! Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted September 27, 2014 uff.. snute og hans nerver.. alt går fint inntil han kommer i avgjørende match for å komme til ro8 da går han på en smell, stresser, og taper 0-2 mot en dude han en time før slo 2-0.. han trengte ro8 for å sikre blizzcondeltakelse, og nå er han dessverre mer usikker: Share this post Link to post Share on other sites
SerpenS 46 Report post Posted September 27, 2014 velvel, nå skal det nevnes at han "duden", i.e. Solar, nettopp vant Dreamhack. Helt ræva å tape mot han var det vel ikke. Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted September 27, 2014 jo det var faktisk det.. han vant jo mot han en time tidligere 2-0, og begge kampene i rematch var preget av dårlig beslutninger.. det er nervene som tar han, og det er dessverre 4. eller 5. gangen på rad han går på slike smeller.. får lyst til å jobbe med han i forhold til copingstrategier :/ Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted October 16, 2014 prater til meg selv her ser jeg, men snute kom videre til dreamhack open, og i dag kom detaljene, det begynner 27. november og har en syk syk lineup: The players From DH Bucharest: INnoVation, Life, Impact, Jaedong From DH Summer: LiquidHerO, San, First, TaeJa From DH Valencia: StarDust, MC, Sacsri, Leenock From DH Moscow: MMA, jjakji, Snute, TRUE From DH Stockholm: herO[jOin], ForGG, soO, Solar 20 spillere, en som ikke er fra korea Share this post Link to post Share on other sites
glost 31 Report post Posted October 16, 2014 Gleder meg til å se det Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted October 16, 2014 Blir det streamet? Nysgjerrig på om hvordan en nordmann klarer seg i en slik turnering Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted October 17, 2014 Har begynt å følge bittelitt med igjen. Har overhodet ikke noen sammenheng med at jeg går i klasse med eiki... Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted October 18, 2014 Blir det streamet? Nysgjerrig på om hvordan en nordmann klarer seg i en slik turnering det blir det definitivt, det blir ikke særlig større enn dette, stort arrangement med mye liv og moro :-)snute har jo slått mange av disse gutta flere ganger, som feks ForGG, True, Jaedong og innovation. Spørsmålet er om man kan slå så mange av de på rad 1 Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted November 3, 2014 Snute på VGTV idag http://www.vgtv.no/#!/video/102829/gamer-1-lever-av-og-for-dataspill Share this post Link to post Share on other sites
Skogens Mann 91 Report post Posted November 3, 2014 Bra doku Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted November 3, 2014 jeg koste meg! oppfordrer flere til å kommentere og takke vgtv for innsatsen, så de ser at interessen er der. Share this post Link to post Share on other sites
glost 31 Report post Posted November 27, 2014 Snute spiller nå http://www.twitch.tv/dreamhacksc2 Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted April 5, 2015 La akkurat merke til at betaen siste expansion er i gang, så har fulgt litt med på WCS i helga. Tøft å se at Snute er typ top 3 i europa, synd han gikk på en smell mot teammate Bunny i kvartfinalen i dag. Share this post Link to post Share on other sites
stappa 43 Report post Posted April 6, 2015 Men fyyyyfaen for en sykt bra finale! Share this post Link to post Share on other sites
SerpenS 46 Report post Posted April 6, 2015 Ja, så på finalen etter at barna var lagt - skikkelig spennende/bra. Lenge siden jeg har sett på sc2 - hyggelig at det fortsatt fungerer. Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted July 17, 2015 Husk alle gutter og jenter, bare dere er flinke og spiller riktig masse data, så kan kanskje der også en gang få oppleve slik glede: Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted March 5, 2016 Noen som følger med enda? har vært en fantastisk helg, og Snute kom til grand finale i WCS og dro hjem med 15.000 dollar for andreplass. Slo blant annet ut Hydra i semi, en av verdens beste koreanere gjennom tidene. Stort! Share this post Link to post Share on other sites
SerpenS 46 Report post Posted March 5, 2016 jeg så på litt i går, men gikk glipp av kampene i dag. - synes fortsatt det er underholdende. Share this post Link to post Share on other sites