Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
qed

Snutes tråd

Recommended Posts

GO GO Snute!!

[edit] nevermind, du snakker om å knekke som et korthus når det virkelig gjelder...

Bare en liten oppdatering for de som ikke har oversikt over hva Snute har gjort i det siste :)

Det jeg har fått med meg i alle fall. Han er litt opp og ned i turneringene i det siste. Men en ting er sikkert, så lenge han har hodet med seg (eller kanskje man skal si så lenge han ikke tenker FOR mye) så overgår han de fleste for tiden. Jeg nevner f.eks kvalifiseringen til IEM Shenzhen (som forøvrig starter i morgen) som også er nevnt over, der han under en starcraft sesjon på 8 timer knuser fire profilerte koreanere på rad! Han all-killet team Acer i teamstory cup, der han møtte Nerchio, Innovation, MMA og Scarlett (Innovation og Scarlett slet litt med lagg dog), men spillestilen så solid ut.

Så det blir spennende i IEM som starter nå. Alle gruppene ser tøffe ut, og Snute spiller mot Innovation som han nylig slo i online tournament. Vi får se om lagg hadde noe utslag i forrige match ;)

http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/IEM_Season_IX_-_Shenzhen

• Like 1

Snute kvalifiserte seg til IEM Toronto natt til idag. Håper han kommer seg gjennom gruppespillet.

snute er i form om dagen, kvartfinaler i både forrige dreamhack og i IEM!

nå er dremhack stockholm igang, ro32 begynner om drøye ti minutter og snute har fått en veldig ok trekning for sin gruppe

Group H Matches

jjakji

Snute

Solar

SpaceMarine

http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/2014_DreamHack_Open/Stockholm/Group_Stage_3

glgl snute!

uff.. snute og hans nerver..

alt går fint inntil han kommer i avgjørende match for å komme til ro8

da går han på en smell, stresser, og taper 0-2 mot en dude han en time før slo 2-0..

han trengte ro8 for å sikre blizzcondeltakelse, og nå er han dessverre mer usikker:

R6LVQdy.png?1

velvel, nå skal det nevnes at han "duden", i.e. Solar, nettopp vant Dreamhack. Helt ræva å tape mot han var det vel ikke.

jo det var faktisk det.. han vant jo mot han en time tidligere 2-0, og begge kampene i rematch var preget av dårlig beslutninger.. det er nervene som tar han, og det er dessverre 4. eller 5. gangen på rad han går på slike smeller.. får lyst til å jobbe med han i forhold til copingstrategier :/

prater til meg selv her ser jeg, men snute kom videre til dreamhack open, og i dag kom detaljene, det begynner 27. november og har en syk syk lineup:

The players

From DH Bucharest: INnoVation, Life, Impact, Jaedong

From DH Summer: LiquidHerO, San, First, TaeJa

From DH Valencia: StarDust, MC, Sacsri, Leenock

From DH Moscow: MMA, jjakji, Snute, TRUE

From DH Stockholm: herO[jOin], ForGG, soO, Solar

20 spillere, en som ikke er fra korea :p

Blir det streamet? Nysgjerrig på om hvordan en nordmann klarer seg i en slik turnering :p

det blir det definitivt, det blir ikke særlig større enn dette, stort arrangement med mye liv og moro :-)

snute har jo slått mange av disse gutta flere ganger, som feks ForGG, True, Jaedong og innovation. Spørsmålet er om man kan slå så mange av de på rad :p

• Like 1

jeg koste meg! oppfordrer flere til å kommentere og takke vgtv for innsatsen, så de ser at interessen er der.

La akkurat merke til at betaen siste expansion er i gang, så har fulgt litt med på WCS i helga. Tøft å se at Snute er typ top 3 i europa, synd han gikk på en smell mot teammate Bunny i kvartfinalen i dag. :(

Men fyyyyfaen for en sykt bra finale!

Ja, så på finalen etter at barna var lagt - skikkelig spennende/bra.

Lenge siden jeg har sett på sc2 - hyggelig at det fortsatt fungerer.

Husk alle gutter og jenter, bare dere er flinke og spiller riktig masse data, så kan kanskje der også en gang få oppleve slik glede:

Noen som følger med enda? har vært en fantastisk helg, og Snute kom til grand finale i WCS og dro hjem med 15.000 dollar for andreplass. Slo blant annet ut Hydra i semi, en av verdens beste koreanere gjennom tidene. Stort!

jeg så på litt i går, men gikk glipp av kampene i dag.

- synes fortsatt det er underholdende.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...