Trippel_H 20 Report post Posted November 26, 2012 Laos, gutter og jenter! Dette vedkommende er Russ i 2013 og skal med det ut å bruke penger! Skal så klart ha en russelåt til bilen vår, og lurte på om dere hadde et overslag på hvilke priser man burde sikte seg etter. Vet at folk betaler opp mot 50k for en låt, men våres kaliber når dessverre ikke den høyden. Og evt. om noen har noen som har noen som vet om noen som makker fète låter til noen naize karer fra Bergen by! Regner da med at jeg er en av minstekarene og at alle dere andre har passert denne tiden for lengst, og har noen erfaringer Har fått to tilbud, fra og Begge hadde en minstepris på 6k uten vokal, og 10+ med vokal. Også klart skal me ha vokal!, så dette ble kanskje litt i overkant mye da vi var litt naive med bilkjøpet Takker for all respons Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted November 26, 2012 Haha, lillegutt En kompis av meg lager russesanger. Han lagde vel for 5-6 russebiler i Ringerike for 2 år siden, og 2-3 i fjor. Her er russelåtene han lagde for oss: Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted November 26, 2012 www.soundcloud.com/fjern God kompis av meg Kan hooke deg up hvis du er interessert Share this post Link to post Share on other sites
Zaxo 185 Report post Posted November 26, 2012 Er det vanlig at man bestiller låter til sin egen russebil? Mye gryn har ungdommen nå til dags egentlig? Hadde så det rakk til øl, and that's it! Boten Anna FFS!!11!111 Share this post Link to post Share on other sites
Trippel_H 20 Report post Posted November 26, 2012 Er det vanlig at man bestiller låter til sin egen russebil? Mye gryn har ungdommen nå til dags egentlig? Hadde så det rakk til øl, and that's it! Boten Anna FFS!!11!111 Ja, begynner vel å bli vanlig dette. Må da ha egen låt slik at alle sammen hører hvilken fantastisk bil som er på vei(og da på flere km. avstand). Du vet... den yngre generasjon har i flere år lærte seg å arbeide for pengene, og når de da avslutter 13 år med skole er det bare til å bruke dem på den største festen i ditt liv! Og da skal det gjøres skikkelig Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted November 26, 2012 egen låt til buss har vært vanlig en stund, men til bil?? Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted November 26, 2012 Tss. I Hønefoss hadde vi vi rundt 25 biler, og rundt halvparten av disse hadde egen sang. Men det er litt spes fordi vi hadde veldig mange på kullet vårt som driver med musikk, så da var det en smal sak Share this post Link to post Share on other sites
Trippel_H 20 Report post Posted November 26, 2012 Må da ha egen sang, qed Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted November 26, 2012 Dagens ungdom har alt for mye peng imo 2 Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted November 26, 2012 Må da ha egen sang, qed vitsen med det når man ikke kan watte opp nok høytallere til å høres på parkeringsplassen engang? Share this post Link to post Share on other sites
Trippel_H 20 Report post Posted November 26, 2012 Må da ha egen sang, qed vitsen med det når man ikke kan watte opp nok høytallere til å høres på parkeringsplassen engang? Haha.. årets lyd(i Bergen) kom i fjor fra en bil som leide annlegg til en del k. Vårt annlegg har en innkjøpspris på 30k, så vi skal nok bli hørt Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted November 26, 2012 Fus til å ikke sitte i den bilen når dere skal bli hørt Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted November 26, 2012 Må da ha egen sang, qed vitsen med det når man ikke kan watte opp nok høytallere til å høres på parkeringsplassen engang? Anlegget til russebilen min for to år siden (savn) kostet over 100k nytt og blåste fra seg såpass godt at man hørte bassen fra ene siden av byen og hjem til meg. 1 mil i luftstrekning more or less. Haters gonna hate. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Trippel_H 20 Report post Posted November 26, 2012 Må da ha egen sang, qed vitsen med det når man ikke kan watte opp nok høytallere til å høres på parkeringsplassen engang? Anlegget til russebilen min for to år siden (savn) kostet over 100k nytt og blåste fra seg såpass godt at man hørte bassen fra ene siden av byen og hjem til meg. 1 mil i luftstrekning more or less. Haters gonna hate. Vi har langt ifra like bra anlegg, but made my point ( Share this post Link to post Share on other sites
Zaxo 185 Report post Posted November 26, 2012 Må da ha egen sang, qed vitsen med det når man ikke kan watte opp nok høytallere til å høres på parkeringsplassen engang? Anlegget til russebilen min for to år siden (savn) kostet over 100k nytt og blåste fra seg såpass godt at man hørte bassen fra ene siden av byen og hjem til meg. 1 mil i luftstrekning more or less. Haters gonna hate. Blåste fra seg mye penger tenker jeg.. Hva skjedde med å være fornuftig og heller bruke penger på BSU/leilighet? Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted November 26, 2012 pff, bsu kan man tenke på senere, her er vår: Lambertseterruss 2003, mens man fortsatt fikk kjøre rundt med høytallere på taket, hehe. Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted November 26, 2012 Greit at russetid skal være gøy, men de summene som noen av kidsa bruker på buss i dag er faktisk fullstendig galskap. Scooter says: MOVE YOUR ASS! Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted November 26, 2012 Russesykkel er tingen! Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted November 26, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=E7rMNU-YGpc Årets russesang 1 Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted November 26, 2012 Bruke så mye penger på drøye tre uker, djeez. Kjøp deg en god flaske vodka heller Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted November 26, 2012 Er det vanlig at man bestiller låter til sin egen russebil? Mye gryn har ungdommen nå til dags egentlig? Hadde så det rakk til øl, and that's it! Boten Anna FFS!!11!111 Trippel er vel med på den ene bilen der han er fra hvor det kun lukter klamSLEIKa pappagutter. Ninja edit: Gjør som en del av kompisene mine gjorde i fjord. Legg inn ca 10 lapper hver og utallige arbs. timer. Så får du dette Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted November 26, 2012 Ninja edit: Gjør som en del av kompisene mine gjorde i fjord. Legg inn ca 10 lapper hver og utallige arbs. timer. Så får du dette Hva i huleste...? 2. Kjøreanlegg med mulighet for å se film på langturer. Er det fordi man har brukt alle pengene på buss og ikke har råd til å kjøpe øl? Fra spøk til alvor, har mange gode minner fra russetiden, inkludert den gangen jeg lettere snydens måtte lufte motoren på bussen vår fordi vi hadde en litt råtten drivstoffslange... midt på E18 v/Lysaker natterstid Share this post Link to post Share on other sites
Java 25 Report post Posted November 26, 2012 Rulle plz? Share this post Link to post Share on other sites
Trippel_H 20 Report post Posted November 26, 2012 Bruke så mye penger på drøye tre uker, djeez. Kjøp deg en god flaske vodka heller Dere hovedadmin, assa Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted November 26, 2012 Bruke så mye penger på drøye tre uker, djeez. Kjøp deg en god flaske vodka heller Pff, vi var en god gjeng med opphav i barneskolen som startet design, konstruksjon, dugnadstimer og annet i august året før. Mai er enden på et langt eventyr som samler opp det beste halvåret med samhold, fest og kos som jeg har hatt så langt i mitt liv. Verdt hver krone :-) 1 Share this post Link to post Share on other sites