Sign in to follow this  
Trippel_H

Russelåt

Recommended Posts

Bruke så mye penger på drøye tre uker, djeez. Kjøp deg en god flaske vodka heller

Dere hovedadmin, assa :nono:

bare jelly siden han har grått hår.

:tafse:

Vanlig med et minimum på omtrent 10k for en låt. Fra de litt mer kjente russe-produsentene kan det fort bli rundt 15k for en dekknavnsang og minst 20k for en konseptsang.

Mange busser har 2 dekknavnsanger, men andre går så langt at de har 5 stk :p

@qed: Misunner deg med anlegg på taket! :(

Blåste fra seg mye penger tenker jeg..

Hva skjedde med å være fornuftig og heller bruke penger på BSU/leilighet?

Tja. Siden anlegget og bilen var russebil for 2. gang kjøpte vi den til sterkt nedsatt pris. Vi var 8 stykker på bilen, og alle la ut 12k. Da russetiden var over solgte vi den for mer enn vi ga for den, fordi vi hadde hevet standarden på bilen en del (nytt bord, ny kasse til anlegget, armlene med plass til ølbokser mm), så jeg "tjente" 2k på å eie russebilen i ett år.

Chill i grunn.

Men når det kommer til russebussene de har i Oslo og Bærum, så blir det en annen sak. Ingen av de bussene blir solgt med profit.

Blåste fra seg mye penger tenker jeg..

Hva skjedde med å være fornuftig og heller bruke penger på BSU/leilighet?

Tja. Siden anlegget og bilen var russebil for 2. gang kjøpte vi den til sterkt nedsatt pris. Vi var 8 stykker på bilen, og alle la ut 12k. Da russetiden var over solgte vi den for mer enn vi ga for den, fordi vi hadde hevet standarden på bilen en del (nytt bord, ny kasse til anlegget, armlene med plass til ølbokser mm), så jeg "tjente" 2k på å eie russebilen i ett år.

Chill i grunn.

Men når det kommer til russebussene de har i Oslo og Bærum, så blir det en annen sak. Ingen av de bussene blir solgt med profit.

Kan love deg at flere busser blir solgt med profitt. Man bruker dog uansett mye penger på andre ting på bussen, som fører til at det blir vanskelig for noen å gå i pluss etter russetiden.

Er nok en del busser som blir solgt med profitt ja. Men dersom en har budsjett på mer enn 300-400k blir det vanskelig å gå i pluss, totalt sett. Og slik jeg ser det, vet jeg ikke om noen busser med budsjett under det. De fleste bussene(i hvert fall på min skole) ligger på millionbudsjettet, og du får aldri tilbake millionbeløp ved å selge en buss

Glad jeg var russ i Trøndelag.

Her bruker vi gryna på hjemmebrent og kaffe.

Her fester vi med folket, ikke bussen.

Her har hver skole tradisjonelt sin egen sang for å styrke samholdet til hele skolen, ikke bare vennegjengen.

Meeen, sikkert gøy å bruke masse penger også.

:bleh:

Russehit.no

Få låten din laget av Alexander Vinter !

Norges Største dubstep Artist !!! SAVANT !!!

Han skal på Tur i Thailand og usa nå. men ska nå ikke se bort i fra at han har noe på lager,

han har ganske mange Tusen låter på hardisken og dagelig produserer låter!

Vel trenger ikke være Dubstep, han kan lage hva som helst,

Look up hva Savant Betyr :) han er en Musikk savant!

Vil du ha hevy Metal?

vil du ha Retro Nintendo musikk..

classic Orcestra?..

det er ikke en sjanger han ikke kan greie å lage! i Shit you not!!

Den der var bare vondt for ørene, Gal :(

Dette er en kulturdiskusjon som omhandler musikk, så passer vel inn flere steder :)

Syntes den var søt jeg! :tafse:

Det å lage russelåt er lov hvis du har lyst. Dette minner meg om ordtaket jeg lever etter hver eneste dag. #YOLO

Fant den perfekte russelåta for dere:

http://youtu.be/vYB9-bwIW54

Prøvde å finne lyrics, fant det ikke. Vet du hvor man kan oppdrive dette?

Lyrics i descriptionfeltet for dem som lurer.

Jøsses... dette er jo perfekt når jeg spiller den i 3x hastighet. På en måte så minner det meg på russetiden, da jeg drakk en kasse på vei til Kongeparken i Stavanger. Oooh.. the memories. Faktisk er jeg litt overrasket at denne låta fikk meg til å huske noe (som helst) av den turen. Jeg fikk en kork i lua da, det er jeg stolt over enda. Det var værre med rundkjøringa på slutten av turen, den episoden er jeg ikke så stolt over. Da passer nok 1:54 ,og ut, bedre i vanlig hastighet. Kan fortsatt ikke forstå hvorfor de andre var så gira på å kjøre rundt og rundt der i 20 min. Det så jo ikke ut etterpå. Kanskje om jeg spiller den baklengs, så vil den episoden også gi mening.