Sign in to follow this  
home

Cupfinale

Recommended Posts

I dag var det gøy å være fra ulsteinvik, å se hødd røske balla av samefolket.

:D

Jeg ble offisielt glad i fotball i dag. Flate så spennende det var.

Er det ikke positivt da? Betyr jo at Brann er "nest-best" ;)

I dag var det gøy å være fra ulsteinvik, å se hødd røske balla av samefolket.

:D

Jeg ble offisielt glad i fotball i dag. Flate så spennende det var.

Jah. På Ullevål så hylte jo Ulstienvikingene som om de fikk orgasme hver gang Hødd hadde ballen over midtlinja. Som Trømsø-gutt og ihuga supporter var det veeeelig surt der og da å tape den kampen ifh spill og sjanser. Men på den andre siden så unner jeg Hødd seieren, da Tromsø ikke klarer å score på sine muligheter. Og at et lag som Hødd vinner Cupfinalen, når sesongen dems har vært som den har vært i år så viser det bare det faktum at cup er cup og at selv den minste underdog kan vinne. Dere har jo tross alt kommet til finalen og det har jo ikke vært lett bare det.

Grattis Hødd!

Tror forresten vi alle gikk glipp av noe når vi skippet jentenes finale, eller at vi faktisk går glipp av noe når vi ikke ser jentefotball i det hele tatt.. La meg presentere matchvinnerne fra finalekampen, henholdsvis keeper og tremålsskårer fra Stabæk FK:

3JYvG.jpg

Photoshop-kunstere har forresten en åpenbar mulighet her :p

Finnes det ingen matematisk ligning som forteller deg hva laveste alder det kan være på damene da? Ut i fra din egen mener jeg..

Noe sånt hendig har jeg da hørt om i det minste

Hurra for Hødd, godt spilt mot et lagmessig sett bedre Tromsø, som dog ikke klarte å skape noe stort :D

Finnes det ingen matematisk ligning som forteller deg hva laveste alder det kan være på damene da? Ut i fra din egen mener jeg..

Regelen der er halvparten av din egen alder pluss 7. så for meg som er 24 blir det 19 år. Men for hvilken som helst av de jentene kan jeg lempe litt på formelen altså *hirr*

Din alder (x)/2+7

x/2+7=Y

så for meg blir det da

29/2+7=21,5 år. som er det laveste jeg kan gå

Mens dere forsøker å finne finurlige måter å forklare på matematisk vis at dere ikke er gamle griser (som uansett hadde blitt rejected da disse to jentene nok heller leker med hverandre i dusjen.. [/stereotype-stempel]), så benytter jeg anledningen til å gi Nordlys cudos for forsiden sin - god humor imo :p