Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Maahes

Savant ! Hvem er Alexander Vinter ?

Recommended Posts

BLARrahh la ala lalalalaa

Ønsker å dele Musikken til en venn av meg, Alexander Vinter

tiligere kjent som Vinter in hollywood !

Han er nå uten tvil norges stØrste Dubstep Artist !!

på veit til toppen av verden!

SAVANT

og ja han er en Savant !

Han har nå gitt ut 4 Album på et år !

Alle albumene har ligget på fØrste plass på Beatport! og Samtidig ligger på Top 100 !

og nå kommer han ut med et nytt Album 12.12.12 !! Alchemist !

og I mellomtiden er SAVANT - OVERKILL Gratis !

her er siste låta som ble sluppet i natt !

Savant - Technodrome

--------------

Savant Album liste,

Savant - Ninur

Savant - Vario

Savant - Overworld

Savant - ISM

Har du sett på Dexpedition på MTV eller VGTV så har du garantert hØrt musikken til alexander !

Tiligere Vinter in hollywood prosjektet

Vinter in Hollywood - Ride Like The Wind

Vinter in Hollywood - Scream Ft Martin Michaelson

i gamledager drev Alexander med hevy metal i bandet No Funeral !

her er min favoritt låt !

No Funeral - Det Bleke Intet

Kansje du en gang har lurt på hvem som lagde denne

Megatron - Duke Nukem Remixen, Hint hint !

Han Lager Også Musikk Til Diverse Hiphop artister,

som Blue Bloods Og Gino Sydal

Gino Kom akuratt ut med nytt album,

Og Blue Bloods kommer ut med sitt nye album snart,

noen av minne favoritt låter Fra Savant

Savant - Mother Russia

Savant - Ipod

Savant - FlashBach

Savant - Robosexual

Noen som liker Cupcakes ?

vår kjære kunstner FrkNina Love Them! første Savant albumet er dedikert til hu = Ninur

Elsker'n! Hvis du kjenner han irl blir du insta en av mine beste venner. Sånn er det bare.

Venninne av meg var sammen med en kompis av Alexander. Etter det ble slutt var venninnen min og Alexander litt i kontakt med hverandre, noe som gir meg annengrads bekjentskap til Alexander. Jeg var helt i ekstase da jeg fikk vite det

Gleder meg veldig til Alchemist kommer ut. Høres bra ut så langt :D

Syns musikken var bæd.

Er ikke han duden med fotografisk minne savant? Han som flyr i helikopter over storbyer og tegner de etterpå?

Og er det ikke jævlig få folk i verden som har det syndromet? Så bruker han ene av de sine ferdigheter på å lage dubstep? Knis.

kan garantere deg at det ikke er kult å være savant :p

å nei, var ikke det jeg mente. Tenkte mer på at det er kult at han er i stand til å lage musikk selvom han har et handikap. Kan umulig tenke meg det er artig å ha noen som helst form for syndrom eller psykisk lidelse, så var på ingen måte det jeg mente. Når det er sagt så kan det godt hende det ikke bare er vonde sider ved det. Har hørt at prosessen fra å komponere en sang til den er ferdig tar rundt 5 timer for han og jeg har aldri før hørt om noen som er så effektiv. Han skrev på Facebook for ikke så lenge siden at han så Avicii i studio og syntes han var treig. Om det er savantsyndromet eller bare pur musikalsk talent som kan takkes for hans ekstreme effektivitet vet jeg ikke, men for oss fans sin del er jeg bare glad han pumper ut musikk i alle retninger

Edit

Er ikke han duden med fotografisk minne savant? Han som flyr i helikopter over storbyer og tegner de etterpå?

Og er det ikke jævlig få folk i verden som har det syndromet? Så bruker han ene av de sine ferdigheter på å lage dubstep? Knis.

Ja, mener de er savanter de og. Det er en sjelden lidelse. Nå vet jeg ikke så mye om savantsyndromet, men det er en lidelse som gjør at de med syndromet får voldsomme ferdigheter/talenter i et visst område som varierer. Noen er flinke med tall, noen har fotografisk minne, noen er flinke med musikk. Hvis han ikke hadde trivdes med å lage musikk tror jeg ikke han hadde gjort det, så synes forsåvidt ikke det er noe "waste" som jeg fikk inntrykk av at du hintet til

Savant er en form for autisme, altså i utgangspunktet ofte mer handikappet enn feks folk med Aspergers syndrom. Det er kanskje 100 i verden som er bekreftet med denne formen for autisme og man vet lite om hvorfor det oppstår bortsett fra at det er medfødt. Man har mentale utfordringer på mange områder men kombinerer dette med en ekstrem interesse/talent for et spesifikt felt, feks musikk eller tall. At han er rask med noter/melodier/sammenhenger er ikke spes rart da han på et hvert tidspunkt vil vite hva de neste skrittene er logisk sett samt at han alltid vil huske alt av tidligere han har hørt. Hehe.

Kaller savanter bare for rainmen jeg... Må se den filmen igjen! Rainman!

Neida, det er ikke helt og holdent waste. Men det er jo litt trist hvis dette er et musikalsk geni ut av vide helvette også falt han ned på fjortissenes favoritt og døgnflua dubstep.

Kaller savanter bare for rainmen jeg... Må se den filmen igjen! Rainman!

Neida, det er ikke helt og holdent waste. Men det er jo litt trist hvis dette er et musikalsk geni ut av vide helvette også falt han ned på fjortissenes favoritt og døgnflua dubstep.

Ser poenget ditt og er forsåvidt litt enig. Kan ikke skjønne dubstep er blitt så populært, men jeg hører nå på det i ny og ne eller kanskje litt oftere hvis humøret svinger den veien.

først og fremst Jeg er jevelig trøtt nå JA skrive feil Rettere! LOVE

Syns musikken var bæd.

Altså for å gi litt info om alexander, Han funger som en ganske normalt menneske Men er Veldi spraglete i hode,

og Veldi intligent !

Trur du virkelig han bare kan dubstep?

Altså mye av hva han gjør er å Tar en type musikk å bare Gjør det Bedre den alle andre, å så gradevis får gjøre mer å mer som han ønsker.

Savant Prosjektet Vil bli satt litt på siden til neste år da han har Nye planer !

Men nå skal han først Turnere verden Rundt !

Til neste år Vil Man høre om Savant Faenmeg over alt !!

han har tatt tak i en sjanger som er pop, Og KNUSER den med Talent, Noe som vil Utslette alle disse jevla Dritt dubstepen der ute!

OG Generere en helt ny sjanger musikk fra det.

Altså I SHIT you not !! Han kan lage HVa som helst av musikk å gjøre det Helt sykt Bra å bruker sirka 1 time,.

har sitti med han da han har lagd helt rå låt på 30 min bare for å vise meg noe greier i programet,

han Lagde 5 låter om dagen i en lengere periode, Alt mulig,

Vist du virkelig begynner å grave litt i hans prosjekter så vil du se at han lager ALT

xmpl Han står også Bak Musikken til det norske Retro Spillet, Vikings of Trampolines

Altså, Bare vent å se, Det vil bli umulig å komme vekk fra Alexander vinter !

anyhow

Kjedet meg i natt, så lagde remix av låta han la ut for 2 dager siden, Kan jo ikke si Siste låta lenger :D

Sku egentlig fikle med noe video i SV12 , men så begynte jeg å fikle med låta hans i steden, i sv12 av alle ting

Savant - Technodrome [MaahesMa Remix]

___

Og her er siste låta han ga ut før i dag,

:D

Da har jeg Rotet runt på gamle hardisker..

Så jeg fant en gammel Remix skive fra Vinter

jeg får vel peke ut at han også har remixet en låt jeg har laget da :D " Maat "

husk å sjekke ut orginalen også da :D hehe

Vinter In Hollywood RemixCollection

Og For Dere som liker litt annen type musikk, Kommer jeg muligens til å Laste opp andre prosjekter fra han

Metal = :Megatron :No Funeral :Grimmd

--------------

Og så : Symfoni = jevelig nice type eventyr akti musikk