Daniel- 1,200 Report post Posted November 10, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=KxJTsq2XeKY&feature=b-mv It is a time of strife and unrest. Armies of revenants and dark spirits manifest in every corner of Tamriel. Winters grow colder and crops fail. Mystics are plagued by nightmares and portents of doom. Four years ago, in 2E 578, an arcane explosion of energy in the Imperial City set off mystical aftershocks that swept across Nirn. Mages died or went mad. Supernatural abominations from the plane of Oblivion, the Daedra, appeared in greater numbers than ever before. The constellation of the Serpent grew so large that it dominated the night sky. So began the grand scheme of Molag Bal, Daedric Prince of domination and enslavement. His Dark Anchors, vortexes of evil magic, weaken the barrier between worlds, threatening to merge Nirn and Oblivion into a single, nightmarish hellscape. In the midst of this chaos, three alliances vie for control of the Imperial City and the White-Gold Tower. High Rock, Sentinel, and Orsinium stand as one, united under the rule of the High King in Wayrest, Valenwood and Elsweyr have forged an alliance with Summerset, and Black Marsh, Morrowind, and Skyrim have joined forces and formed their own uneasy pact. The Daggerfall Covenant. The Aldmeri Dominion. The Ebonheart Pact. Three armies will take up arms against the Empire, and against each other, to wrest control of the Imperial City and White-Gold Tower from the dark forces of Oblivion itself. Where do your loyalties lie? Skjermbilder, concept art, videoer http://elderscrollsonline.com/ Hva tror dere? Har aldri likt mmo/mmorpgs pga den at de som regel har et elendig combat-system(ref. til autoattacking og sånt skvip). Skal jeg spille et MMO/MMORPG må det ihvertfall ha noenlunde samme slåssing som enten Skyrim/Oblivion eller The Witcher 2. Se på videoen ovenfor. Hva syns dere? 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted November 11, 2012 Jeg liker The Elder Scrolls-spillene, men når det gjelder MMORPG er det PvP som gjelder for meg og det er det for lite av i dette spillet Synes de heller skal lage COOP til Skyrim og sine fremtidige spill. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SerpenS 46 Report post Posted November 11, 2012 hmm, det var jo veldig alright å utforske i Skyrim - hovedproblemet for min del var at verdenen føltes ufarlig / lite spennende pga. skaleringen de gjorde med mobsene. Det må vel bli bedre her ? For min del har jeg ikke hatt sansen for PvP i MMORPG tidligere og jeg ser ikke at dette kan endre på det. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Plaindog 127 Report post Posted January 29, 2013 Forholder meg lettere skeptisk. Den som lever får se Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted April 14, 2013 Så 20 minutter av av alfaen/betaen, ser rimelig sugent ut. Akkurat som forventet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted April 14, 2013 http://www.dailymoti...86#video=xz042v Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted April 14, 2013 flopp Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted April 14, 2013 Uff det så ikke heeeelt bra ut. Vi får se hvordan det ender opp, men man går ikke fra Skyrim til det der! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Plaindog 127 Report post Posted February 12, 2014 Da har jeg vært med på et par betaer og må si jeg liker spillet veldig godt. Noen flere som skal spille det her? Gleder meg til å teste ut PVP som skal være det samme systemet som i DAOC Det er sykt å tenke på. Det området der Realm VS Realm foregår (Cyrodil) er samme området som hele OBLIVION!! faen meg epic å roame rundt i spør du meg. Forestill dere å slåss rundt i Oblivion byene Anvil, Kvatch, Skingrad, Bruma, chorrol, cheydinhal, Brvil og Leyawiin Oblivion med rundt 2000 spillere som herjer rundt i samme kart Quote Share this post Link to post Share on other sites
Plaindog 127 Report post Posted February 13, 2014 Crafting Quote Share this post Link to post Share on other sites
dirle 6 Report post Posted February 15, 2014 Da har jeg vært med på et par betaer og må si jeg liker spillet veldig godt. Noen flere som skal spille det her? Gleder meg til å teste ut PVP som skal være det samme systemet som i DAOC Det er sykt å tenke på. Det området der Realm VS Realm foregår (Cyrodil) er samme området som hele OBLIVION!! faen meg epic å roame rundt i spør du meg. Forestill dere å slåss rundt i Oblivion byene Anvil, Kvatch, Skingrad, Bruma, chorrol, cheydinhal, Brvil og Leyawiin Oblivion med rundt 2000 spillere som herjer rundt i samme kart Provinsen Cyrodil er faktisk større enn den var i Oblivion, det vil ta deg ca. en halvtime å løpe tvers over kartet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted February 16, 2014 Da er skaleringen annerledes. Det tok mer enn 30 minutter å gå tvers over kartet i Oblivion. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted February 25, 2014 Noen som vil ha en betanøkkel? Si ifra her så sender jeg deg en PM. Quote Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted February 25, 2014 tar gjerne, er et ny beta nå snart? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dirle 6 Report post Posted February 25, 2014 Da er skaleringen annerledes. Det tok mer enn 30 minutter å gå tvers over kartet i Oblivion. Den tredjedelen der Kvatch og Anvil ligger er ikke med i ESO og det ser ut til at den nedre delen der Leyawiin ligger er kuttet vekk også. Mot vest går grensen ca. ved Skingrad og mot sør er det kuttet av rett sør for Bravil. Så sonen er betydelig større enn i Oblivion Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted February 26, 2014 Fikk noen nøkler i mail i kveld, det er visst beta til helgen Noen som skal spille og har lyst til å spille sammen? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted February 26, 2014 Sorry zell, gav den bort i BF4-kanalen på Mumble når det var en gjeng der som spilte i ettermiddag. Skal spille til helga ja cri, må bare få lasta ned først. Quote Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted February 26, 2014 Fikk ny key selv så NP! var borte sist beta så ga den bort da Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skanseng 30 Report post Posted February 26, 2014 Tar gjerne imot betakey om noen har en til overs. Quote Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted February 26, 2014 www.gamer.no gir bort 1500. er give away over alt. blir nok en helvetes stresstest. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted February 26, 2014 Har noen betanøkler å gi ut hvis noen er gira. Send meg en PM med mailen deres så skal jeg fikse. Edit: Tror jeg har brukt opp alle nå så er ikke vits å sende meg flere mailer Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted February 27, 2014 Da var man klar for beta imorgen, dette blir moro Aldri likt murmorpurgers før, men jeg elsker Elder Scrolls! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted February 28, 2014 Da er skaleringen annerledes. Det tok mer enn 30 minutter å gå tvers over kartet i Oblivion. Den tredjedelen der Kvatch og Anvil ligger er ikke med i ESO og det ser ut til at den nedre delen der Leyawiin ligger er kuttet vekk også. Mot vest går grensen ca. ved Skingrad og mot sør er det kuttet av rett sør for Bravil. Så sonen er betydelig større enn i Oblivion Jupp, jeg ser at kartet er større. Logisk i grunn da Oblivion bare var en provins. Men det virker allikevel som om ting er skalert annerledes. Det burde jo egentlig ta mye lengre tid å gå tvers over om det var 1:1 forhold på verdenene. Uansett spennende. Jeg hadde ikke trua på dette spillet at all, men det ser veldig lovende ut nå. Ork på WoW og de greiene der. Jeg er klar for noe nytt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted March 1, 2014 Har spilt meg ferdig på starter øya, det er fortsatt veldig tidlig men jeg sliter med å like spillet. Det prøver såå hardt å være et elder scrolls spill, men blir på en måte for fattig. Det at det er MMO gjør på en måte at det ikke kan være et TES spill:p Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted March 1, 2014 Det eneste som egentlig gir meg TES-følelse er når musikken spilles. Det å se Bretons, Norder osv gå rundt hjelper egentlig ikke. Skal dog sies at jeg hadde NULL forhåpninger til dette spillet og var sikker på at det kom til å bli like søplete som alle andre MMORPGs. Men jeg syns ikke det er så ille som jeg hadde trodd. Slåssinga var akseptabel, og det har alt å si for min del. Quote Share this post Link to post Share on other sites