Jackal.no 200 Report post Posted March 1, 2014 Prøvde en time sist beta weekend og en time denne helga, klarer ikke å ta TES seriøst i ett MMO setting Share this post Link to post Share on other sites
dirle 6 Report post Posted March 2, 2014 Det eneste som egentlig gir meg TES-følelse er når musikken spilles. Det å se Bretons, Norder osv gå rundt hjelper egentlig ikke. Skal dog sies at jeg hadde NULL forhåpninger til dette spillet og var sikker på at det kom til å bli like søplete som alle andre MMORPGs. Men jeg syns ikke det er så ille som jeg hadde trodd. Slåssinga var akseptabel, og det har alt å si for min del. Hvis du ikke liker spillsjangeren mmorpg fra før så var det vel egentlig lite håp til å begynne med. Blir litt på samme måten som om jeg skulle anmelde en ny type fiskepinner. Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted March 2, 2014 Det eneste som egentlig gir meg TES-følelse er når musikken spilles. Det å se Bretons, Norder osv gå rundt hjelper egentlig ikke. Skal dog sies at jeg hadde NULL forhåpninger til dette spillet og var sikker på at det kom til å bli like søplete som alle andre MMORPGs. Men jeg syns ikke det er så ille som jeg hadde trodd. Slåssinga var akseptabel, og det har alt å si for min del. Hvis du ikke liker spillsjangeren mmorpg fra før så var det vel egentlig lite håp til å begynne med. Blir litt på samme måten som om jeg skulle anmelde en ny type fiskepinner. Enig der. Men har faktisk kjøpt Imperial Edition Share this post Link to post Share on other sites
dirle 6 Report post Posted March 2, 2014 Enig der. Men har faktisk kjøpt Imperial Edition Ålol. 1 Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted March 2, 2014 Lurer på hvor lang tid det tar før TESO er free2play Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted March 2, 2014 Lurer på hvor lang tid det tar før TESO er free2play 3 måneder Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted March 2, 2014 Sitter her nå og har blandede følelser etter gårsdagens kveld med det. Jeg satt i hele går og hadde denne tankerekken: -Elder Scrolls fellingen er der -Det er et MMO -Men i Elder Scrolls-universet! -Fortsatt et jævla MMO med alt det medfølger -..... Og nå har jeg ikke den samme iveren til å returnere til serveren som jeg hadde til både Oblivion og Skyrim. Tror nok ikke jeg kjøper spillet og betaler i måneden for å spille det. Blir det f2p og ikke får teite cashwalls og lignende så kan det være at jeg plukker det opp Det tristeste er at jeg har på følelsen at de kommer til å fokusere mye på dette spillet og ikke et nytt SKIKKELIG spill. Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted March 2, 2014 Må huske at det ikke er folka bak Arena, Daggerfall, Morrowind, Oblivion og Skyrim som står bak dette - altså Todd Howard & co. Kommer nok et ordentlig TES-spill etter de er ferdig med Fallout 4 Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted March 3, 2014 Det tristeste er at jeg har på følelsen at de kommer til å fokusere mye på dette spillet og ikke et nytt SKIKKELIG spill. Som Daniel sier er dette helt andre folk enn Bethesda. Og nå må du ikke glemme at Skyrim er faktisk et ganske ungt spill. Det tok mye lengre tid mellom Morrowind og Oblivion og Oblivion og Skyrim til at du kan klage helt enda Vent heller på TES:VI i 2017 du Og ja, det er vel mer eller mindre bekreftet at det kommer Fallout4 før et nytt kapittel i TES-sagaen. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted March 3, 2014 Jeg tenker fremover bare. Blir dette populært eller en prinsippsak for dem, så kan kvaliteten droppe ganske hardt når pengene går inn i dette og ikke neste TES eller Fallout. Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted March 3, 2014 Joda. Kan nok stemme det. Får satse på at gutta fortsetter arbeidet med TES-serien. En av de beste og mest captive spillseriene jeg vet om. Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted March 3, 2014 Jeg håper de dropper hele MMO-greia og utvikler COOP i stede, slik at et par kompiser kan spille spillene sammen Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted March 3, 2014 kommer aldri til å spille The Elder Scrolls Online. Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted March 3, 2014 Som en kompis påpekte. Star Wars The Old Republic gjorde mye mer ut av spillmotoren og selve spillet føltes mer riktig ut enn TESO. Jeg prøvde meg på dual wield og kom til level 10 i løpet av helgen, og foruten om Skyrim så har jeg ikke spilt de andre spillene, men ble ikke akkurat imponert av dette spillet. Gjorde veldig lite crafting vel og merke, og mange av dialogene bare spacet jeg gjennom. Allikevel var det et par fights jeg synes var gøy å gjøre. Hun derre slange-dama og en oppe i Ash Mountains - Balereth elns. 4 manns coop i Skyrim uten å kunne fast travel + tykkere og bredere historie og mer å gjøre hadde vært mer gøy synes jeg. 2 Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted March 3, 2014 blir nok ikke kjøp på meg heller. Share this post Link to post Share on other sites
dirle 6 Report post Posted March 3, 2014 Jeg tenker fremover bare. Blir dette populært eller en prinsippsak for dem, så kan kvaliteten droppe ganske hardt når pengene går inn i dette og ikke neste TES eller Fallout. Zenimax Studios har sine egne budsjett helt adskilt fra Bethesda og ble opprettet for å samle MMO ekspertisen under et tak og for at Bethesda ikke skulle lide noe tap hvis ESO går til dunders. De har vel lært av Funcom sin episke feil der de lot AoC seile i sin egen sjø mens de overførte omtrent alt av utviklings personell og ressurser til å lage et spill ingen egentlig ville ha. Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted March 3, 2014 Det er fint, så kan Bethesda fokusere på skikkelige spill Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted March 3, 2014 Det er fint, så kan Bethesda fokusere på skikkelige spill Ja, som Fallout Share this post Link to post Share on other sites
dirle 6 Report post Posted March 3, 2014 Det er fint, så kan Bethesda fokusere på skikkelige spill Det ville vært skikkelig utrivelig om The Elder Scrolls serien sluttet pga ESO, heldigvis kommer ikke det til å skje. Fallout kan jeg styre min begeistring for selv om jeg sikkert kjøper det neste når det kommer ut. Det jeg virkelig ønsker meg er hele tamriel i et stort single player spill, med skyrim motoren. da tror jeg at jeg ville måttet navet i et par år. Oblivion med skyrim motor hadde vært episk nok for for meg. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted March 27, 2014 Der var TESO-bestillingen kansellert 1 Share this post Link to post Share on other sites
Plaindog 127 Report post Posted April 1, 2014 Dette er faktisk et av de beste mmo'ene jeg har spilt. Om jeg kan gi dette spillet en klem så skulle jeg gjort det. Dette er definitivt mitt nye hjem i tiden fremover. Etter 2 betaer og 2 dager ingame er jeg forelsket 1 Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted April 2, 2014 Dette er faktisk et av de beste mmo'ene jeg har spilt. Om jeg kan gi dette spillet en klem så skulle jeg gjort det. Dette er definitivt mitt nye hjem i tiden fremover. Etter 2 betaer og 2 dager ingame er jeg forelsket Kan tenke meg at meg de som liker PvE i safezones kan like dette spillet, men Small-scale PvP uten full loot og risiko dreper adrenalinet og moroa for min del. Sandbox + adrenalin = et bra MMO Supert at du har funnet deg et MMO du liker. Er ikke alltid like lett det. Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted April 2, 2014 Syntes verdenen var ganske kjedelig. Livløs og tom. Var ingen wow-faktor på områdene heller, noen av plassene virket veldig generisk dessverre. Combaten er vel så nesten så bra man kan få det i et MMORPG, og det syns jeg rett og slett er litt sørgelig. Den var så klart mye bedre enn alt annet som er der ute, men den var fortsatt ikke bra nok til at jeg hadde giddet å spilt det. Skulle ønske jeg likte alle MMO/MMORPGs, så hadde jeg hatt mye mer å spille! Dere får dog kose dere med spillet, bra at mange av dere likte det ihvertfall Share this post Link to post Share on other sites
m0lder 8 Report post Posted April 3, 2014 Dette er faktisk et av de beste mmo'ene jeg har spilt. Om jeg kan gi dette spillet en klem så skulle jeg gjort det. Dette er definitivt mitt nye hjem i tiden fremover. Etter 2 betaer og 2 dager ingame er jeg forelsket Ingen som tok denne, på 1.april? Share this post Link to post Share on other sites