Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
cri74

Kjøpte Hotline Miami i går - utrolig festlig :)

Recommended Posts

SAAAPPP og jeg var tilbake i 80 årene og en Commodore 64. Dette føles ut som et av de Good Old Games man husker, bare med litt fresh musikk. Hotline Miami handler mer om planlegging og reaksjonsevnen mellom det du har planlagt. Ofte går det forferdelig galt og du må prøve utallige ganger for å få det riktig, en positiv side med dette er at spillet er vanskelig og det er ikke en "vanlig tur i parken"

Når man ser på videoen så forventer man vold og forventningene er helt riktige, du kommer til å drepe alle. Det kan på en måte minne om GTA 1. Oppdragene starter ved at man får en telefon hjemme og du reiser til stedet, tar på deg en maske som gir deg en fordel - en perk, og så starter oppdraget. Som regel går det ut på å drepe alle mens du går igjennom balltre, pumpehagle, rifler, kniver, hammere, sverd og jernstenger.

Spillet er pakket inn i et av de beste soundtrackene jeg har hørt på lang tid, jeg får egentlig mest lyst til å kjøpe albumene til alle artistene som har en låt i dette spillet. Samtidig så er spillingen her såpass kult, med peking og klikking, planlegging og reaksjon på hva som skjer, at det fenger skikkelig. Et virkelig fint indie spill til en billig penge. Det første du kommer til å gjøre når du har installert Hotline Miami (som er et lite spill - Download og installasjon gjort på 5 min) er å lete etter Options for å stille på grafikken.... vel.. glem det.... du er i 1989.