Lakrisalen 128 Report post Posted November 8, 2012 Nå virker det som office only sliter om dagen.........detter OFTE ned. Datt ned 3 ganger i går som jeg vet om. og bruker lang tid til å komme opp igjen. Den falt igjen nå nettopp. vet bare om denne gangen i dag. All maps gikk også ned i går, men kun 1 gang.......... De 2 deler vel fortsatt maskin. Håper det blir fikset...... Dumt at den mest populære serveren skal få hikke... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted November 18, 2012 Bump. Ser at flere som har høy ping..... jeg har det kun på HF serverene..... Office datt ned igjen isted... opp nå... Drifterne har vel tatt seg litt ferie siden ingen har svart her....men er vel morsommere å henge i Humortråden enn å drifte...ser den! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted November 18, 2012 At den tryna var min feil, beklager den Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted November 18, 2012 no problem, Kåre..... men give infoom RS gjennom console først?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted November 18, 2012 Jeg bruker å gjøre det til vanlig Quote Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted November 18, 2012 Den tryner ofte når det er mange folk på dessverre... samme med allmapsen! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted November 18, 2012 De 2 servere deler vel samme maskin?? Ville det hjelpe om dere setter de på hver sin? HF har jo flere servere som står uten spillere nærmest daglig... hvorfor ikke satse på de som er populære?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted November 19, 2012 Antall servere som står på hver host er irelevant så lenge det er nok kraft til å drive alle serverne, noe som det er. Siste 24 timer har vi vært oppe på hele 24% load Quote Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted November 19, 2012 Det er ikke irrelevant når begge serverne kræsjer? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted November 19, 2012 Det er nok andre grunner til at den kresjer Quote Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted November 19, 2012 Sikkert noen spøkelser på den hosten! Får melde det til TVNorge så kanskje noen av de klarsynte fra åndenes Makt tar turen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted November 19, 2012 Jepp, men tror spøkelsene er meget selektive siden en av TF2 servern som står på samme host har ikke tryna siden August Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted November 26, 2012 Og der er det problemer med Office Only igjen..... har falt ned 2 ganger på under 30 min nå.. blir borte en stund etter hver gang. Veldig kjedelig Quote Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted November 26, 2012 Datt ned minst 2 ganger etter Lakken skrev det her også ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ldd1 16 Report post Posted November 26, 2012 På tide å ta hintet da. Start med cs:go:D Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted November 27, 2012 Har gjort noen endringer nå så får vi se om det hjelper Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted November 28, 2012 Den datt ned igjen.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trippel_H 20 Report post Posted December 4, 2012 Den datt ned igjen.... +1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted December 4, 2012 har gjort noen flere endringer nå så får vi se om hjelper Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mariell 48 Report post Posted December 5, 2012 Vel, datt ned nå så Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr. Cooper 2 Report post Posted December 7, 2012 Hej hej. Skulle ta meg en tur på kontoret men serveren hadde tatt kveld... Eg prøver igjen på nyåret en gang...2013-2042 Quote Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted December 15, 2012 Servern datt ned nå... detter alltid ned når det er folk! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted December 15, 2012 igjen... Quote Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted December 16, 2012 Datt ned igjen nå. Uten plugins. Quote Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted December 16, 2012 Igjen..... og igjen og igjen............ Quote Share this post Link to post Share on other sites