Mr_Donkeyman 32 Report post Posted November 7, 2012 Hei jeg er ny her og har ikke funnet noe BF3 video topic. Derfor lager jeg denne! Post bf3 videoer her! La meg starte med en dårlig video, sånn at ingen er redde for å poste noe dårlig. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mr_Donkeyman 32 Report post Posted November 7, 2012 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ldd1 16 Report post Posted November 8, 2012 Er det virkelig kjekt å spille battlefield 3 på den måten der? O.o Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mr_Donkeyman 32 Report post Posted November 8, 2012 Jeg som har spilt bf3 mest på ps3 synes det er ganske gøy siden det ikke er 64 players på ps3. Og jeg vet at jeg spiller som en noob. Uuansett spiller jeg mest medic! Quote Share this post Link to post Share on other sites
fredricon 1 Report post Posted November 9, 2012 (edited) Edited November 9, 2012 by fredricon 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mr_Donkeyman 32 Report post Posted November 9, 2012 Haha nice Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maahes 11 Report post Posted November 9, 2012 gammel video, tho anyhow, Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mr_Donkeyman 32 Report post Posted November 10, 2012 Haha nice filming! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mr_Donkeyman 32 Report post Posted November 12, 2012 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mr_Donkeyman 32 Report post Posted November 30, 2012 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mr_Donkeyman 32 Report post Posted December 7, 2012 Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted December 7, 2012 Handyman aka Donkeyman har postet mye fine videoer, og var første mann ut med en Aftermath video som han har spilt inn, og vi sender han et Battlefield nøkkelbånd. Vi liker at medlemmer bidrar og premierer så godt vi kan. Pga prioritet på Adventskalenderen, blir det ikke noe førsteside nyhet med en gang. Men send meg en PM med adresse hvor vi skal sende nøkkelbåndet. Husk å bli med på kalenderen Donkeyman, masse fine premier skal ut GRATTIS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mr_Donkeyman 32 Report post Posted December 9, 2012 Takk! Har forresten fått meg ny youtube channel! Subscribe gjerne! Her er første video: Quote Share this post Link to post Share on other sites
ProstGotvin 67 Report post Posted December 11, 2012 Najs.. har forsøkt meg med Xbow mot jet et par ganger selv, men har ikke klart å treffe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mr_Donkeyman 32 Report post Posted December 11, 2012 Det er egentlig ganske mye flaks! Har ikke klart det mer enn 1 gang. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mr_Donkeyman 32 Report post Posted December 12, 2012 første video i sony vegas...det er et veldig vanskelig program :S Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted December 12, 2012 Vegas er morro, gøy å lære. Adobe sine progs og Aftereffects er genialt Håper pakken kom til riktig person, jeg skrev "Donkeyman" på den Quote Share this post Link to post Share on other sites
lazynes 3 Report post Posted December 13, 2012 (edited) subscribe gjerne, kommer mer med en dels mellomrom vell å merke enda en ingen ting i mot verken likes eller subscribers (a) <3 Edited December 13, 2012 by lazynes Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mr_Donkeyman 32 Report post Posted December 13, 2012 Nice! Du er mye bedre til å redigere enn meg :O 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mr_Donkeyman 32 Report post Posted December 13, 2012 Vegas er morro, gøy å lære. Adobe sine progs og Aftereffects er genialt Håper pakken kom til riktig person, jeg skrev "Donkeyman" på den JA, moren min fortalte meg nettopp at det hadde kommet en pakke til meg med noe kult! Quote Share this post Link to post Share on other sites
zalderach 0 Report post Posted December 13, 2012 Jupp, vi er superseriøse Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mr_Donkeyman 32 Report post Posted December 13, 2012 Look what I found :O Quote Share this post Link to post Share on other sites
lazynes 3 Report post Posted December 13, 2012 nice video donkey Quote Share this post Link to post Share on other sites
DaX 8 Report post Posted December 18, 2012 Anbefaler å se hele + les description Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mr_Donkeyman 32 Report post Posted December 19, 2012 lagde du den??!?? Quote Share this post Link to post Share on other sites