caddiz 1 Report post Posted November 7, 2012 Er det flere jenter som spiller Bf3 der ute? Vi er to jenter og en haug med gutter i Brigaden, og kunne godt tenkt oss å spille med flere jenter. Kunne selvfølgelig også tenkt oss å spille med gutter som synes det er greit å spille med jenter også Anyone? 1 Share this post Link to post Share on other sites
fuRia 1 Report post Posted November 7, 2012 Jeg spiller BF3 :> HanneKatrine på Battlelog yolo 1 Share this post Link to post Share on other sites
caddiz 1 Report post Posted November 7, 2012 Glimrende! Added Share this post Link to post Share on other sites
Jesus01 0 Report post Posted November 7, 2012 Hmm, kan hende jeg joiner (er gutt). Brigaden har et bra rykte på seg (vertfall av det jeg har hørt av en kamerat). Så hvorfor ikke? Share this post Link to post Share on other sites
caddiz 1 Report post Posted November 7, 2012 Det er en utrolig fin gjeng å spille med, ofte treninger og klanmatcher også. Vi har det veldig moro når vi spiller, og alle får si sitt . Send en søknad da vel, og legg meg til på battlelog (caddiz) så har vi muligheten til å spille sammen så lenge også. http://brigaden.org/soknad Share this post Link to post Share on other sites