ProstGotvin 67 Report post Posted November 6, 2012 Nå ligger gode gamle Battlefield 1942 gratis på Origin. Spilte 2 kjappe runder nettopp, og det var jaggu moro. Rett inn til 12 i kill streak på Omaha gav mersmak. Merk at det ligger under demoer, av en eller annen merkelig grunn, selv om det er det komplette spillet (riktignok uten expansions). Ser nå at dette allerede ligger under nyhetstips, men jeg er sikkert ikke den eneste som ikke pleier å lese det forumet så nøye så jeg lar den ligger her likevel. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Phantom 7 Report post Posted November 6, 2012 Det var fram med stikka med en gang! Blir det noe bigwars? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted November 6, 2012 Ah, hadde vært epic. Jeg skal grisebanke dere på Market Garden Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ldd1 16 Report post Posted November 6, 2012 Finnes det noe Battlefield.no server? Quote Share this post Link to post Share on other sites
wona 24 Report post Posted November 6, 2012 haha det tok sin tid, gjerrig ea. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted November 8, 2012 Finnes det noe Battlefield.no server? Det kan kanskje ordnes om det er interesse for det Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted November 9, 2012 Jaaaa. Gief!!! Det er så mange dårlige servere der ute. Sitter med 30+ ping på de fleste. Og det er så mange med douchebags som burde vært bannet for 100 år siden. Om dette er aktuelt burde det gjøres fort. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gwaihir 1 Report post Posted November 10, 2012 ja takk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted November 10, 2012 Jobber med saken Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted November 10, 2012 vippetiss 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites