Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
qed

Movember! Endelig en unnskyldning for å prøve bart!

Recommended Posts

Er vel få som har klart å få noe spesielt med bart på 3 dager ^^,

Men litt "før" bilder til sammenligning burde det snart dukke opp!

hahaha, så at Mariell hadde posta her og lurte på hvor i allverden hun skulle gro bart :blink:

men ja, før og etter-bilder må jo til gutta!! :p

Jeg har mistet alt som heter selvtillit og selvrespekt. Denne barten stjeler sjela mi. Jeg passer ikke til bart. Dermed barta.. Basta*

Har invitert til koselig movemberfest hos meg til helgen. Dessverre er ingen av dere invitert da vi kun har 7 sitteplasser og 20 er invitert, men poenget er fremdeles det at vi skal ta bilde og poste. Kanskje hvis dere er greie og gir meg noen "lykke til" og "du ser flott ut" så kan det hende bildet ender opp her og. Hvem vet? smiley_moustache.gif

Du kunne kledd deg i dameklær og jeg hadde uansett syntes du var nydelig :wub:

Når jeg tenker meg om, vil jeg helst bare se deg i dameklær!

• Like 1

Gikk selv for den prepubertale Tom Selleck looken, og har grått meg selv til sengs hver kveld siden november starta, endte opp med å fjerne leppematta. Aldri mer.

jeg er ute av konkurransen, aldri fått så mange ristende hoder og rare blikk, jeg er ikke en bartemann :-(

jeg er ute av konkurransen, aldri fått så mange ristende hoder og rare blikk, jeg er ikke en bartemann :-(

Ser ut som en talsmann for al-Qaeda nå, så det er ikke en gydlig unnskyldning. Bilde av meg kommer så klart 30. november.

PS: Barten min har blitt overraskende svart. Mistenker at de jeg bor med sminker den med mascara eller noe når jeg sover.

Kaster inn et Battlefield nøkkelbånd til første personene som poster bilde av seg selv med barten som er grodd i november :D (eventuelt avstemning av "beste bart")

PS: Barten min har blitt overraskende svart. Mistenker at de jeg bor med sminker den med mascara eller noe når jeg sover.

Heldiggris.. Jeg har relativt lyst hår og lys bart funker ikke..

Kaster inn et Battlefield nøkkelbånd til første personene som poster bilde av seg selv med barten som er grodd i november :D (eventuelt avstemning av "beste bart")

Lett med på å få tilsendt et nøkkelbånd, men stemmer heller for det Opti sier her, at vi tar det ved slutten av måneden

Neinei, ikke førstemann. Vi må ha beste Movember-bart og bildet må være tatt 30. november!!!

Rett skal være redd :)

Ok... appropos hvor mange deltagere så kan det være første og andre plass - det er nok av bånd :)

Dette ligger i bilde-forumet og jeg er første som poster real photo? Skuffende. Vi hadde Movemberfest og jeg er han kjekke karen bak til venstre med hånden på hodet til han karen litt mer til høyre. Bedre bilde kommer vel senere i løpet av måneden

465552_10152291606360578_1375498469_o.jpg

PS

Ingen jenter fikk vin i håret under fotograferingen.