qed 312 Report post Posted November 1, 2012 Hvis du ikke er superopptatt av kreft, så er det uansett en morsom unnskyldning for å få seg en liten bart og så poste bildet her inne. Utfordrer dere til å bli med, og så postes bildene i slutten av måneden! Gjennom november hvert år oppfordrer Movember menn over hele verden til å anlegge bart. Målet er å samle inn penger og skape oppmerksomhet rundt menns helse, med fokus på prostatakreft. Den første Movember-mustasjen så dagens lys i Australia allerede i 2003, og siden har den spredd seg jorden rundt. Den 1. movember stiller herrene med glattbarbert ansikt, og gror så en flott mustasje resten av måneden for å synliggjøre kampanjen og fremme menns helse. Movember Mo Bros sprer budskapet til venner, bekjente og andre som gir sine bidrag til gryende mustasjer. Pengene som samles inn går til forskning for å fremme menns helse. http://no.movember.com/ Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted November 1, 2012 Jeg og vennene mine har oppretta gruppe og alt. Dette blir kos Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 234 Report post Posted November 1, 2012 Må det være bart?!?! Jeg har tenkt til å anlegge tidenes julenisse-skjegg!!! Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted November 1, 2012 Er selv litt fristet til å gå for stilen til han til høyre. En smule Mehico Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted November 1, 2012 barten har ikke lov til å være nær skjegget eller haken, det er regelen! Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted November 1, 2012 Går for helskjegg året rundt Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted November 1, 2012 det er disk, det skal være en bart! Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted November 1, 2012 Har ikke fått skjegg enda så kan ikke være med Share this post Link to post Share on other sites
Reinsdyret 11 Report post Posted November 1, 2012 Har ikke fått skjegg enda så kan ikke være med +1. Jeg har begynt å få grått hår, men skjegget er i puberteten enda 1 Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted November 1, 2012 Har ikke fått skjegg enda så kan ikke være med PPFFFTTT BAWHAWHWHAHHAAHEHAHEHAHHAHAHAHHH Share this post Link to post Share on other sites
stappa 43 Report post Posted November 1, 2012 sitter på gjerdet her om jeg skal joine eller ikke. problemet er at jeg ser så douche ut med bart Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted November 1, 2012 Jeg er klar for å se om barteveksten blir noe bra! Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted November 1, 2012 Jeg er klar for å se om barteveksten blir noe bra! Du må huske skjegget må bort da Share this post Link to post Share on other sites
MentalM 38 Report post Posted November 1, 2012 Kan begynne å spare nå så er barten min klar til Movember 2013. Share this post Link to post Share on other sites
ProstGotvin 67 Report post Posted November 1, 2012 Kunne kanskje vært artig, men litt skummelt og. Har hatt skjegg i 17 år nå.. 1 Share this post Link to post Share on other sites
ninjabloo 50 Report post Posted November 1, 2012 Skal vurdere å fjerne skjegget ved slutten av måneden, nekter å gro kun bart. Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted November 1, 2012 Jeg er klar for å se om barteveksten blir noe bra! Du må huske skjegget må bort da Skjegget har jeg spart på så lenge at den forsvinner ikke, men en separat bart er lov! Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted November 1, 2012 Tør ikke være med, sparer jeg i mer enn et par uker får jeg nerde-bart. Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted November 1, 2012 Lider av hormonell ubalanse og hormonmangel generelt, noen som vet hvor jeg kan få tak i billig testosteron i Nord Trøndelag? Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted November 1, 2012 Jeg er vel for mye av en tøffelhelt til å få tillatelse til å gjennomføre ^^ dama hater hårvekst i annsiktet, men screw here!! (I will) And Let the mustache grooow!!! Share this post Link to post Share on other sites
ninjabloo 50 Report post Posted November 1, 2012 Lider av hormonell ubalanse og hormonmangel generelt, noen som vet hvor jeg kan få tak i billig testosteron i Nord Trøndelag? Kom innom i Steinkjer, tapper daglig ut overskuddstestosteronet mitt og selger til trengende. Share this post Link to post Share on other sites
Lore 32 Report post Posted November 2, 2012 Tror jeg lettere kunne spart opp et par solide pupper enn bart Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 234 Report post Posted November 2, 2012 (edited) Lider av hormonell ubalanse og hormonmangel generelt, noen som vet hvor jeg kan få tak i billig testosteron i Nord Trøndelag? Kom til Trondheim. Du kan få litt av mitt. Har ikke fått skjegg enda så kan ikke være med Hvor gammel var du igjen? 10? Hahah sitter på gjerdet her om jeg skal joine eller ikke. problemet er at jeg ser så douche ut med bart Alle ser douche ut med bart. I tillegg ser jeg ut som tidenes uteligger. Edited November 2, 2012 by OptimusCrime Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted November 2, 2012 Har ikke fått skjegg enda så kan ikke være med Hvor gammel var du igjen? 10? Hahah neei, blir 13 nå neste år jo... Share this post Link to post Share on other sites
EagleEye91 70 Report post Posted November 2, 2012 Er alt for tøffel jeg og 1 Share this post Link to post Share on other sites