Sign in to follow this  
qed

Movember! Endelig en unnskyldning for å prøve bart!

Recommended Posts

Hvis du ikke er superopptatt av kreft, så er det uansett en morsom unnskyldning for å få seg en liten bart og så poste bildet her inne. Utfordrer dere til å bli med, og så postes bildene i slutten av måneden!

Gjennom november hvert år oppfordrer Movember menn over hele verden til å anlegge bart. Målet er å samle inn penger og skape oppmerksomhet rundt menns helse, med fokus på prostatakreft. Den første Movember-mustasjen så dagens lys i Australia allerede i 2003, og siden har den spredd seg jorden rundt.

Den 1. movember stiller herrene med glattbarbert ansikt, og gror så en flott mustasje resten av måneden for å synliggjøre kampanjen og fremme menns helse. Movember Mo Bros sprer budskapet til venner, bekjente og andre som gir sine bidrag til gryende mustasjer. Pengene som samles inn går til forskning for å fremme menns helse.

http://no.movember.com/

barten har ikke lov til å være nær skjegget eller haken, det er regelen!

sitter på gjerdet her om jeg skal joine eller ikke. problemet er at jeg ser så douche ut med bart :p

Jeg er klar for å se om barteveksten blir noe bra!

Du må huske skjegget må bort da

Skjegget har jeg spart på så lenge at den forsvinner ikke, men en separat bart er lov!

Lider av hormonell ubalanse og hormonmangel generelt, noen som vet hvor jeg kan få tak i billig testosteron i Nord Trøndelag?

Jeg er vel for mye av en tøffelhelt til å få tillatelse til å gjennomføre ^^ dama hater hårvekst i annsiktet, men screw here!! (I will) And Let the mustache grooow!!!

Lider av hormonell ubalanse og hormonmangel generelt, noen som vet hvor jeg kan få tak i billig testosteron i Nord Trøndelag?

Kom innom i Steinkjer, tapper daglig ut overskuddstestosteronet mitt og selger til trengende.

Tror jeg lettere kunne spart opp et par solide pupper enn bart :(

:lol: Kom til Trondheim. Du kan få litt av mitt.

Har ikke fått skjegg enda så kan ikke være med :(

Hvor gammel var du igjen? 10? Hahah :wub:

sitter på gjerdet her om jeg skal joine eller ikke. problemet er at jeg ser så douche ut med bart :p

Alle ser douche ut med bart. I tillegg ser jeg ut som tidenes uteligger.

Edited by OptimusCrime