Armin.Van.Buuren 3 Report post Posted October 30, 2012 Har spilt dette på Ps3 i 4-5 timer nå og det er helt magisk Noen fler som spiller ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
gummirev 33 Report post Posted October 30, 2012 Oh yeah!! Dette spillet, og resten av serien, er helt fantastisk! Quote Share this post Link to post Share on other sites
-SparDame- 11 Report post Posted October 30, 2012 Har spilt dette på Ps3 i 4-5 timer nå og det er helt magisk Noen fler som spiller ? Vil veldig gjerne, men det må vente et par uker.. Gleder meg sykt!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted October 30, 2012 Venter til PC utgaven I November. Skal ha 100 fps + og multiplayer superaction på PC. Quote Share this post Link to post Share on other sites
EagleEye91 70 Report post Posted October 30, 2012 jeg og vil, men må vente til pc Quote Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted October 31, 2012 Venter til PC utgaven I November. Skal ha 100 fps + og multiplayer superaction på PC. trodde det kom ut i dag til pc, rimelig lang i maska når jeg fant ut at det hadde blitt utsatt Quote Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted November 3, 2012 ble ps3 versjon på meg noen som sliter med latterlig lav fps? spesielt i byer med mye folk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted November 24, 2012 Dårlig optimalisert ja... Ser også miljø/folk som bare popper inn i bildet. Yay! Konsoll porten slår til igjen! 30 fps ftw! Sofa fps! Yay! Ubisoft har visst lovet en patch, er visst slik for veldig mange som spiller, spesielt når man er i Boston. Er det mulig å faile så hardt? Når de til og med pusha tilbake release på pc? Mener det er skammelig... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted November 24, 2012 Har testa PC-versjonen, alt funker fett der. Lekker grafikk og kan faktisk kjøres på max. Når begynner man å spille som Connor som ung? Quote Share this post Link to post Share on other sites
gummirev 33 Report post Posted November 24, 2012 Sekvens 4 eller 5, tror jeg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted November 24, 2012 Akkurat kjøpt det på Steam... vender på at det skal bli ferdig nedlastet... Quote Share this post Link to post Share on other sites
lundern 96 Report post Posted November 24, 2012 Skal installere det snart å teste ut, generelt så synes jeg å spille det på PC suger balle (Revelations var dårlig på PC), men vi får sjå Quote Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted November 25, 2012 Får prøve pc versjonen da. Konsoll utgaven hakker så jævlig at det er på grensen til uspillbart. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Eragon 293 Report post Posted December 10, 2016 Gratis og få AC 3 på UPLAY Denne månden! Quote Share this post Link to post Share on other sites