Sign in to follow this  
Pazuzu

Coop plattformspill?

Recommended Posts

Hei. Prøver å finne noen gode coop-spill jeg kan spille med dama, som er førsteklasses noob på alt spill-relatert. Tenker derfor at plattformspill (eller minimum noe mindre vanskelig enn FPS) må være en grei start.

Regner med at det letteste må være å starte med spill på xboxen.

Tips tas imot med takk!

Borderlands 2 (og/eller 1). Dere kommer til å ha det drit gøy, så lenge dere forstår engelsk og har litt sans for humor :)

Har ikke wii, og problemet med FPS er at hun sliter med å navigere seg i spillet. Har testet litt, men hun er på nivået "ser mesteparten av tiden rett opp i taket eller rett ned i gulvet" og føler det er "for vanskelig". Plattformspill er lettere å navigere, og derfor et langt bedre utgangspunkt.

Ta å last ned Alien Swarm. Det er et coop spill for 4 fra Valve som er gratis. Er et skytespill i 3 person.

Personlig liker jeg det men er ingen å spille det med :(

Little Big Planet er jo coop. Og det virker jo som om det skulle passe ganske bra til dama di

Ta å last ned Alien Swarm. Det er et coop spill for 4 fra Valve som er gratis. Er et skytespill i 3 person.

Personlig liker jeg det men er ingen å spille det med :(

Kan spille med meg, jeg spiller Alien Swarm av og til :) Gratis og skikkelig bra spill faktiskt

Super mario 64 på multiplayer faktisk!! Gud bedre jeg brukte mye tid på det spillet sammen med tremenningen min da vi hadde nintendo64.. Det var heftige greier altså :p

Ellers er jeg enig med Photon: little big planet.. Det er kreativt, morsomt og du får sikkert noe estetiske greier inne i bildet også, chicks dig it!

Little big planet er kun til PS3? Blir litt dyrt å kjøpe en ny konsoll bare for å spillet noe hun *kanskje* vil like :(

Da er det viktig at det først spillet er bra, jeg tror ikke hun kommer til å se noe poeng i et plattform spill, det blir liksom poengløst. Borderlands derimot er komisk og lett + det har en historie og oppdrag. Kan da ikke ta mer enn 1-2 timer å lære seg styre og man har det gøy mens man gjør det. Det er jo et eventyr med masse belønninger på veien. Start henne på mechromancer som er en enkel klasse laget for de som ikke kan aime :D Man skal vel også nevne at det har en klesbutikk så man kan style seg og bilen + mange minigames og ting man kan leke seg med. På den ande side.. Journey har jeg hørt skal være helt fantastisk og der er jo gamedesigneren en jente om jeg ikke tar feil.

Tja, det er jo masse på konsoll som burde egne seg.

Om hun er typen så kan du jo prøve med bilspill? Det er jo alltid en vinner. Need for Speed elles. Går jo relativt fort, men det er grei læringskurve, og det er ikke spesielt vanskelig. (Skaff PS2 og spill Underground 1 eller Hot Pursuit 2!).

Faen, trodde jeg hadde masse andre gode ideer. Må nesten komme tilbake til deg når jeg har fått surret i spillesamlingen min :)

Little big planet er kun til PS3? Blir litt dyrt å kjøpe en ny konsoll bare for å spillet noe hun *kanskje* vil like :(

PS3 slim har jo nettopp kommet ut. Jeg ser for meg at det er et tegn på at du skal anskaffe den.