Java 25 Report post Posted October 22, 2012 Hei Så jeg har tenkt litt på og starte opp noen servere (CS:S) Isteden for alle disse singel serverene fra gameservers.com, Så tenkte jeg og skaffe meg en VPS til riktig pris, Som jeg kan ha 2-3 CSS Servere + 1 Nettside på.. På denne måten får jeg samlet alle serverene til 1 IP, Med forskjellige porter. Har ikke så stort budsjett, men 300-400kr måneden MAX (helst mindre) Hadde vært fint med automatisk installering av CS:S Serverfiler (eller noen som kan gjøre det for meg (yes please )) lurer også på om det er noen flinke coders, som kan fikse en Sourcemod Basert Plugin til meg.. //Java\\ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted October 23, 2012 Tror nok du må ut med en større sum enn 300-400 kroner for det du ber om. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted October 23, 2012 Ikke nødvendigvis, men du vil sitte med en ping på 120 på de serverne siden du må langt ned i Europa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted October 24, 2012 Det eneste jeg tenker på her er: Hvorfor? 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lightning 57 Report post Posted October 25, 2012 For han vil ha servere til og proppe fulle med taper mods i guess? Quote Share this post Link to post Share on other sites