Entreri 110 Report post Posted October 21, 2012 Tittel sier det meste. Synes CS:GO er et strålende spill, og lysten til 5 on 5 har våknet etter flere års pause. Kunne tenkt med å samlet en liten gjeng med avdankede spillere , som meg selv, hvor aimen er sånn passelig OK og spillforståelsen like så. Tenker ikke noe voldsomt seriøse greier, men muligheten for å ta en pcw i ny og ne, og kanskje bli med på en cup av og til, når det passer for alle sammen. Praccer tar vi ikke spesielt seriøst utover å få inn litt OK samspill gjennom kamper. Dagene med opptegning av bevegelsesmønster og smokes er definitivt forbi... ^^, En del tullprat på Mumble mens vi spiller public er heller ikke å forakte! Ser helst for meg å spille med folk fra HF-miljøet / gamle klanfolk som opprinnnelig har lagt rifla på hyllen / folk jeg har spilt med i klaner før i tiden. Noen som kunne vært interessert? Send meg en PM her på forumet i såfall Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted October 21, 2012 vippetiss Share this post Link to post Share on other sites
Java 25 Report post Posted October 21, 2012 Hadde det vært CS:S så hadde det vært bedre, Kan jo alltids være med litt på GO også, men ikke noe superseriøst! Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted October 21, 2012 prrr, fristende <3 Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted October 21, 2012 Hvis jeg er avdanket nok, så frister det og veldig for min del. Spørs om jeg er i aldersområdet da, har ikke grå hår ennå Share this post Link to post Share on other sites
ninjabloo 50 Report post Posted October 21, 2012 Aktiv kommer jeg absolutt ikke til å være, men klarer ikke si nei til deg Eirik. Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted October 21, 2012 Vel, du trenger jo bare å bli plassert forran en random PC, så har du 3 i kpd Simen, så det skal nok gå bra ^^, 1 Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted October 21, 2012 aiiiiit Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted October 22, 2012 CS:GO kjøpes as we speak, og iom. at jeg skal ut i min andre pappaperm i forbindelse med at rognpåsan nok en gang har klart å gjøre jobben sin satser jeg på å bli super-l33t ila kort tid(men frykt ei, ikke mer enn det dere er vant til..) dersom dette faller i smak vil jeg også være med å leke. Share this post Link to post Share on other sites
home 88 Report post Posted October 23, 2012 Glemte å snakke om denne når du var innom på kaffe Skulle jeg noen gang bli halveis aktiv i clanspilling, så måtte det være med deg. Share this post Link to post Share on other sites
Ramstad 14 Report post Posted October 23, 2012 For dere som er ute etter masse tafs så finner dere det her ---> http://www.xtraold.com Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted October 23, 2012 Noen som er på utkikk etter HS maskin? Share this post Link to post Share on other sites
Lightning 57 Report post Posted October 23, 2012 Noen som er på utkikk etter HS maskin? Da tar dere ikke med overnevnte 1 Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted October 23, 2012 Noen som er på utkikk etter HS maskin? Da tar dere ikke med overnevnte Alt du kommer med, bare drit. Share this post Link to post Share on other sites
Hveding548 1 Report post Posted December 2, 2012 21 åring som elsket cs, men skole, jobb og livet kom i "veien".. Nå venter jeg bare på å dra inn i forsvaret om 1 måned. Til den tid har jeg bare jobb og trening, ellers blir det vel litt spilling, å CS GO ser absolutt ikke værst ut! Kunne tenkt meg et par timer med "mix matcher". Kunne jo for all del PM deg, men trykket visst på feil plass her, så ble en liten søt comment. -Pat. Share this post Link to post Share on other sites
lothen90 0 Report post Posted December 15, 2012 leter også etter folk og mixe med på csgo for om skillsa er lattis atm:D add meg på steam hvis du er keen på og game : alexlothe90 Share this post Link to post Share on other sites